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Cos'è BoomTown?

Un ROI migliore non è solo un obiettivo, è un risultato inevitabile con BoomTown. Genera nuovi potenziali clienti, gestisci un database in crescita e aumenta la produttività degli agenti. Tutto da una posizione centrale. In confronto a qualsiasi altro prodotto, BoomTown produce risultati migliori per i team nel settore immobiliare. Infatti, sono stati dimostrati il raddoppiamento dei lead e il 33% di commissioni in più quando The Smits Team ha testato BoomTown a fronte di un altro sistema CRM per un anno intero. Ulteriori informazioni sulla differenza che fa BoomTown.

Chi utilizza BoomTown?

Professionisti nel settore immobiliare residenziale con l'obiettivo di accelerare la crescita della loro attività.

BoomTown Software - 1
BoomTown Software - 2
BoomTown Software - 3
BoomTown Software - 4

Hai dubbi su BoomTown? Confrontalo con un'alternativa popolare

BoomTown

BoomTown

4,5 (238)
1.000,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
29
81
4,4 (238)
4,1 (238)
4,5 (238)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
14,00 €
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
173
101
4,5 (3.044)
4,4 (3.044)
4,4 (3.044)
Le barre di valutazione verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Strumenti collaborativi
Task Editing
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Funzionalità più votate
CRM
Database clienti
Gestione dei clienti

Recensioni su BoomTown

Punteggio medio

Nel complesso
4,5
Facilità d'uso
4,4
Servizio clienti
4,5
Caratteristiche
4,4
Rapporto qualità-prezzo
4,1

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
70%
4
18%
3
5%
2
3%
1
4%
Ashwin
Ashwin
Digital marketing specialist (India)
Utente LinkedIn Verificato
Proprietà immobiliari, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Real estate leads

5,0 4 anni fa

Commenti: Liked it. Loved the CRM easy to use and worth the money.

Aspetti positivi:

Like this platform. One of the best way to generate real estate leads. Simple yet effective. Liked it.

Aspetti negativi:

Nothing in specific. As usual some of the leads weren't that great. But it gets expensive over time.

Risposta di Inside Real Estate

4 anni fa

We are so glad to hear that you are finding BoomTown to be a simple, yet effective tool! Our team works hard to design a user-friendly platform. Thank you for taking some time to leave us a review!

Daniel
Daniel
Customer Care Manager & Assistant to Medway Realty Broker (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Proprietà immobiliari, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Ferrari of CRM's

5,0 7 anni fa

Commenti: We are very great full we stopped using the other CRMs out there as non of them compare to this one. Top Notch A++++++

Aspetti positivi:

The best CRM hands down we have ever used. Support is awesome and the ease of use on all platforms is top notch.

Aspetti negativi:

They are adding new things all of the time which will make the system glitch out but nothing that has cost on business, only frustration.

Ericka
Realtor (USA)
Proprietà immobiliari, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Stay Away from BoomTown - Scam Alert!

1,0 10 mesi fa

Commenti: customer service is abysmal - never return calls, and when I scheduled zoom meetings to address my issues, they never showed up. It's incredibly frustrating and unprofessional.

Aspetti positivi:

I strongly advise anyone considering using BoomTown to steer clear. They are deceptive, unresponsive, and overall a terrible company to work with.

Aspetti negativi:

As soon as the training is over, good luck getting any support from them because they are suddenly unreachable.

Risposta di Inside Real Estate

2 settimane fa

Ericka, we regret to hear that your experience hasn’t been positive. Our goal is to provide reliable support, and we apologize if we fell short. We’d love the opportunity to make things right—please reach out so we can assist you further. Best, Mary

Carli
Carli
ESL Teacher (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Proprietà immobiliari, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

User-Friendly CRM

5,0 6 anni fa

Commenti: BoomTown is an awesome CRM that makes classifying leads incredibly easy. It's got multiple pipelines that help users to see which leads are hot and which ones are less. The software has an excellent setup that makes communications with leads very visible and easy to follow.

Aspetti positivi:

It is user-friendly. Easy to see leads in different categories.

Aspetti negativi:

You can't actually delete trash leads. The leads go into a trash category, but it seems cluttered to have junk leads stay in the system.

Bre
Bre
Executive Assistant (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Proprietà immobiliari, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Best System I’ve Seen

5,0 6 anni fa

Commenti: I have had an amazing experience with Boomtown. Always helpful staff, easy to operate userface, and clean/modern look.

Aspetti positivi:

My favorite thing about BT is their customer service. I know that if I have a problem or question I can always get a timely, helpful response. I also love how user friendly the system is and all the help/training tools that are always available.

Aspetti negativi:

The thing I like the least is that I am not able to add my own Stage category for clients. Such as adding a category for mets that aren’t qualified but being dripped on.