Cos'è SpinOffice?

Potrai anche rimanere connesso con i tuoi contatti di lavoro, collaborare come un team e unire i tuoi clienti potenziali e reali e gli altri cointeressati con comunicazioni, attività, documenti e file in un database condiviso.

Chi utilizza SpinOffice?

Qualsiasi impresa in crescita che necessiti di un database affidabile e condiviso per le informazioni correlate ai clienti.

Dove si può implementare SpinOffice?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Informazioni sul fornitore

  • Mulberry Garden B.V.
  • Sede: The Hague, Paesi Bassi
  • Fondata nel 1999
  • Assistenza telefonica
  • Chat

Disponibilità per Paese

Afghanistan, Algeria, Angola, Arabia Saudita, Argentina e altri 143

Lingue

danese, francese, italiano, olandese, portoghese e altri 2

SpinOffice prezzo

Prezzo di partenza:

27,50 €/mese
  • Sì, offre versione gratuita

SpinOffice dispone di un piano gratuito. La versione a pagamento di SpinOffice è disponibile a partire da 27,50 €/mese.

Piani tariffari richiedi una prova gratuita

Informazioni sul fornitore

  • Mulberry Garden B.V.
  • Sede: The Hague, Paesi Bassi
  • Fondata nel 1999
  • Assistenza telefonica
  • Chat

Disponibilità per Paese

Afghanistan, Algeria, Angola, Arabia Saudita, Argentina e altri 143

Lingue

danese, francese, italiano, olandese, portoghese e altri 2

Video e immagini di SpinOffice

SpinOffice Software - 1
SpinOffice Software - 2
SpinOffice Software - 3
SpinOffice Software - 4
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Video di SpinOffice
SpinOffice Software - 1
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Caratteristiche di SpinOffice

  • Accesso da dispositivi mobili
  • Archiviazione di documenti
  • Automazione del marketing
  • Database contatti
  • Email Marketing
  • Gestione contatti
  • Gestione dei calendari
  • Gestione della campagna
  • Gestione della posta elettronica
  • Gestione delle attività
  • Gestione delle opportunità
  • Gestione di potenziali clienti
  • Integrazione di social media
  • Lead Qualification
  • Per dispositivi Mac
  • Preventivi/Stime
  • Segmentazione

Alternative a SpinOffice

HubSpot CRM è una soluzione CRM totalmente gratuita, versatile e intuitiva che ogni team di vendita apprezzerà.
Una suite open source di app integrate per gestire CRM, POS, siti web, e-commerce, vendite, contabilità, magazzino, risorse umane, marketing e altro ancora. Ulteriori informazioni su Odoo
Agile CRM è una suite completa per vendite, marketing e servizi, progettata per consentire alle PMI di vendere e commercializzare come le aziende delle classifiche Fortune 500.
Il CRM Pipeliner promuove un eccezionale coinvolgimento degli utenti tramite un'interfaccia che facilita le vendite, con conseguenti elevati tassi di adozione e ROI più rapido.
Piattaforma per le operazioni versatile, potente e automatizzata, Accelo ti consente di tenere sotto controllo il tuo business di assistenza.
Capsule è una soluzione CRM facile da utilizzare che aiuta le imprese a organizzarsi, conoscere meglio i clienti e creare relazioni migliori. Ulteriori informazioni su Capsule
La piattaforma CRM più intuitiva disponibile sul mercato.
La piattaforma CRM più flessibile per le imprese di medie e grandi dimensioni che desiderano accelerare vendite, marketing, servizi e operazioni
La complessità del CRM è stata trasformata in una lista di cose da fare, in modo da poter convertire i lead in clienti, raggiungere gli obiettivi e far crescere rapidamente la propria impresa.

Recensioni su SpinOffice

Punteggio medio

Nel complesso
4,7
Facilità d'uso
4,6
Servizio clienti
4,8
Caratteristiche
4,6
Rapporto qualità-prezzo
4,6

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
73%
4
20%
3
7%
Richard allen R.
Richard allen R.
Artistic Director/Conductor (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Musica, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Outstanding Customer Service

5 3 anni fa

Commenti: I could not be happier. I am using Spin Office to assist members of our board of directors (we are a non-profit) in fundraising activities. The customer service from HQ is outstanding. I have spoken on the phone, used chat, and e-mail to cover a few initial issues related to start up, tweaks, really, and received a thorough training via phone. They are committed to getting their product up and running flawlessly, because they understand how important the tool is to organizations like ours. I could not be happier.

Aspetti positivi:

It was easy to set up. It had a place to include process notes on clients, even photos. Each client was really a snap to set up. I got my entire CRM up and running in a few hours. There are a LOT of features that we are not using presently, which may make our work easier in the future as we grow. Meanwhile, those features do not stand in the way of our current usage.

Aspetti negativi:

None. I could not be happier. They are committed to success.

Risposta di Spinware Solutions

3 anni fa

Thank you for your feedback, Richard!

Paul F.
Paul F.
Owner (UK)
Utente LinkedIn Verificato
Servizi e tecnologie dell'informazione, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

What fantastic software package

5 2 anni fa

Aspetti positivi:

The way it links everything together! So simple to find anything, your emails all in one pace, along with your contacts, your tasks, a gorgeous Kanban board for planning your time. All in all its fa bulls!

Aspetti negativi:

In general no. The software works just as it says on the box. I would like the IOS applications to be a little more refined perhaps, but that's not a major when you have a brilliant application like this on the Mac.

Risposta di Mulberry Garden B.V.

2 anni fa

Thanks, Paul!

Trond J.
Trond J.
General Manager (Norvegia)
Utente LinkedIn Verificato
Ambiente ed energie rinnovabili, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Spinoffice is a typical small business CRM system

3 3 anni fa

Commenti: Overall the system worked ok for me in the time I used it as my main CRM system, but when I started discovering its flaws things started getting difficult. In the aftermath I regret choosing the Spinoffice as my system mostly because I am not in charge of my data and they dont help me transfer data to me.

Aspetti positivi:

The system is easy to use and somewhat intuitive to learn.

Aspetti negativi:

Spinoffice have big limitation in a typical BtoB type of sales. Its not possible to organize contacts in more than one level up. The only way around this is to make a normal relation between them, but if you have many contacts this will become very unorganized. Also when I said I will stop using it there is no way to transfer data to a new system, and the system turn very slow if you want to maintain the data acquired into Spinoffice. The only way is to manually transfer the data, in 2019???? Not satisfactory and dangerous for most businesses.

Utente Verificato
Manager (UK)
Utente LinkedIn Verificato
Gestione formativa, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Perfect for our small business

5 3 anni fa

Commenti: Customer support is excellent and we were able to migrate a number of operational spreadsheets into one place. Having this CRM has enabled us to put the majority of customer/supplier data in on place and saved lots of time managing our day-to-day operations. The cost of the licences, although already low, are more than offset by the improved efficiencies.

Aspetti positivi:

I like the fact that you can customise the fields to make them relevant to our needs. Integrated SMS is very useful for texting simple confirmation messages, and the mail merge is very simple, with user templates very easy to set up. The calendar function allows us to book and easily view delegates for our training courses. Also, the viewing screens are very clean and clear , and we have the system set up so that delegates, contacts, suppliers etc screens are different colours - a small detail but a nice touch.

Aspetti negativi:

The reports are perfectly usable but the column titles don't always replicate the user-defined fields. It's not a huge issue as we know what the data in each column means.

Utente Verificato
Manager (UK)
Utente LinkedIn Verificato
Gestione formativa, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

An easy to use, customisable CRM system

5 4 anni fa

Commenti: Very good. It fits our needs perfectly, has paid for itself in saved time an effort and, most importantly, the customer service has been excellent.

Aspetti positivi:

It's customisable so we were able to take the basic product and make its fields and functions fit our business needs. It has integrated email, SMS and letters and we were able to build our own letter templates and a simple mail merge function pulls all of the key information into the letters which saves us time and effort. For us as a small training company it fits our needs perfectly and we can adapt it as we go along. We can also create separate client types such as customers, suppliers etc and have them distinct from each other within the system and, if we do have issues, the customer support has always been quick and effective.

Aspetti negativi:

It is simple to use, but once you have changed the names of the fields they don't always show under their new names when selecting those fields to run reports. This is minor as familiarity helps adjustment but initially it was an issue.

Risposta di Spinware Solutions

4 anni fa

Thank you for sharing your experiences!