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Analytic Call Tracking

Analytic Call Tracking

Cos'è Analytic Call Tracking?

Software di monitoraggio delle chiamate mobile che consente alle aziende di datare i dati sulle chiamate con la dashboard in tempo reale e creare più blacklist.

Chi utilizza Analytic Call Tracking?

Non specificato dal fornitore

Analytic Call Tracking Software - 1
Analytic Call Tracking Software - 2
Analytic Call Tracking Software - 3

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Analytic Call Tracking

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4,5 (6)
29,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
33
5
4,0 (6)
4,3 (6)
4,3 (6)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
39,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
43
14
4,7 (27)
4,8 (27)
4,7 (27)
Le barre di valutazione verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Funzionalità più votate
Instradamento delle chiamate
Metriche di monitoraggio delle chiamate
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Funzionalità più votate
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Gestione della posta elettronica
Gestione di potenziali clienti

Recensioni su Analytic Call Tracking

Punteggio medio

Nel complesso
4,5
Facilità d'uso
4,0
Servizio clienti
4,3
Caratteristiche
4,3
Rapporto qualità-prezzo
4,3

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
50%
4
50%
Amati Pettes,
Amati Pettes,
Digital Marketing Consultant (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Marketing e pubblicità, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Best Call Tracking for SMB

5,0 6 anni fa

Commenti: Being able record all calls for training and verification and not having to take notes in real time. The ability to make outgoing calls from my mobile phone using my tracking number and still be able to record calls.

Aspetti positivi:

Easy to use and great features. The advanced features provide a lot of options for calls and sms.

Aspetti negativi:

Maybe the reports could be better and provide more detailed information.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

I've used ACT in some form for the past three years. The software helps me track my client calls.

4,0 7 anni fa

Aspetti positivi:

ACT's call tracking and reporting features allows me to prove to my clients that my marketing works (or doesn't lol). The reporting is really the best feature of this web based software. It shows you via graph of calls during a set time frame (day, week, months) and lists the individual calls by number, location, time of call and length of call. You have the option of recording calls also. You can also build your own call trees with drag and drop features. It also includes voice drops and call broadcasts - so you can build your own call center.

Aspetti negativi:

The user interface could be a lot better. For the most part it is just the bare essentials. Also the Help Desk states "Please Allow Up To 72 Hours For A Response". That will not do for most people.

Ken
Ken
Owner (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Marketing e pubblicità, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

ACT - Dependable Self-Hosted Call Tracking

4,0 5 anni fa

Commenti: Overall, the basic features provided in the launch version of ACT have served me well. Everything still works, including purchasing/provisioning new phone numbers, business (account) management, etc. To be fair, most of the 'service' part of ACT is in actuality Twilio functionality, with ACT as the non-programmer buffer between us. :). And that's just what I need. ;)

Aspetti positivi:

I like the integration with Twilio services - and it's been this way from inception - the software is really just a great interface with SMS and phone services provided by Twilio.

Aspetti negativi:

Since this is NOT Software-As-A-Service, rather a piece of software that's installed on your own server, you're at the mercy of the author for updates and upgrades - and they can be pricey! I bought the software (and it's been running fine for years) for a one-time fee, something like $250 if I remember correctly, but they've since moved to a recurring fee - and any really handy features are in the "pro/enterprise" version, so unless you're satisfied with a lessor feature set, you'll have to pony up.

CHARLES
Local SEO Specialist (USA)
Marketing e pubblicità, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Daily use

4,0 6 anni fa

Commenti: Overall experience is good; however other software has to be used with ACT to get all the metrics we need.

Aspetti positivi:

I love that once you know how you can generate a report for a given number almost instantly.

Aspetti negativi:

The software lags a lot. It has to "think" about the most basic requests before performing. This is also not intuitive software. It took some time to learn even basic use.

Colleen
Freelance Editor (USA)
Gestione formativa, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

SEO Solutions and Analytics at Your Fingertips

5,0 5 anni fa

Commenti: We used analytical call tracking to review how customers were locating various businesses , noting the incoming calls as potential leads. This information was provided to businesses who wished to establish or firm up their presence in search results. Analytical Call Tracking recorded numbers, call lengths, and whatever prompts users entered. This information could be offered for prospective clients or for already established businesses who desired increased prominence in the market.

Aspetti positivi:

Analytical Call tracking integrates seamlessly with other SEO tools to allow users corner the market by optimizing their search results.

Aspetti negativi:

This software is efficient but a bit limited in terms of user customization.