Chi utilizza questo software?

HubSpot CRM è la soluzione ideale per le piccole e medie imprese (con 10-200 dipendenti) per le quali i fogli di calcolo sono insufficienti, ma che non necessitano di tutte le funzionalità avanzate dei sistemi CRM complessi di livello enterprise.

Valutazioni medie

90 recensioni
  • Nel complesso 4.5 / 5
  • Facilità d'uso 4.5 / 5
  • Servizio clienti 4.5 / 5
  • Caratteristiche 4.5 / 5
  • Rapporto qualità-prezzo 4.5 / 5

Dettagli del prodotto

  • Versione gratuita
  • Prova gratuita
  • Implementazione Cloud, SaaS, Web
    Dispositivi mobili - iOS nativo
    Dispositivi mobili - Android nativo
  • Formazione Di persona
    Live Online
    Webinar
    Documentazione
  • Assistenza Assistenza diretta 24 ore su 24
    Orario lavorativo
    Online

Dettagli del fornitore

  • HubSpot
  • http://www.hubspot.com/
  • Fondata nel 2006

Informazioni su HubSpot CRM

Ideale per aziende con 10-1.000 dipendenti. Entra nel 21° secolo con HubSpot CRM, un sistema CRM di facile utilizzo che elimina il lavoro manuale consentendo realmente ai team di vendita di vendere. Disponibile gratuitamente, puoi iniziare a utilizzarlo subito. HubSpot CRM consente di tenere tutti i contatti in un unico database centralizzato e personalizzabile, registrare automaticamente ogni interazione ed eseguire ricerche per l'indicizzazione su Internet monitorando oltre 13 milioni di aziende (numero in aumento).

Caratteristiche di HubSpot CRM

  • Formulazione di previsioni
  • Gestione dei progetti
  • Gestione della pipeline di vendita
  • Gestione di contratti
  • Monitoraggio clienti
  • Preventivi/Proposte
  • Programmazione
  • Accesso da dispositivi mobili
  • Archiviazione di documenti
  • Email Marketing
  • Gestione del territorio
  • Gestione delle attività
  • Integrazione dell'automazione del marketing
  • Integrazione della chat interna
  • Integrazione di social media
  • Lead Scoring
  • Preventivi/Proposte
  • Segmentazione
  • Sistema di calendari e promemoria
  • Assegnazione di attività di gruppo
  • Gestione dei cespiti
  • Gestione del marketing
  • Gestione del territorio
  • Gestione di potenziali clienti
  • Monitoraggio dell'influenza
  • Monitoraggio delle relazioni
  • Monitoraggio famiglie
  • Notifiche account
  • Tracciabilità delle spese
  • Acquisizione di potenziali clienti
  • Distribuzione di potenziali clienti
  • Gestione della campagna
  • Gestione delle pipeline
  • Lead Nurturing
  • Lead Scoring
  • Monitoraggio della fonte
  • Segmentazione della clientela potenziale
  • Strumenti per la ricerca di potenziali acquirenti
  • Tracciamento delle interazioni
  • Assistenza clienti
  • Automazione del marketing
  • Catalogo di prodotti
  • Email Marketing
  • Gestione contatti
  • Gestione degli elenchi
  • Gestione dei progetti
  • Gestione dei sondaggi
  • Gestione del territorio
  • Gestione della campagna
  • Gestione di call center
  • Gestione di documenti
  • Gestione di potenziali clienti
  • Lead Scoring
  • Monitoraggio delle referenze
  • Pagine di destinazione / Moduli web
  • Preventivi / Proposte
  • Tracciamento delle interazioni
  • Analisi del servizio al cliente
  • Catalogazione / Categorizzazione
  • Controllo delle risposte via e-mail
  • Gestione delle conoscenze
  • Live Chat
  • Monitoraggio dell'assistenza clienti
  • Parametri prestazionali
  • Portale self-service
  • Ricerca

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Le recensioni più dettagliate su HubSpot CRM

HubSpot CRM its Free, Easy to Use and that makes it Extremely Useful

Data della recensione: 7/11/2018
Javier S.
Account and Project Manager
Software informatici, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
5 / 5
Facilità d'uso
5 / 5
Caratteristiche e funzionalità
4 / 5
Assistenza clienti
3 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: I've used several instances of HubSpot CRM in jobs at different corporations as well as help set the CRM to a few clients in the past. The fact that it is Free and extremely easy to use has motivated me to recommend it to many friends, from the smallest individual contractors and freelancers to actually large companies.

Vantaggi: My favorite aspect of HubSpot CRM is the ability to track all activities and link it to other documents. This aspect combined with how quick and easy is to set a reminder for a follow-up call or email, helps me guarantee success with prospects and customers.
The second best aspect, in my opinion, it’s the integration with the HubSpot marketing platform, since I can easily see the workflows that a potential client has had, the downloads that he has made and when he has made interactions in my websites.
But I know that for many people the fact that it is Free and that it connects to many 3rd party Apps, is it most important selling point. Though personally I’ve only connected it to WordPress websites and some Email Marketing platforms.
Lastly, something that I don’t see people talk a lot about, is that the sales pipelines helps close more deals with less work, as it organizes and tracks every aspect and helps it grow and develop in the right direction.

Inconvenienti: Only two specific points comes to my mind.
The CRM lacks the ability to add multiple email addresses to a single contact record. Sometimes I start a conversation with a contact through a work email, but then sends some information through a secondary email address. Even though it is something small, I think it limits my capacity to contact.
And also the ability to merge companies would also be of great help, since HubSpot CRM does not have any tool to join the information of the contacts of different organizations.

Great CRM for Small to Medium sized businesses

Data della recensione: 12/9/2019
Zack B.
Senior Business Development Manager
Software informatici, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione 
4/5
Nel complesso
4 / 5
Facilità d'uso
4 / 5
Caratteristiche e funzionalità
5 / 5
Assistenza clienti
4 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: Overall I like Hubspot CRM - it has really automated a lot of manual processes that can eat time during the workday. It makes data entry much more streamlined and can be easily integrated with other software platforms.

Vantaggi: That it is integrated tightly with Hubspot's marketing and web hosting platforms. This makes it easy to for information about prospects, leads, and customers (web activity, interactions, etc.) to be leveraged by CRM users. I also really like the API, which is easy to use to integrate Hubspot with other SaaS products like PandaDoc (which also has a native integration) to populate things like quote information into a deal. Lastly, I really like how integrated Hubspot is with Google mail (for email tracking, updating contacts, etc.) and the google suite of collaboration tools.

Inconvenienti: The reporting features that don't require a purchase of the reporting add-on could definitely be improved.

Great Tool! Great value!

Data della recensione: 29/8/2019
Rachel H.
Senior Sales Coordinator
Wireless, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione 
4/5
Nel complesso
4 / 5
Facilità d'uso
4 / 5
Caratteristiche e funzionalità
5 / 5
Assistenza clienti
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: I would recommend it to a business looking for a great value for a CRM, reporting, communication, blogs, support.

Vantaggi: I love the customer service. Appreciate the support whenever I am having technical issues. I just make a call or send an email & things are updated very quickly. I, also, appreciate the reporting abilities. It helps me check & recheck daily activity for myself & my team. I love that Hubspot syncs well with my other tools I use on a daily basis.

Inconvenienti: The view of the system is not always the most visually pleasing.

Best tool for Automation for our products.

Data della recensione: 9/4/2019
Stayn P.
Senior Software Developer Team Lead
Software informatici, 10.001+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
5 / 5
Facilità d'uso
5 / 5
Caratteristiche e funzionalità
5 / 5
Assistenza clienti
5 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: HupSpot is very easy to install and efficient for work, and we can create our reports and dashboards about our product with it. HubSpot work allows us to upgrade our product, Hubspot is a platform where we can marge our product i n front of customers.

Vantaggi: Hubspot is easy to use and we can manage our professional affairs with it in very short time. It can help us to upgrade our products easily in front of our clients. HubSpot help us to update our contact list. It also help us to maintain our relationship in front of clients. We can manage our schedules of meeting. HubSpot is not hard to learn we can do productive things by using this efficient tool.

Inconvenienti: HUbSpot has numbers of features for inbound marketing but also has some drawbacks which are not quite good and create some kind of difficulties for user. When we use emails of other clients it create some problem like it is difficult to track it. Some of it features are quite difficult for new user so they need little bit focus to work with this tool. Hubspot is more expensive rather than other CRM tools.

Great CRM Tool for Teams

Data della recensione: 6/8/2018
Verified Reviewer
Co-Founder
Marketing e pubblicità, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
5 / 5
Facilità d'uso
5 / 5
Caratteristiche e funzionalità
5 / 5
Assistenza clienti
5 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: Very good. They have a live chat that helps out with customizing the tool to fit your specific company needs.
They are very attentive and have created a tool that is fully customizable to any team size and company need.

Vantaggi: I liked how it easily integrates with lead generation tools like adwords.
Easy task assignment.
Pipeline management are great. We were able to evaulate the health of our pipeline with the tool.
Easy to work with a lot of contact and company data.

Inconvenienti: It takes a while to get used to, but other than that, the tool has very few cons.

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