Chi utilizza HubSpot CRM?

HubSpot CRM è la soluzione ideale per le piccole e medie imprese (con 10-200 dipendenti) per le quali i fogli di calcolo sono insufficienti, ma che non necessitano di tutte le funzionalità avanzate dei sistemi CRM complessi di livello enterprise.

Cos'è HubSpot CRM?

Ideale per aziende con 10-1.000 dipendenti. Entra nel 21° secolo con HubSpot CRM, un sistema CRM di facile utilizzo che elimina il lavoro manuale consentendo realmente ai team di vendita di vendere. Disponibile gratuitamente, puoi iniziare a utilizzarlo subito. HubSpot CRM consente di tenere tutti i contatti in un unico database centralizzato e personalizzabile, registrare automaticamente ogni interazione ed eseguire ricerche per l'indicizzazione su Internet monitorando oltre 13 milioni di aziende (numero in aumento).

Dettagli su HubSpot CRM

HubSpot

http://www.hubspot.com/

Fondata nel 2006

Video di HubSpot CRM
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Panoramica dei prezzi di HubSpot CRM

HubSpot CRM dispone di un piano gratuito e offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di HubSpot CRM è disponibile a partire da 50,00 USD/mese.


Prezzo di partenza

50,00 USD/mese

Versione gratuita

Prova gratuita

Implementazione e assistenza di HubSpot CRM

Assistenza

  • Assistenza diretta 24 ore su 24
  • Orario lavorativo
  • Online

Implementazione

  • Cloud, SaaS, Web
  • Dispositivi mobili - iOS nativo
  • Dispositivi mobili - Android nativo

Formazione

  • Di persona
  • Live Online
  • Webinar
  • Documentazione

Caratteristiche di HubSpot CRM

  • Accesso da dispositivi mobili
  • Archiviazione di documenti
  • Email Marketing
  • Gestione del territorio
  • Gestione delle attività
  • Integrazione dell'automazione del marketing
  • Integrazione della chat interna
  • Integrazione di social media
  • Lead Generation
  • Lead Scoring
  • Preventivi/Proposte
  • Segmentazione
  • Sistema di calendari e promemoria

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  • Gestione del territorio
  • Gestione della campagna
  • Gestione di call center
  • Gestione di documenti
  • Gestione di potenziali clienti
  • Lead Scoring
  • Monitoraggio delle referenze
  • Pagine di destinazione / Moduli web
  • Preventivi / Proposte
  • Tracciamento delle interazioni

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  • Formulazione di previsioni
  • Gestione dei progetti
  • Gestione della pipeline di vendita
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  • Preventivi/Proposte
  • Programmazione

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  • Assegnazione di attività di gruppo
  • Gestione dei cespiti
  • Gestione del marketing
  • Gestione del territorio
  • Gestione di potenziali clienti
  • Monitoraggio dell'influenza
  • Monitoraggio delle relazioni
  • Monitoraggio famiglie
  • Notifiche account
  • Tracciabilità delle spese

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  • Acquisizione di potenziali clienti
  • Distribuzione di potenziali clienti
  • Gestione della campagna
  • Gestione delle pipeline
  • Lead Nurturing
  • Lead Scoring
  • Monitoraggio della fonte
  • Segmentazione della clientela potenziale
  • Strumenti per la ricerca di potenziali acquirenti
  • Tracciamento delle interazioni

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Le migliori alternative a HubSpot CRM

Altre alternative a HubSpot CRM

Recensioni su HubSpot CRM

Leggi tutte le recensioni

Valutazione complessiva

4,5/5

Punteggio medio

Facilità d'uso 4,4
Servizio clienti 4,5
Caratteristiche 4,3
Rapporto qualità-prezzo 4,4

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Kristi A.
Marketing & PR Coordinator
Ospedali e sistemi sanitari, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    4 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 8/10/2020

"Top-quality CRM with excellent features, just make sure everyone is on board"

Commenti: Overall, HubSpot has been an INCREDIBLY positive experience for us. I won't lie and say there haven't been frustrations, but there are always going to be frustrations with switching software or implementing new processes. Ultimately, HubSpot has helped us bring our processes forward in a wonderful way, and their support is truly, truly superior to any other product support I have ever received.

Vantaggi: To HubSpot's credit, their CRM functions really quickly and its basic features have a very short learning curve -- we onboarded our sales teams in multiple parts, with inside first followed several months later by outside reps. The main CRM we used before HubSpot was Microsoft Dynamics, and we are still significantly based there, but I attribute the positive reception of a new (and dramatic) software shift to HubSpot's ease of use and quick accessibility of prospect information.

Inconvenienti: We've run into a similar problem several times due to our industry being so niche (and therefore, the information we collect tends to be highly customized). We have needed to organize and implement quite a few custom fields, which GENERALLY HubSpot's CRM is very good about -- however, there are some significantly important fields that cannot be changed at all, even by HubSpot. We also have had some issues with company associations -- if your prospects work in an industry in which one company can have multiple locations (and the distinction matters), HubSpot's CRM does not lend itself well to that at all.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 8/10/2020
Andrew J.
Client Relations Administrator
Risorse umane, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 18/6/2020

"HubSpot is what You're Looking For"

Commenti: My overall experience has been great. We've seen a lot of prospects "open" and "click" our emails, but having a tough time getting them to respond back. Other than that. Phenomenal software.

Vantaggi: Easily view prospect and lead profiles to see how they've reacted to calls, emails, etc.
Connect to a prospects LinkedIn immediately
The task and Que feature come in handy when reaching out to multiple leads
The marketing email creator has been spectacular, especially for companies such as ours who MUST keep clients up to date in this crazy COVID-19 era.

Inconvenienti: I wish that it would generate leads for you, but that's asking a lot. You get everything you need with HubSpot, but you have to have prospects, leads, and customers to distribute your content to. Once you have those HubSpot literally takes care of the rest! One more thing: I really need help getting my salesmen all in, they seem skidish about using the software.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 18/6/2020
Javier H.
Digital Consultant
Marketing e pubblicità, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    1 /5
  • Facilità d'uso
    1 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    1 /5
  • Assistenza clienti
    3 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    1 /5
  • Consigliato
    0/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 10/5/2019

"I hate HubSpot so much, it made me loose a lot of money!!!"

Commenti: The worst experience with a piece of software in my life. I have lost thousands because of HubSpot. Avoid with all your means!

Vantaggi: I really wanted to be fair and find something that I like about HubSpot but, to be honest, when I tried to do so, I was unable. It has so many bugs, its control panel UX is so bad, the learning curve is so big and it lacks so many features, that this is the first review I make in Capterra where I cannot find anything I like of a piece of software.

Inconvenienti: Oh, god. I have TONS of things that not only I dislike, but HATE of HubSpot. 1) The learning curve is ridiculously big, as a result of a very badly designed UX and the constant bugs when using it. 2) You will need hours, days, weeks and sometimes months of hard work to design by yourself a decent landing page that will still lack many functionalities and look not so good. Their visual editor is really really bad, and coding in HubL is frustrating. And if you look for predesigned templates, most of them are terribly badly designed. It has issues every now and then, and you will lose contacts, automations will not work... a disaster. Their support chat works sometimes, sometimes not, just when they decide to make it available! Very careful with the Advanced Code Snippet box in your landing pages settings, don't place your tracking codes there: sometimes this doesn't work and you will lose retargeting opportunities. Also, email templates are terrible. Oh! And this one is the worst: if you tag your ads' URLs with UTM tags, HubSpot receives these tags but will not show you this info for all interactions, only for the interaction preceding the creation of the contact. TERRIBLE!!! I think this has to be the worst CRM ever in history!!!

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 10/5/2019
Darrell W.
CEO
Intrattenimento, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 29/9/2020

"Hubspot Gives us a lot of Value for the money"

Commenti: Ecxcellent. I would highly recomend it to anyone.

Vantaggi: This product is built to serve our needs intuitively and gives us great options to customize the platform to fit our very specific needs. Smart design, always improving and works right!

Inconvenienti: sometimes there is a feature that I would like to upgrade that seems simple but they don't have it. For example when creating a task it defaults it on the desktop version to due at 8:00 AM and will not allow the user to set their own task due time default. Many people ask for this.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 29/9/2020
Stephanie P.
Office Manager
Salute, benessere e fitness, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 18/10/2020

"Best CRM for multiple reasons!"

Commenti: Hubspot has made it very easy to store all patient information into one system so that it is easy accessible when we need to provide information to insurance companies, the supplier, or just to follow up with patients. My team has learned to use Hubspot quickly and it's very efficient for us.

Vantaggi: Hubspot is very user friendly. It also has multiple options to set reminders to follow up with patients, insurance companies, etc. It is very easy to upload all files to each patient and the files are easily accessible to other users that need the information.

Inconvenienti: The only issue I had was merging files together, however, after reaching out to customer service, the issue was quickly resolved.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 18/10/2020