Chi utilizza Goody?

Industria alberghiera, farmacie, vendita al dettaglio, bellezza e saloni.

Cos'è Goody?

Molte aziende fanno ancora fatica a definire chi sono i loro clienti. Senza tale conoscenza, le aziende fanno affidamento su costosi programmi o ricerche di terze parti per stabilire la propria strategia. Goody risolve il problema a un costo nettamente inferiore rispetto ai tradizionali programmi di coalition loyalty o CRM. Si fa tutto questo fornendo ai dettaglianti strumenti semplici e integrati per creare il proprio programma di fidelizzazione e coinvolgimento. Questi strumenti sono automatizzati e offrono ai dettaglianti una visione consolidata della propria clientela.

Dettagli su Goody

Goodycard

http://www.goodycard.co.nz

Fondata nel 2014

Panoramica dei prezzi di Goody

Goody non dispone di un piano gratuito ma offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di Goody è disponibile a partire da 70,00 USD/mese.

Prezzo di partenza

70,00 USD/mese

Versione gratuita

No

Prova gratuita

Implementazione

Cloud, SaaS, Web

Installazione eseguita - Windows

Dispositivi mobili - iOS nativo

Dispositivi mobili - Android nativo

Formazione

Di persona

Live Online

Webinar

Documentazione

Assistenza

Assistenza diretta 24 ore su 24

Orario lavorativo

Online

Caratteristiche di Goody

Software per fidelizzazione clienti per PMI
CRM
Gestione degli sconti
Gestione dei ipremi
Gestione delle iscrizioni
Monitoraggio delle attività dei clienti
Monitoraggio delle referenze
Portale degli iscritti
Sistema di buoni regalo
Sistema di fidelizzazione senza tessera
Sistemi di fidelizzazione (carte fedeltà)
CRM
Gestione dei buoni regalo
Gestione dei ipremi
Gestione delle iscrizioni
Monitoraggio delle attività
Monitoraggio delle referenze
Portale degli iscritti
Programma di fidelizzazione
Tessere fedeltà

Recensioni su Goody

Stai visualizzando 5 di 73 recensioni

Nel complesso
4,4/5
Facilità d'uso
4,4/5
Servizio clienti
4,4/5
Caratteristiche
4,2/5
Rapporto qualità-prezzo
4,3/5
Che C.
Sales And Marketing Specialist
Vendita al dettaglio, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 10/10/2018

"A Simple, flexible CRM system for Point of Sale"

Commenti: Goody is easy to install and administer. If ever there is or was a problem I know I can talk to someone on the phone or via chat immediately. I've never been treated like a 'stupid user'. Love goody.

Vantaggi: We liked that our loyalty scheme was able to go fully digital.

Inconvenienti: Of course it could always be cheaper, but the price as it stands is completely reasonable for the product.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 10/10/2018
Shannay H.
Office Manager
Produzione di alimenti, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    4/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    1/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4/5
  • Consigliato
    7/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 9/5/2018

"Customer Service is appalling. Out of 3 questions in 12 months, I've had 1 answer."

Commenti: Hopefully more customers passing through the store

Vantaggi: Ability to provide loyalty points to our customers. Has the functionality to do reports on the computer.

Inconvenienti: Unless you know how it works, it's not that user-friendly to the staff who have no tech savvy. Changes to the tablet confuse the older generation customers.

Risposta del fornitore

da Goodycard il giorno 15/5/2018

Hi Shannay, thanks so much for your response.

We take your comments extremely seriously, and we're committed to ensuring each and every customer has a positive experience. We've taken your support comments on board, and we're looking to improve this area of our business over the next two months, including hiring more staff to ensure our customers are well looked after. I¿ll be taking a look at past support queries to better understand why it took so long to reply to your support ticket. Yet again, thanks so much for taking the time to submit this review, as we'd love to turn this back into a 10/10!

Kind regards,

Rory Moss,
Marketing Manager

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 9/5/2018
Shannay H.
Office Manager
Prodotti alimentari e bevande, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    3/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    3/5
  • Assistenza clienti
    1/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    3/5
  • Consigliato
    5/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 12/3/2019

"Goody review 2019"

Commenti: Customer service can most definitely be improved considering the cost. Overall customers are happy when they are able to redeem their points and since it's managed by an app as opposed to being done manually by myself it's a good thing to have.

Vantaggi: Relatively easy for customers to navigate in store on the tablet

Inconvenienti: Not as easy on the app for smart phones - not even I use the phone app

Risposta del fornitore

da Goodycard il giorno 19/7/2019

Hi Shannay,

We're deeply sorry you haven't had the most positive experience with our support services. We immediately arranged for a support contact to touch base and address any concerns you had.

Regarding the app, it's in use by over 100k people, so we feel it's a fairly important part to sign up and point balance reminders.

Thanks for the review, and we'll be making sure you have the necessary support services you need, as clearly based on the review, there are things we can improve.

Appreciate the feedback.

Kind regards,

Rory Moss
General Manager

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 12/3/2019
Jusmena K.
Owner
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    4/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    3/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    3/5
  • Consigliato
    Nessuna recensione
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 9/5/2018

"Consistent "

Vantaggi: That's its easy to use, and you only need one card for many site, therefore more people are inclined to use it because it doesn't feel like another card

Inconvenienti: Doesn't link yet to the pos but this could change in the future. No one comes to see us at the cafe so the customer service could improve

Risposta del fornitore

da Goodycard il giorno 15/5/2018

Hi Jusmena,
Firstly, thanks so much for your review! We really appreciate this.
Looking at your account you currently operate the check-in model. If you¿d like to start incentivising customers for dollars spent, we can totally do this! We do have a number of POS integrations, but it depends on what you currently operate.
We also have a check-in version which should work on your POS device, pending your PC is above windows XP.
Unfortunately, we don¿t do on-site visits any more, as the system has become very simple to operate. It¿s much easier to call you at a time that suits if you prefer?
Yet again, thanks for taking the time to review us, and do let us know if you like to whitelabel (customise) your apps or investigate POS options.
Kind regards,
Rory Moss
Marketing Manager

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 9/5/2018
Laurie R.
Barista
Industria alberghiera, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 2/2/2018

"An all-in-one loyalty card in app form and on your Smartphone!"

Commenti: Working at a cafe, I help customers to sign up and teach them how to use the app so they can start earning points and earn freebies. I tell them of it's other uses and familiar places I have seen Goody Card stations being used.

Vantaggi: Free Goodies!
From cafes to hairdressers, pharmacies and more this app acts as a loyalty card to returning customers at all sorts of stores nationwide. Gone are the days of holding on to dozens of stamp cards or coupons - having the QR code card and/or app on your phone allows free rewards just from reoccuring visits to stores.

Inconvenienti: With the app being free and easy to use and getting rewards at literally no cost to me there is nothing wrong with Goody.
However I can see how some are skeptical to getting it - "Oh I don't have the time to get this app and do my initial sign up" or "it's one more thing to keep track of" - To me, once you sign up, that's it, there's nothing else to think about or information to put in. A mere scan of the code upon each visit to your favourite places can add up to get you free goodies.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 2/2/2018