Cos'è Epos Now?

Epos Now offre soluzioni di gestione aziendale per le piccole e medie imprese nei settori della vendita al dettaglio e le strutture ricettive. Questa azienda fornisce hardware per punti vendita (POS) e software basato sul cloud leader del settore, con Epos Now AppStore per integrazioni perfette con pagamenti, account, marketing e altri strumenti aziendali essenziali. Questi sistemi scalabili sono adattati alle esigenze aziendali individuali e vengono forniti con una formazione completa. È disponibile anche supporto premium 24 ore su 24, 7 giorni su 7.

Chi utilizza Epos Now?

I premiati sistemi separati per la vendita al dettaglio e le strutture ricettive sono comprovati per le aziende di tutte le dimensioni con un punteggio di soddisfazione ufficiale di 9/10 online.

Video di Epos Now

Hai dubbi su Epos Now? Confrontalo con una delle alternative più diffuse

Epos Now

3,6 (314)
Epos Now
Non disponibile nel tuo paese
25,00 £
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
73
17
3,6 (314)
3,3 (314)
3,3 (314)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
35
Nessuna integrazione trovata
4,5 (10)
4,5 (10)
4,2 (10)
Perché questo confronto?

Alternative a Epos Now

Sponsorizzati
An affordable POS solution that provides a comprehensive set of business management tools needed to successfully run a retail business.
Il sistema per punto vendita AccuPOS crea una soluzione semplice e veloce per i ristoranti e per le attività di vendita al dettaglio.
Questo sistema per punto vendita basato sul cloud centralizza la gestione dello stock e dei dipendenti, la creazione di report sulle vendite e la contabilità per più sedi e canali.
Questo sistema per il punto vendita offre ai ristoranti il gusto dell'efficienza. Tieni traccia delle vendite, forma i dipendenti e prendi ordini da qualsiasi luogo utilizzando un iPad.
Sistema multifunzione per la gestione di punti vendita e pagamenti, Clover integra le funzioni di un registratore di cassa, un terminale di pagamento con carte e un sistema POS.
Progettato per consentire a parrucchieri e spa di gestire efficacemente prenotazioni, prodotti in vendita e migliorare le relazioni con i clienti.
Square POS è una soluzione completa per il punto vendita con un'ampia suite di strumenti che vanno dal monitoraggio delle vendite e dello stock all'analisi approfondita.
Revel Systems è una soluzione veloce, intuitiva e sicura di gestione del punto vendita per iPad basata sul cloud.
Un software di gestione delle scorte professionale che offre alle aziende di tutte le dimensioni la possibilità di monitorare con efficienza tutto il proprio stock. Per PC e Mac.
Software per la gestione dello stock e del punto vendita al dettaglio basato sul web, realizzato per iOS. A partire da 99 $ al mese.
La soluzione software per punti vendita basata sul cloud può essere utilizzata in modo sicuro su qualsiasi dispositivo, online o offline. Si collega senza problemi ai componenti aggiuntivi.
Toast è un sistema multifunzione per la gestione di punti vendita e ristoranti creato per migliorare l'efficienza e ridurre drasticamente i costi.
posmatic is an iPad app, which can be used to provide checkout functions in restaurants and hotels using a tablet.
On-premise or Cloud-based POS solutions to help automate inventory operations, manage payroll deductions & enable self-ordering
Creato per la vendita al dettaglio, Shopify POS riunisce le tue vendite, lo stock, i clienti e molto altro nei negozi fisici e online.
Punto vendita per ristoranti, bar e caffè. Sistema completo per la gestione di ristoranti e bar.
ACCEO Smart Vendor POS and Retail Management system is a feature-rich and vertical-tailored solution for Canadian retailers.
TouchBistro è un punto vendita per iPad e una soluzione di pagamento integrata, creata per gli utenti dei ristoranti.
Digital catering tool which enables business branding and optimized returns through multiple delivery methods.

Recensioni su Epos Now

Punteggio medio

Nel complesso
3,6
Facilità d'uso
3,6
Servizio clienti
3,3
Caratteristiche
3,5
Rapporto qualità-prezzo
3,3

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

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Wojciech
Wojciech
Project Manager (Polonia)
Utente LinkedIn Verificato
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Excellent POS system for various types of business, expecially hospitality ones

5,0 4 anni fa

Aspetti positivi:

- great 24/7 support team - elastic SAAS solution that can be customised for various business needs - cloud-based solution that can work on any device and any operating system

Aspetti negativi:

- pricing seems fine initially but the sales team constantly keep pushing for paid support plan - this might be expensive - As this is a massive provider, you might sometimes wait a long time for your new features to be implemented

Risposta di Epos Now

4 anni fa

Hello Wojciech, Thank you for taking the time to leave us such a lovely review. I am so glad to hear that you have found our software to be so useful and that you have had the chance to speak to our excellent support team. We are consistently improving our software based on customer feedback so do keep an eye out for our regular software releases. If there is anymore feedback you would like to add we would love to hear from you at [email protected] Kind Regards, Naiomi

Anna
Company Director (UK)
Ospedali e sistemi sanitari, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Amazing

5,0 3 anni fa

Commenti: Great customer support, very easy to use brilliant for accountancy and amazing software

Aspetti positivi:

To be honest is pretty much nothing I consult with this software it is absolutely amazing I love the statistics on it the graphs all the financial information that you can gain and the simplicity of it all the amount of information you can extract about your business is Colossal.

Aspetti negativi:

Only downfall was the free tanning app. Not in-depth enough to move with the speed of our company growth. Tanning App was extremely basic. I approached them on many occasions to try and develop it further but it was not possible. There was no tanning applications that were able to integrate with it either. So I had to look for alternative software. Such a shame I really didn’t want to move from Epos now.

Simon
Director (Nuova Zelanda)
Industria alberghiera, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

This company is a scam!

1,0 2 mesi fa Nuova

Commenti: Bottom line - run away as fast as you can. Eposnow is THE worse company I've ever dealt with by a significant margin. You think Telco's are hard to deal with, try and get support from these guys! After purchasing the product and buying two tills (cost of over $1200 NZD), the communication from the sales rep and my 'allocated' technical support person vanished completely. During the sales process he was quick to respond, but as soon as they had my money, ALL communication stopped. Calling his number went through to the 'help desk', which was just an on hold service. I waited 1.5 hours and then got disconnected. This happened several times. When I did a sales enquiry (with the goal of trying to get in contact with my original sales guy) - they were quick to respond, but on asking to talk to him, there was ZERO response - all comms stopped. Still waiting on his call after 5 weeks. My tech guy has also vanished. They wanted me to setup a Direct Debit for 12 months, and for this, offered a deal on the hardware which I accepted, but after 5 weeks, I still haven't received anything. This company is a SCAM! You cannot email anyone, and if you do have an email (i.e. my sales guy) you never get a response. I have sent over 7 emails over 5 weeks to my sales rep and support person asking them for support or some contact, but still ZERO response. The last two emails I told them that if I didn't hear from them within 48 hours, I would cancel my contract and seek a full refund of all

Aspetti positivi:

It seemed like it would work for us, but the customer service was TERRIBLE. The till software was slow and the management software has some major bugs.

Aspetti negativi:

How slow it was and buggy. The load time for the till was over 30 seconds.

Crystal
Owner (USA)
Salute, benessere e fitness, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Alternative considerate:

A great tool for any business

5,0 3 anni fa

Commenti: This software has made my book keeping a thousand times easier.

Aspetti positivi:

I like that it is user friendly and the back office functions make my paperwork so much easier to navigate.

Aspetti negativi:

Slow to load and could have better options for integrating rewards and gift certificates.

Denise
Denise
Owner (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Vendita al dettaglio, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Works for our store!

4,0 3 anni fa

Commenti: Overall, the flexibility and customization is the best feature and the reason we stay. In addition, Epos is always updating and improving! Very helpful customer service group!

Aspetti positivi:

Flexibility and customization of the software.

Aspetti negativi:

Integrations - We have a few integrations - Shopify, Mail Chimp (which was discontinued), Postal options, etc. The integration we're least pleased with is Shopify. Everything is an add on which makes it hard for small startups.