Chi utilizza Birdeye?

Per imprese che desiderano crearsi una solida reputazione online alimentata dai feedback dei clienti, migliorare le proprie valutazioni e creare la fiducia per acquisire nuovi clienti.

Cos'è Birdeye?

BirdEye ti aiuta a essere l'impresa migliore. BirdEye favorisce la crescita dell'impresa ottenendo nuove recensioni e migliorando l'esperienza dei clienti. Oltre 50.000 aziende usano BirdEye per gestire le proprie recensioni, essere reperibili online, raccogliere i feedback dei clienti, migliorare le operazioni e aumentare le entrate. Il software multifunzione di BirdEye comprende monitoraggio, generazione e marketing delle recensioni, sondaggi sui clienti, social, gestione dei ticket di supporto, elenchi, webchat, approfondimenti aziendali e benchmark competitivi.

Dettagli su Birdeye

Birdeye

http://birdeye.com/

Fondata nel 2012

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N/D
14,00 USD/mese
N/D
19,00 USD/mese

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Implementazione e assistenza di Birdeye

Assistenza

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  • Assistenza telefonica
  • Assistenza diretta 24 ore su 24
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Implementazione

  • Cloud, SaaS, Web
  • Android (mobile)
  • iPhone (mobile)
  • iPad (mobile)

Formazione

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Recensioni su Birdeye

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Valutazione complessiva

4,7/5

Punteggio medio

Facilità d'uso 4,7
Servizio clienti 4,7
Caratteristiche 4,7
Rapporto qualità-prezzo 4,5

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Nick F.
CEO
Marketing e pubblicità, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    4 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 24/7/2020

"Best choice for review management platforms"

Commenti: I'm quite happy with everything. We have run into some billing issues, technical issues, etc, but we did manage to get everything resolved. We were assigned a customer service rep and they've been very helpful in ironing out any problems. I've been with these guys for almost 2 years and I don't have any interest in switching to a different provider.

Vantaggi: We tried a few different review management systems but BirdEye was the most established one. They offer great deals for marketing agencies that are looking to whitelabel the software and offer it to clients as part of the marketing packages. This was a huge plus for us.

Inconvenienti: Software can be clunky. Think of BirdEye like Salesforce, they're the biggest in the space because the software is good but it can also be rather clucky to use. Other review management systems were more streamlined but I think BirdEye more than makes up for it with customer service and support.

Risposta del fornitore

da BirdEye il giorno 31/7/2020

Hi Nick, thanks for choosing BirdEye! We appreciate you being a BirdEye partner and we look forward to the years to come. Keep up the great work!

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 24/7/2020
Amy S.
Reputation Specialist
Marketing e pubblicità, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    4 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    4 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 30/4/2021

"Automated Reviews Made Easy!"

Commenti: Overall I am very pleased with the product. It is a huge improvement from who we previously used. They continue to innovate their product and are open to suggestions. They find solutions and are dedicated to customer satisfaction.

Vantaggi: I like how I can customize reviews to brand them for each of my clients' needs. Automation is a huge benefit as I can now offer this product to a wider variety of my clients.

Inconvenienti: There are some platforms such as FieldEdge that they offer to integrate with but it is not a true integration. They have a dedicated team to pull contacts to send customer review requests through cloud based access, but it lacks a seamless effort at times.
More platforms to fully integrate on would be beneficial, Such platforms would be: Successware, Payzer, FieldEdge, dESCO.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 30/4/2021
Kyle K.
owner
Industria edilizia, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    2 /5
  • Facilità d'uso
    2 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    2 /5
  • Assistenza clienti
    1 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    1 /5
  • Consigliato
    0/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 12/3/2020

"IMPOSSIBLE TO GET OUT OF THERE CONTRACT!!! YOU WILL BE STUCK LIKE ME"

Commenti: It was a good service but there contract is made to keep you stuck year after year. Good luck ever getting out of it.

Vantaggi: So sad because they actually have a decent platform but we have tried on multiple occasions to cancel our membership because our new system has a similar feature that took the place of this. We have called, emailed, etc and our Rep doesn't call us back once he knows we are trying to cancel. Then magically when he finally calls us back he informs us that we just missed the cut off to cancel and were stuck for another year. Another $4200 down the drain. Don't take my word for it, take all the rest of people who have met the same fates word for it by reading all other negative reviews online. Sad when any company who is supposedly doing legitimate business has to trap you with this auto renewal and then claim its our fault for not canceling in time. Now they are saying I cant do anything until September again even though we have tried multiple times to cancel this.

Inconvenienti: You can never get out of your contract that supposedly you are suppose to be able to after the first year. The Rep knew we were trying to cancel but yet finally got a hold of us after the "cut off" date that auto renews us. I cant believe when you have been a loyal customer for 3 plus years they still feel the need to trap you into this. I understand the first year but after many years to trap you like this is horrible business practices. I dont want any money back, all I want is to be done. It served its purpose but now Im done but they claim Im stuck until September but Im not even allowed to put in a future cancellation request. No I have to go through the whole year and try all over again to get a hold of them in there slim cancellation window and Im sure they will magically avoid our call and then magically not call us back until after its to late. My advice to anyone is find a company to do this same thing for you that doesnt have this fine print auto-renewal because you will stuck just like I am.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 12/3/2020
Anthony D.
Marketing and Systems Manager
Proprietà immobiliari, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 7/4/2021

"Surprise Value and Convenience"

Commenti: Highly flexible ways to get reviews and dialogs as well as organized replies and work flows to keep on top of reputation and prospects...

Vantaggi: Very simple interface navigation, integration with Yardi, lots of customization, great team/support and innovative tools like Chat Bots...

Inconvenienti: No cons bc customization allows right sizing...

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 7/4/2021
Mark R.
Senior Rept Mgmt Specialist
Marketing e pubblicità, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    4 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4 /5
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 22/7/2020

"An Essential for Anyone with a Customer-centric Workflow"

Commenti: I've had Birdeye in my corner for going on 5 years now and they always work to make my job easier. Their team is on the pulse of the situations that arise with my/clients' usage, and it's appreciated every time.

Vantaggi: I like Birdeye's capabilities as a service to allow you more functionality for your clients, whether it's the reports or the tags/tickets you can assign. It's an easy tool to onboard and everyone loves it upon logging in.

Inconvenienti: The problems with aggregation of reviews/responses to various other platforms (Yelp, Apts.com, aptRating) can be a bit concerning when reviewing your actions with clients.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 22/7/2020