RealtimeCRM

RealtimeCRM

da Cambridge Software

Chi utilizza RealtimeCRM?

RealtimeCRM is for small businesses who are outgrowing spreadsheets.

Cos'è RealtimeCRM?

RealtimeCRM is an intuitive CRM with a shallow learning curve that is designed to give small businesses the ability to organise their data effectively and keep track of customer interactions.

Dettagli su RealtimeCRM

Cambridge Software

http://www.cambridgesoftware.co.uk/

Fondata nel 2013

Panoramica dei prezzi di RealtimeCRM

RealtimeCRM non dispone di un piano gratuito ma offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di RealtimeCRM è disponibile a partire da 30,00 USD/mese.

Prezzo di partenza

30,00 USD/mese

Dettagli sul prezzo

30 day free trial

Versione gratuita

No

Prova gratuita

Implementazione

Cloud, SaaS, Web

Formazione

Live Online

Webinar

Documentazione

Assistenza

Orario lavorativo

Online

Caratteristiche di RealtimeCRM

Software CRM
Accesso da dispositivi mobili
Archiviazione di documenti
Email Marketing
Gestione del territorio
Gestione delle attività
Integrazione dell'automazione del marketing
Integrazione della chat interna
Integrazione di social media
Lead Scoring
Preventivi/Proposte
Segmentazione
Sistema di calendari e promemoria

Recensioni su RealtimeCRM

Stai visualizzando 5 di 12 recensioni

Nel complesso
4,9/5
Facilità d'uso
4,9/5
Servizio clienti
4,8/5
Caratteristiche
4,4/5
Rapporto qualità-prezzo
4,8/5
Luke R.
Managing Director
Industria edilizia
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    Nessuna recensione
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 22/2/2018

"Excellent product, very easy to use."

Vantaggi: The fact that it is linked up to Companies House means that creating new companies can be done in seconds.

Inconvenienti: I initially had a few issues with creating lists but the team are very responsive and were able to make the necessary changes almost as soon as I had raised the query.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 22/2/2018
David A.
Director
Industria farmaceutica, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 14/2/2018

"A valuable team resource, that is simple, reliable, flexible, easy to use and well supported."

Commenti: Accuracy of info.
Minimizing admin time
Organisation of business development

Vantaggi: Realtime CRM is simple and intuitive, and has all the functionality one would expect from a CRM system. It operates like it has been designed with the user in mind, with a clear focus on the business objectives, and therefore is not time intensive. It is well linked up - to avoid duplication (so that entries are automatically updated). But most of all I think it is the service and support that marks it out against the bigger systems available. The team are available and accessible, they are flexible and able to understand any issues and have a great customer focused attitude. It is the personal focus, and pragmatic approach that mark out Realtime as an excellent platform.

Inconvenienti: The areas where I could see improvement is in how to build historic analysis, although this is dependent on us being able to define the categories. Currently when trying to analyse history it works well to export to excel and manipulate from there.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 14/2/2018
Maurice S.
Director
Produzione di media, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
  • Valutazione complessiva
    4/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    3/5
  • Assistenza clienti
    4/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4/5
  • Consigliato
    7/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 28/2/2019

"Does what it says on the Tin"

Commenti: What i expected from a good small team

Vantaggi: Ease of access to logon Voip dialing out

Inconvenienti: Basic interface but does the job very well

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 28/2/2019
Amy F.
Marketing Manager
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 5/3/2018

"Brilliant, easy to use software supported by a helpful, flexible team"

Vantaggi: Realtime is intuitive and uncomplicated in terms of user experience, which is key for our team - they actually can and want to use it to make their jobs easier. It is easy to configure to the needs of your own business and crucially if there is something you need to do but can't, the team will work with you to find the best way to get the information you need, whether this is how you use the existing system or any tweaks to the platform.

Inconvenienti: Reporting can be tricky to get the information we would like in terms of opportunities and converted business but this is something we are working with the Realtime team on.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 5/3/2018
Jamie C.
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    4/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    Nessuna recensione
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 23/1/2018

"Realtime has been a joy to use, very simple and friendly."

Vantaggi: The simple interface is much less scary than some other CRM systems I've used before. I particularly like the graphical views like the sales pipeline - it makes is really easy to see which deals are most important.

Inconvenienti: Some of our users were confused with the idea of tagging records rather than putting them in "categories". For some people it took a bit of getting used to, but now they have they do really like the flexibility. It can be a small hurdle at first though.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 23/1/2018