Cos'è Omnisend?

Omnisend è una piattaforma di marketing automation all-in-one per l'e-commerce che consente di vendere di più grazie alla conversione dei visitatori e alla fidelizzazione dei clienti. Contatta i clienti con messaggi personalizzati che utilizzano efficaci flussi di lavoro di automazione e incrementa le vendite. Fai crescere l'elenco degli abbonati con un'ampia gamma di moduli di iscrizione e invia newsletter convincenti create con un editor di facile utilizzo. Omnisend si integra con tutte le piattaforme di e-commerce tra cui Shopify, Bigcommerce, Magento, WooCommerce e molte altre.

Chi utilizza Omnisend?

Omnisend mette offre strumenti avanzati di marketing automation per venditori e-commerce orientati alle vendite per i quali le piattaforme di e-mail marketing generiche non sono più sufficienti.

Omnisend Software - 1
Omnisend Software - 2
Omnisend Software - 3
Omnisend Software - 4
Omnisend Software - 5

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Omnisend

Omnisend

4,7 (695)
16,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
91
88
4,6 (695)
4,5 (695)
4,6 (695)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
4,00 €
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
91
47
4,0 (239)
4,3 (239)
4,2 (239)

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Recensioni su Omnisend

Punteggio medio

Nel complesso
4,7
Facilità d'uso
4,6
Servizio clienti
4,6
Caratteristiche
4,5
Rapporto qualità-prezzo
4,5

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
75%
4
23%
3
2%
2
0%
Chetan
Chetan
Director (India)
Utente LinkedIn Verificato
Moda e articoli di abbigliamento, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Best Email Marketing Software for our Ecommerce Brand!

5,0 2 anni fa

Commenti: It was a nice experience with the Omnisend. We overall loved this tool for our automations and customer engagement.

Aspetti positivi:

Omnisend is the best email marketing tool for our fashion brand. We have used this tool a lot for our automations and campaigns, on a daily basis.

Aspetti negativi:

It's kind of a complete tool in the email marketing industry, and we loved this tool a lot.

Filippo
Filippo
Principal Software Engineer (UK)
Utente LinkedIn Verificato
Opere pubbliche, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Easy newsletter for shopify customers and not only

4,0 4 anni fa

Aspetti positivi:

Omnisend allows you to define complex automatic communication workflow with different channels: email, SMS, push, facebook, you name it. The template editing is not the best, but still quite powerful and intuitive.

Aspetti negativi:

The signup workflow from Shopify works only for customers signed up via the form, not for customers that signed up during an order. This cause quite a lot of friction, I hope they will add the order as a trigger in the future. To use the more advanced channels like SMS, push notification and Facebook messages, you need to pay a more expensive plan. For a small business, it may be not possible.

Risposta di Omnisend

3 anni fa

Hi Filippo! Thank you so much for leaving such an unbiased and detailed feedback for our application. After reading your comment, we wanted to reach out with some clarification on your last comment. We indeed don't have a built-in solution for triggering the Welcome automation when subscribing to the check-out page. But, we may offer a workaround when defining the properties that distinguish those contacts, among others, will help you trigger different flows. For example, you may set up the Segment of the contacts having Subscribed status and not having the opt-in date field (that is assigned after subscribing to the Signup form) and use it in the Segment entry-based flow. In that case, any new contact subscribing at the checkout page will get the intended message. Please, check this instruction (https://support.omnisend.com/en/articles/2398171-contact-enters-exits-a-segment-automation ) and reach out to our Support Team for assistance via [email protected].

Salma
Marketing Director (Marocco)
Produzione di alimenti, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Very Useful for Various Needs on Run a Businesses

4,0 2 settimane fa Nuova

Commenti: My experience with Omnisend has been positive, its recommend itby me even with minor issues.

Aspetti positivi:

Omnisend offers a wide range of features including email campaigns, SMS marketing, push notifications, and more. It has nicely user friendly interface, its easy to use. Drag-and-drop editor, and segmentation and automation capabilities really benefit.

Aspetti negativi:

Omnisends features can be buggy or slow to load. And its absoluetly lacks of great customer support.

Matt
COO (Francia)
Elettronica di consumo, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Many features

3,0 9 mesi fa

Commenti: Overall I am satisfied!

Aspetti positivi:

It helps us with people who sign up for our mobile app - they are added to our contact list and then receive a welcome email.

Aspetti negativi:

The email content builder is glitchy. Fonts, colors, etc.

Joe
Director of Marketing & Digital Sales (USA)
Articoli sportivi, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Great software with some quirks

4,0 4 mesi fa

Commenti: My overall experience has been very good. My account manager is one of the best I have ever had from any service I have used. I think for the price it offers so many people a really good platform for their needs.

Aspetti positivi:

Omnisend is very user friendly. I believe that anyone with little knowledge of sending email campaigns will not have much of a learning curve. Unfortunately, that means that some of the things in the email builder do not have as advanced of functionally as I would like.

Aspetti negativi:

I think that there needs to be more customization ability in the email editor. Some competitors offer a much more robust email builder (for more advanced emails).