FreeBusy

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da FreeBusy

Chi utilizza FreeBusy?

People that would like to move into the future and be more productive using A.I. in it's simplest forum. Winners basically

Cos'è FreeBusy?

Online scheduling assistant to coordinate meetings faster with contacts inside and outside your company. Works with all calendars.

Dettagli su FreeBusy

FreeBusy

https://freebusy.io/

Fondata nel 2015

Panoramica dei prezzi di FreeBusy

FreeBusy dispone di un piano gratuito e offre una versione di prova gratuita. Qui sotto maggiori informazioni sui prezzi di FreeBusy.

Versione gratuita

Prova gratuita

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Installazione eseguita - Mac

Cloud, SaaS, Web

Installazione eseguita - Windows

Dispositivi mobili - iOS nativo

Dispositivi mobili - Android nativo

Formazione

Documentazione

Assistenza

Orario lavorativo

Online

Caratteristiche di FreeBusy

Recensioni su FreeBusy

Stai visualizzando 5 di 57 recensioni

Nel complesso
4.5/5
Facilità d'uso
4.5/5
Servizio clienti
4.4/5
Caratteristiche
4.4/5
Rapporto qualità-prezzo
4.6/5

Great service, customers are wow'd by the functionality

Data della recensione: 1/11/2017
Paul S.
User Experience, Usability, Strategy and Operations
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
5/5
Facilità d'uso
4/5
Caratteristiche e funzionalità
5/5
Assistenza clienti
5/5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: Takes a ton of time away from the process of scheduling a meeting. For someone to be able to click a link and pick a time that works for them saves tons of back-and-forth negotiating a meeting time.

Vantaggi: My favorite feature is I can link all of my calendars and it's able to find time slots for my customers to set meetings--incorporating personal, business, and other calendars. It's easy to use. You can add the ability to use a calendar to block out time so you don't have to access a special interface to do this (a lot of time I'm blocking out time with my phone). It doesn't get in my way at all, which is a huge win because a lot of these types of services cause lots of problems. Once you set it up, you don't need to constantly administer Freebusy.

Inconvenienti: Some confusing interface interactions. When you log in from one of their emailed links to confirm an email, the workflow is a bit confusing to me.

Basic Calendaring

Data della recensione: 4/1/2020
Utente Verificato
Manager of Customer Success
Telecomunicazioni, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione 
4/5
Nel complesso
3/5
Facilità d'uso
3/5
Caratteristiche e funzionalità
Assistenza clienti
4/5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: It solved an issue with calendaring with customers - the time consuming task of the back and forth to schedule. Put the customer at the wheel with scheduling when it works for them. It integrates with meetin tools (such as RingCentral) thus creating/populating the meeting bridge information seamlessly.

Vantaggi: I like the ability to create teams of people - we want to show availability of more than one person and only allow selection of an appt time if all people are available. It make it easier to put the scheduling in the customers hands than the back and forth and checking multiple calendars.

Inconvenienti: Unless you set up more than one calendar link, you can't specify an agenda for meetings. Or have an option to allow the customer to select preset agendas.

Convenient and customizable

Data della recensione: 2/11/2017
Utente Verificato
Senior Consultant, Career Management
Consulenza manageriale, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione 
4/5
Nel complesso
4/5
Facilità d'uso
4/5
Caratteristiche e funzionalità
4/5
Assistenza clienti
5/5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: Much easier to schedule a meeting where its the other party's responsibility to select a time versus me offer several options

Vantaggi: Easy to use and share link with others outside my organization-- Like how it sends both of us an email, then puts the event right on my calendar. Much easier than back and forth in em email

Inconvenienti: People receiving link can get easily confused when FB asks them to link their own calendar. Then, they can't figure out what they're looking at or why it appears I'm not available, when I am.
Users would like ability to cancel and reschedule a meeting within free busy

Very helpful.

Data della recensione: 1/11/2017
John R.
Vice President, Sales
Internet, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione 
3/5
Nel complesso
5/5
Facilità d'uso
5/5
Caratteristiche e funzionalità
4/5
Assistenza clienti
3/5
Rapporto qualità-prezzo

Vantaggi: Convenience to allow others to schedule my time. Very flexible and works well with multiple calendars.

Inconvenienti: Still has minor kinks to work out. Could do much more with IOS so you can enjoy the functionality on all devices.

I could not do my job without this!

Data della recensione: 1/11/2017
Patrick C.
Sales Operations Manager
Organizzazione eventi, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
5/5
Facilità d'uso
5/5
Caratteristiche e funzionalità
5/5
Assistenza clienti
5/5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: The ease of setting up meetings is something you cannot do without once you start using it.

Vantaggi: I was first introduced to this through a co-worker, and it has become such a staple of my day to day work life I would not know what to do without it. It's in my signature line and every email I send

Inconvenienti: I wish it would have an API with GoToMeeting since the only downside is having to update the call in information each time I set up a meeting