Da 17 anni aiutiamo le aziende
a scegliere i migliori software

Cos'è Sage Construction Suite?

Sage 100 Contractor, precedentemente noto come Sage Master Builder, fornisce agli appaltatori di piccole e medie dimensioni accesso a informazioni critiche end-to-end su imprese e progetti, che si tratti di appaltatori generici, appaltatori di servizi o specializzati oppure di costruttori di case. Adatta alle aziende che hanno superato i software di contabilità generici, la suite di applicazioni comprende l'intero ciclo di costruzione, tra cui funzioni di contabilità, stime, pianificazione e gestione dei progetti, costi del lavoro e gestione dei servizi.

Chi utilizza Sage Construction Suite?

Aziende edili e appaltatori di servizi di piccole e medie dimensioni.

Sage Construction Suite Software - 1
Sage Construction Suite Software - 2
Sage Construction Suite Software - 3
Sage Construction Suite Software - 4
Sage Construction Suite Software - 5

Hai dubbi su Sage Construction Suite? Confrontalo con un'alternativa popolare

Sage Construction Suite

Sage Construction Suite

4,0 (1.042)
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
82
10
3,7 (1.042)
3,7 (1.042)
3,9 (1.042)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
7,50 USD
Versione gratuita
Prova gratuita
32
Nessuna integrazione trovata
4,3 (2.357)
4,2 (2.357)
3,9 (2.357)
Le barre di valutazione verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

Altre alternative interessanti a Sage Construction Suite

QuickBooks Desktop
Funzionalità più votate
Contabilità generale
Fatturazione e contabilizzazione
Tracciabilità delle spese
Samsung Pay
Funzionalità più votate
Accesso da dispositivi mobili
Autenticazione
Pagamento elettronico
Sectona Security Platform
Funzionalità più votate
Le funzionalità di questo prodotto non hanno ancora ricevuto valutazioni dagli utenti.
Procore
Funzionalità più votate
Gestione di documenti
Monitoraggio del progetto
Progetti vari
FOUNDATION
Funzionalità più votate
Crediti esigibili
Debiti esigibili
Monitoraggio del budget
QuickBooks Enterprise
Funzionalità più votate
Reddito e stato patrimoniale
Rendicontazione finanziaria
Riconciliazione bancaria
Quickbase
Funzionalità più votate
Database contatti
Gestione di documenti
Monitoraggio delle attività
Viewpoint Spectrum
Funzionalità più votate
Costi delle operazioni
Debiti esigibili
Progetti vari
OpenGov Permitting & Licensing
Funzionalità più votate
Creazione di report/analisi
Gestione della conformità
Inventario delle licenze

Recensioni su Sage Construction Suite

Punteggio medio

Nel complesso
4,0
Facilità d'uso
3,7
Servizio clienti
3,9
Caratteristiche
3,9
Rapporto qualità-prezzo
3,7

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
33%
4
42%
3
16%
2
5%
1
4%
Samuel
Samuel
Full stack web developer (Nigeria)
Utente LinkedIn Verificato
Servizi e tecnologie dell'informazione, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Sage is a good value for the the money I paid

5,0 3 anni fa

Commenti: Despite their short comings,I can tell you that sage 300 is the best management software out their with good value for money,and I highly recommend it for either large or small real estate or construction companies.

Aspetti positivi:

What I like is the face that sage helps me to boost my project productivity, limiting errors, improving correspondence among parties,and creating adjustible reports

Aspetti negativi:

I have been using this software for a while now and my only issues us that I still cant remove some dormant account.that is my only issues

John
Senior Estimating Specialist (USA)
Settore petrolifero ed energetico, 10.000+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Estimate Management

5,0 3 anni fa

Commenti: Overall Sage SQL Estimating is a very stable and robustly powerful estimating tool.

Aspetti positivi:

One of the best things about Sage SQL Estimating is the ability to breakdown an estimate into an unbelievable number of different ways allowing both company standard breakdowns and complex bid form breakdowns at the same time. This also allows standard estimate formatting across all different divisions of our company while working together to complete very large estimates.

Aspetti negativi:

The two most limiting drawbacks of this software is the inability to create a specification driven takeoff system. The second drawback is the ability to error check the takeoff against a specification to make sure the entry is conforming to the specification and/or is correctly entered. Some of this can be done through assemblies, but not all of this can be done and is why this is very limited for the use of Process Piping System.

Irene
Accounts Receivable Manager (USA)
Industria edilizia, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Big Upgrade for Our Company

5,0 2 mesi fa Nuova

Commenti: We are happy with Sage Construction Suite. Any time we have had issues arise, customer service has always been really knowledgeable and helpful. It was a big upgrade for us and is capable of alot!

Aspetti positivi:

It is really great to have a software that multiple departments in our construction company can use from payroll to estimating. Implementation and training was pretty seamless. The Info Assistant module is really helpful too as you can run reports for any module there without occupying a license.

Aspetti negativi:

Running inquiries and reports can sometimes be tricky to find exactly what you are looking for. Regarding inquiries, the printouts always look like they came from a typewriter in the 80's. It would also be nice if the software was cloud based.

Charlene
Accounts Receivable (USA)
Industria edilizia, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Not the greatest

2,0 3 anni fa

Commenti: Nothing. We are using this system because we spent too much money on it to just stop using it now and purchase another system. Unfortunately, we listened to the salesman promising that this system would do everything we wanted.

Aspetti positivi:

Not very much...it is definitely not user friendly

Aspetti negativi:

Almost everything. The billing procedure is absolutely horrible and so isn’t the Accounts Receivable module. Even the Contracts module is not the best. Heaven forbid, someone should accidentally link a contract with the wrong company, the module does not allow any changes to be made. If a change order is marked as approved, you have to create a new change order if a GC decides to void or change it. In payroll, there is no way to assign a fixed wage to a particular group so if a pay raise is approved, you just have to enter it in that group instead of having to do each individual employee.

Risposta di Sage

3 anni fa

Thank you for sharing your thoughts on Sage products and services. We strive to deliver the best experience possible for Sage customers. We would welcome the opportunity to connect with you to better understand how we can exceed your expectations in the future.

Doug
Accountant (USA)
Industria edilizia, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Sage 100 Software by General Contractor

4,0 3 anni fa

Commenti: We are a general contractor and we probably don't utilize all the bells and whistles available in the software that a subcontractor might use to their benefit. We were mislead on the reports available when we purchased the software and spent significant dollars getting a custom report to suit our needs. The software has been very reliable.

Aspetti positivi:

Integration of accounting information with project management information; Real time information/status of the job; Ease of using drop-down to source; Ability to export information to excel and third party reports.

Aspetti negativi:

When the vendor is shown on a report or screen and the vendor number isn't. The reports section is missing a comprehensive (in detail) project manager report that captures and compares budget, contracts, change orders, purchase orders and costs to date. Learning how to use change orders as they impacted reports was difficult.