Chi utilizza Gorgias?

Aziende B2C, società di e-commerce o aziende che fanno grande affidamento sui propri team di supporto.

Cos'è Gorgias?

Gorgias è uno tra i servizi clienti e gli helpdesk con chat in tempo reale con le migliori valutazioni per i negozi Shopify e Magento.

Visualizza le richieste di assistenza clienti provenienti da e-mail, chat in tempo reale, telefono e social media in un unico posto. Modifica e rimborsa gli ordini, annulla gli abbonamenti, assegna punti fedeltà e altro ancora in un clic.

Utilizza modelli, automazioni, regole e macro per ridurre i tempi di supporto. Il tuo team di supporto sarà più produttivo e i tuoi clienti ne saranno felici.

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Dettagli su Gorgias

Gorgias

https://gorgias.io

Fondata nel 2015

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Gorgias dispone di un piano gratuito e offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di Gorgias è disponibile a partire da 60,00 USD/mese.


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Implementazione e assistenza di Gorgias

Assistenza

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  • Chat

Implementazione

  • Cloud, SaaS, Web
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  • iPhone (mobile)

Formazione

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  • Live Online
  • Webinar
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Le migliori alternative a Gorgias

Altre alternative a Gorgias

Recensioni su Gorgias

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Valutazione complessiva

4,7/5

Punteggio medio

Facilità d'uso 4,7
Servizio clienti 4,6
Caratteristiche 4,5
Rapporto qualità-prezzo 4,5

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Avishai M.
Innovation and Product Manager
Settore petrolifero ed energetico, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 2/2/2018

"an effective auto-expanding text tool"

Vantaggi: Gorgias is definitely an effective auto-expanding text tool for Gmail and LinkedIn. The choices menu is gorgeous and enables you to definitely create HTML templates with keyword shortcuts utilizing a simple graphical interface. When you spend the better a part of your daily projects answering e-mail, you'd prosper to make use of canned responses or quick text to efficient your email replies. If you are using Gmail, Facebook, or LinkedIn for the work, there is a free Chrome extension known as Gorgias which will make your work a bit easier. This free extension provides a couple of fundamental templates for Gmail for example greetings, closing /signature with choices to rapidly incorporate your own. With only a couple of email shortcuts, you need to end up working individuals emails just like a pro. Let's check out the mail templates that you could create using Gorgias to simplify your projects flow.

With the extension installed all you need to do is type a shortcut and press Tab. This will automatically enter the text defined in the template

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 2/2/2018
Maria O.
Customer service department manager
Servizi ai consumatori, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    4 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 10/3/2021

"Very helpful for staying organized and consistent"

Commenti: Before we migrated to this platform, it would take almost 72 hours to respond to customer queries, but with this software, we cut that time down to just around 30 minutes on average within a few days after migration.

Vantaggi: The company's engagement with it's users. There's also a lot of helpful features that will optimize the customer service provided to our clients

Inconvenienti: There's a lot of updates and it tends to interrupt the workflow sometimes. On boarding was slower than what we had been told also.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 10/3/2021
Mark V.
Customer Experience Lead
Beni di consumo, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    2 /5
  • Facilità d'uso
    3 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    1 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    3 /5
  • Consigliato
    3/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 10/3/2021

"Gorgias Is Good But Having Severe Issues With Growth"

Commenti: It was good in the beginning but the many problems the young platform has have become blaringly obvious as time has gone on.

Vantaggi: Gorgias has a lot of integrated features that are great for our business such as Shopify integration and a great CSAT system that is easy to use and understand.

Inconvenienti: Customer service is, unfortunately, not very good. I have been trying to get a resolution for a request to close out a number of tickets that fit into a certain parameter but nothin has been fixed for over 3 weeks. Every time I reach out, I am thrown to someone else who says they cannot help and now I do not get any responses. Their engineering team is having issues keeping up with the many bugs the system has. Also, updates will occur and shut your entire team down without notice. When I reached out about this, they claimed there was no way to give us forewarning the day of regarding possible updates that would impact our customer service productivity.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 10/3/2021
Claire B.
Senior Ecommerce Manager
Vendita al dettaglio, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    4 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4 /5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 9/3/2021

"Totally changed our customer service"

Commenti: I love working with the team at Gorgias and their product! The number of developments I have seen since moving to them 7+ months ago is crazy!

Vantaggi: I love how easy it is to treat our customer service team on this tool - the macro's make it easy to keep brand tone.
It was helpful when we have a couple of other people within the company jumping in to help out with the customer service team to keep ontop of things as they can be allocated out.
The onboarding and support provided by all the team were incredible!

Inconvenienti: It can be a little clunky at points, I see a lot of issues online about downtime - although I think as we are in the UK we don't really see this with timezones. It would be good to have a few more 'zendesk' features on there like priority rankings just as when things get escalated to a manager it can be lost in a pool of issues.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 9/3/2021
Michael C.
Senior CX and Operations Manager
Vendita al dettaglio, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
  • Valutazione complessiva
    4 /5
  • Facilità d'uso
    4 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 5/3/2021

"Great Product!"

Commenti: The overall experience has been fantastic! Our team is so glad we found Gorgias. It has impacted our team's time in a very psositive way and customers have been very pleased with how quickly we are able to reply to them. Very straight forward.

Vantaggi: I love how easy it is to use. It has saved us so much time in replying to emails and tracking our internal records.

Inconvenienti: I still struggle to understand Chat and reporting. I feel like there's a lot of potential in both, but eager to better understand how we can best utilize Gorgias.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 5/3/2021