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Cos'è Freshsales?

Freshsales è una soluzione CRM online completa, realizzata per i team di vendita che lavorano ad alta velocità e ricca di funzionalità, quali telefono ed e-mail integrati, monitoraggio del comportamento degli utenti, gestione delle trattative, creazione di report e altro ancora.

Chi utilizza Freshsales?

Freshsales è un prodotto per i team di tutte le dimensioni. Freshsales è stato creato con l'intento di soddisfare le esigenze di vendita in tutti i mercati.

Freshsales Software - 1
Freshsales Software - 2
Freshsales Software - 3
Freshsales Software - 4
Freshsales Software - 5

Hai dubbi su Freshsales? Confrontalo con una delle alternative più popolari

Freshsales

Freshsales

4,5 (610)
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
135
21
4,4 (610)
4,4 (610)
4,4 (610)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
14,00 €
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
159
40
4,4 (2.155)
4,5 (2.155)
4,3 (2.155)
Le barre verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Salesforce Marketing Cloud
Funzionalità più votate
Creazione di report/analisi
Gestione della campagna
Gestione delle campagne e-mail
Zoho Desk
Funzionalità più votate
Branding personalizzabile
CRM
Gestione dei biglietti
Zendesk Suite
Funzionalità più votate
Chat in tempo reale per i consumatori
Gestione dei biglietti
Gestione dei ticket di assistenza
Outplay
Funzionalità più votate
Gestione del flusso di lavoro
Gestione della campagna
Per team commerciali/organizzazioni
Insightly
Funzionalità più votate
Database contatti
Gestione contatti
Programmazione delle attività
Vtiger CRM
Funzionalità più votate
Database contatti
Gestione contatti
Gestione di potenziali clienti
HubSpot Marketing Hub
Funzionalità più votate
Automazione del marketing
Database contatti
Gestione delle campagne e-mail
Claritysoft CRM
Funzionalità più votate
CRM
Database contatti
Gestione contatti
monday CRM
Funzionalità più votate
Gestione contatti
Gestione della pipeline di vendita
Gestione di potenziali clienti

Recensioni su Freshsales

Punteggio medio

Nel complesso
4,5
Facilità d'uso
4,4
Servizio clienti
4,4
Caratteristiche
4,4
Rapporto qualità-prezzo
4,4

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
66%
4
25%
3
5%
2
1%
1
2%
Tiziano
Direttore (Italia)
Ristoranti, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Tutto sommato da consigliare

4,0 9 mesi fa

Aspetti positivi:

Molto utile per aiutare nella gestione e tenuta delle vendite

Aspetti negativi:

Non così intuitivo come mi aspettavo, attenzione

Marco
Direttore Bar (Italia)
Prodotti alimentari e bevande, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Lo utilizzo spesso, lo consiglio

5,0 9 mesi fa

Aspetti positivi:

Freshsales consente di creare e gestire campagne mail in modo comodo ed efficace

Aspetti negativi:

Da tenere in considerazione il costo che può non essere cosi accessibile

Duncan
Duncan
Content Strategist (Australia)
Utente LinkedIn Verificato
Marketing e pubblicità, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Alternative considerate:

An Excellent All-In-One CRM and EDM Platform

5,0 10 mesi fa

Aspetti positivi:

Freshsales consolidates virtually every CRM and EDM function that my business needs. I've discontinued my Mailchimp and Zoho subscriptions as a result, and will probably continue cancelling some of my other subscriptions as Freshsales adds more features. The ease of use, capabilities, and value for money are, overall, excellent. I mostly use Freshsales for contact management, collecting self-reported attribution, and email marketing.

Aspetti negativi:

As with many feature-dense products, there are some parts that are more polished/easier to use than others. I had a fair bit of trouble setting up certain automations, which was made more difficult because a lot of the documentation was out of date (I was saved by Freshworks' excellent support). I also had some trouble setting up self-reported attribution the way I wanted.

Humberto
COO (USA)
Cosmetica, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Alternative considerate:

If you need support, look elsewhere

5,0 3 anni fa

Commenti: In short, great app, downright awful support

Aspetti positivi:

Very easy to implement. Currently using FreshDesk, FreshCaller and FreshSales. Great integration, everything works quite well.

Aspetti negativi:

As long as you do not need help from support, you will be fine. Every time that I have contacted support it has unfortunately been very disappointing. Even the most basic question takes an inordinate amount of time to get a response. Specific issue on FreshSales that really was upsetting is the fact that under the blossom program you get absolutely no reports, zero. In order to get reports, you have to upgrade to the next plan, garden. The cost per user goes from 12 to 25 if you are on the annual plan or 19 to 35 on the monthly. It is really hard to understand why some basic reports were not provided under blossom. Yes, the app is very useable without reports, however, if you are managing a team and want to see data across users, forget about it. You need reports and will have to migrate to the next plan up. I cannot stress the fact that the support is just simply not a priority for them, for many folks this could be the one thing that will force them to look somewhere else.

Mahesh
CEO (India)
Tempo libero, viaggi e turismo, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Buggy product and horrible customer service

1,0 anno scorso

Commenti: I wouldnt recommend it to anyone and regret paying for the product

Aspetti positivi:

Not much. The product is OK but the support is just mind-numbing

Aspetti negativi:

We had basic issues with everything we were trying to use. We were using the free version of hubspot and moved to freshsales hoping it would be better. It is not even comparable to the free version we were using. I have been running around from pillar to post within their organisation but they just dont care. Here is what simply doesnt work.1. Bugs: We bought the paid version of the product and we encountered serious bugs with everything we were trying to use it for. 1. Email integration didnt work 2. Webforms dont work (still ongoing) 3. Calling application (exotel) integration didnt work. 4. Importing contactswas more complex than hubspot.2. Customer support: I understand there may be issues sometimes and the basic expectation is that when there are issues, we can get help from support. Their support is the worst. For every small issue, they push a calendly link in your face and want you to schedule. And for every issue, the calendar is blocked out days out. They just say sorry thats when you will get help. They offer some free onboarding hours but the person just has a script and is unable to solve any of the issues. Even they will put you on to their support which is unresponsive. We are being tossed around with out 7-8 people who always start from scratch.3. Unprofessional: Their customer success is not just incompetent, they are highly unprofessional. I asked them for a feedback form multiple times so that our issues get recorded but they just dodge it