Cos'è Deltek Costpoint?

Costpoint offre agli appaltatori governativi impareggiabili funzionalità di gestione dei progetti, contabilità, manodopera, creazione di report e conformità per ottenere esattamente le capacità necessarie per aumentare l'efficienza e migliorare la redditività. Realizzato appositamente per gli appaltatori governativi è stato adottato da migliaia di essi, guadagnandosi la fiducia delle agenzie federali e dei loro revisori.

Chi utilizza Deltek Costpoint?

Imprese che lavorano a progetto

Video di Deltek Costpoint
Deltek Costpoint Software - 1 Deltek Costpoint Software - 2 Deltek Costpoint Software - 3 Deltek Costpoint Software - 4 Deltek Costpoint Software - 5

Hai dubbi su Deltek Costpoint? Confrontalo con una delle alternative più diffuse

Deltek Costpoint

4,0 (202)
Deltek Costpoint
Non disponibile nel tuo paese
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
94
Nessuna integrazione trovata
3,7 (202)
3,7 (202)
4,0 (202)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
476,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
314
13
3,8 (936)
3,7 (936)
3,7 (936)
Perché questo confronto?

Alternative a Deltek Costpoint

Sponsorizzati
NetSuite è un ottimo sistema ERP cloud che ti offre la visibilità e il controllo necessari per prendere decisioni intelligenti e crescere con sicurezza. Ulteriori informazioni su NetSuite
Il software di contabilità leader per le piccole aziende. Accesso immediato alle informazioni di clienti, fornitori e dipendenti.
SAP Concur ti porta oltre l'automazione, verso una soluzione di gestione della spesa completamente connessa che cresce insieme alla tua impresa.
Strumento di contabilità che fornisce supporto multi-monitor e timbri di scaduto tramite un flusso di cassa migliorato.
Unanet CRM GovCon is a CRM platform designed for the government contracting industry.
Software per aziende di servizi professionali, che le aiuta a gestire i propri progetti, persone e aspetti finanziari in un unico sistema integrato.
Web-based accounting solution that helps manage job costing, time and expense tracking, budgeting, financial statements & more.
Una suite open source di app integrate per gestire CRM, POS, siti web, e-commerce, vendite, contabilità, magazzino, risorse umane, marketing e altro ancora.
Una soluzione ERP moderna e completa: include contabilità, distribuzione, CRM e altro ancora. SaaS o sui tuoi server. Funzionalità mobili incluse; il prezzo non è stabilito in base al numero di utenti.
Un software per la contabilità e una soluzione di gestione finanziaria di prima qualità. Progettato per il mondo della finanza da persone che lavorano nel mondo della finanza.
Soluzione di gestione completa e basata sul cloud per le aziende. Offre funzioni per contabilità, CRM, progetti, risorse umane e così via su qualsiasi dispositivo.
JAMIS Prime is simply the most intuitive and agile project ERP solution for government contractors.
Soluzione di gestione aziendale on demand completa e adattabile, progettata per unificare e semplificare le operazioni di core business per le aziende di medie dimensioni.
La prossima generazione di strumenti per l'automazione dei servizi professionali (PSA). Pacchetto completo di automazione dei servizi professionali per imprese di software e servizi.
QuickBooks è un software di gestione aziendale end-to-end che può crescere con la tua azienda.
The TYASuite Cloud ERP Solution is a plug & play platform within integrated modules to help you manage,monitor&execute your business.
Raptech SaaS ERP is the business management platform for organizations to automate business processes and get real-time analytics.
Perhaps the most comprehensive accounting software available. Everything's included and owned by you. The original 1 File 1 Format app!
Infor Cloud ERP is one of the Leaders of Gartner Magic Quadrant. Industry-specific CloudSuite solutions are powered by its LN, M3.
Bellissimo software di contabilità online ospitato nel cloud per le piccole imprese. Accessibile sempre e ovunque. Ottieni subito la tua versione di prova gratuita.

Recensioni su Deltek Costpoint

Punteggio medio

Nel complesso
4,0
Facilità d'uso
3,7
Servizio clienti
4,0
Caratteristiche
3,9
Rapporto qualità-prezzo
3,7

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
34%
4
47%
3
10%
2
3%
1
6%
Utente Verificato
Sr. Laboratory Technical Writer (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Settore militare, 5.001-10.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Easy-to-use program for tracking hours worked.

5,0 anno scorso

Commenti: I used this program daily to track my hours worked for each pay period. It was pretty easy to use and did not take much time out of my day.

Aspetti positivi:

This program was very simple to use to track your hours worked. It was efficient, easy, and did not take much time to learn or to use it daily.

Aspetti negativi:

I cannot think of anything specific that I disliked about this program.

Jamie
Director of Business Systems (USA)
Servizi e tecnologie dell'informazione, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Cumbersome

4,0 2 mesi fa Nuova

Commenti: Overall, I wish the system retained it's functionality with an easier to use interface. The reporting in the Costpoint system should be more customizable without having to be a report writer and be forced to use the business intelligence module to build reports from the ground up.

Aspetti positivi:

The system can do almost anything you want it to in terms of setup. There are more options and specifications than any one company could ever need or want.

Aspetti negativi:

Because the system is so customizable from an admin side, it becomes very cumbersome. A single update needs to be made in multiple screens in order for it to show up everywhere and be accessible to everyone. The User Interface is complicated for everyday users and troubleshooting issues is difficult and time consuming because of all the areas where there could be an issue.

Ruby
Administrator (USA)
Servizi bancari, 10.000+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Deltek Review

3,0 4 anni fa

Commenti: It is an ok system overall but there needs to be a huge update to the system to compete with it's competitors. The strong point is that most government contractor are using Deltek Time and Attendance since it is engineered for this industry so people are more likely to get the HRIS system to integrate easily with timesheets.

Aspetti positivi:

The system has a pretty easy interface to enter in basic information such as personal information, checking, tax information, and updating benefits. The ESS system once setup, it is pretty great for the employees as they can choose benefits through open enrollment, update tax information and update their address information. The reporting is simple for standard reports and can be easily pulled in excel format so you are able to manipulate the spreadsheets.

Aspetti negativi:

The software is very outdated and has not been updated in several years. Other systems are light years ahead of this system as it looks like it is from the 1990's. The custom reporting is very clunky and hard to create any of these reports as there are many files to look into and no intelligent search functions. You can only pull the reports in excel format so there not other options such as CSV and PDF. The ESS section is also out of date and not very integrative to the HRIS system. The setup for benefits, tax and validations tables in the back end of the system is hard to recognize and makes it harder for complete setup. There is ACA integration as well and it makes it hard that you have to click on separate sections of the screen to look at information rather than clicking one repository to reach all of the information.

Jim
Manager (USA)
Servizi e tecnologie dell'informazione, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Comments on Costoint

4,0 2 mesi fa Nuova

Aspetti positivi:

I find Costpoint to be the most effective and comprehensive Government Cost Accounting system available. Contains many related back office functions that are integrated within the system. It is an government approved system.

Aspetti negativi:

User interface needs improvement for non finance and accounting users. It should be easier to use for basic functions such as daily timesheets, expense reports, and approvals of these two items.

Juliana
Director of Finance (USA)
Aeronautica e industria aerospaziale, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Costpoint

4,0 3 anni fa

Commenti: This was a lot more time consuming to implement. Other softwares we surveyed before going with CP had a tool that would export our data from quick books into their system. Not sure why CP doesn’t have this feature.

Aspetti positivi:

The reporting feature. We really liked the cognos relationship, and the ability to export directly to excel as well as upload from excel.

Aspetti negativi:

The revenue to income statement. I have never worked with an accounting system where once I created and posted an invoice, the total revenue for that product on the income statement is different then what was billed. I do not understand why I have to tell my system to recognize or “pick up” my revenue. It’s redundant and causes a lot of headaches.