CleverTap

CleverTap

da CleverTap

Chi utilizza CleverTap?

Questa soluzione è adatta ad aziende che desiderano creare esperienze eccezionali dei clienti sfruttando l'analisi in tempo reale e personalizzando le strategie di coinvolgimento su larga scala.

Cos'è CleverTap?

CleverTap è una potente soluzione di marketing mobile che aiuta i rivenditori a creare strategie di coinvolgimento dei clienti differenziate in grado di stimolare la crescita. Ogni giorno migliaia di marchi creano preziosi rapporti con i propri clienti utilizzando CleverTap, la piattaforma di marketing mobile intelligente che fornisce informazioni interattive in tempo reale utili per offrire esperienze fantastiche ai propri clienti.

Dettagli su CleverTap

CleverTap

https://clevertap.com/

Fondata nel 2013

Panoramica dei prezzi di CleverTap

CleverTap dispone di un piano gratuito e offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di CleverTap è disponibile a partire da 999,00 USD/mese.

Prezzo di partenza

999,00 USD/mese

Versione gratuita

Prova gratuita

Implementazione

Cloud, SaaS, Web

Formazione

Di persona

Live Online

Webinar

Documentazione

Assistenza

Assistenza diretta 24 ore su 24

Orario lavorativo

Online

Caratteristiche di CleverTap

Software di marketing automation
Analisi dati/Tracciamento ROI
CTA personalizzabili
Campagne di drip marketing
Contenuti dinamici
Intelligenza commerciale
Lead Scoring
Monitoraggio degli utenti di siti web
Pagine di destinazione/Moduli web
Search Marketing
Segmentazione
Social Marketing
Test A/B
Analisi dati
Avvisi visivi
Notifiche di scadenza
Notifiche tramite cellulare
Notifiche web
Pianificazione delle notifiche
Profilazione geografica (geotargeting)
Segmentazione della campagna
Targeting contestuale
Targeting per dispositivi
Test A/B
Analisi dati sito web
Analisi predittiva
Attribuzione di canali
Dashboard
Mappatura del percorso del cliente
Monitoraggio del ROI
Monitoraggio della campagna
Parametri dei social media
Parametri prestazionali
Test A/B
Analisi di coorte
Attribuzione di canali
Grafici a imbuto
Monitoraggio della conservazione
Monitoraggio della disinstallazione
Monitoraggio delle entrate
Monitoraggio eventi nell'app
Notifiche push
Test A/B
Attribuzione di canali
Coupon
Email Marketing
Marketing basato sulla posizione
Messaggistica di testo
Monitoraggio del coinvolgimento
Notifiche push
Partecipazione a concorsi tramite SMS
Targeting contestuale

Recensioni su CleverTap

Stai visualizzando 5 di 17 recensioni

Nel complesso
4,5/5
Facilità d'uso
4,4/5
Servizio clienti
4,6/5
Caratteristiche
4,4/5
Rapporto qualità-prezzo
4/5
Keyur S.
Business Development Lead
Contabilità, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    Nessuna recensione
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Fonte: GetApp
  • Data della recensione: 29/10/2017

"Perfect for Analytics & Engagement"

Vantaggi: We have been using CleverTap for over 4 years now for Pricebaba.com and now in our new product, SahiGST as well. The results have been amazing. Analytics and engagement in a single package is wonderful. It's quite easy to segment users based on what they have done on the website and that too real time. Their funnels are the best I've seen - it is possible to set it up within a few seconds. Also, their new Flows feature has helped us understand where exactly the user dropped off and what actions were performed right before that. We have used web pop ups and emails extensively.
They have a fantastic customer success team that has been very responsive to all our calls and emails.

Inconvenienti: The focus is more on Mobile Applications than website while we use it mainly for our web products. However, the good part is their product and support team takes feedback positively and tries to accommodate our feature requests.

  • Fonte della recensione 
  • Fonte: GetApp
  • Data della recensione: 29/10/2017
Shakti S.
Product and Usage Analytics
Intrattenimento, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Fonte: GetApp
  • Data della recensione: 11/9/2017

"Power Infra and Realtime Engagement"

Vantaggi: I have been using CleverTap for over three years now. We had tried multiple providers to send push notifications through our app, but none of them could handle the traffic and load of our user-base, especially during important sports matches or TV show releases. CleverTap, having a powerful infrastructure, could easily handle our load and could send realtime notifications to all our users. We could thus schedule and send massive campaigns in just a few seconds without worrying about deliverability. CleverTap is backed by a great customer success team, who eased the migration process and also helped us automate a plethora of our marketing use-cases.

Inconvenienti: Well, with the scale they have managed to create, they need more manpower! Irony is, they have managed creating an impact with very few talented resources.

  • Fonte della recensione 
  • Fonte: GetApp
  • Data della recensione: 11/9/2017
Nikhil R.
developer
Software informatici, 10.001+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    3/5
  • Facilità d'uso
    3/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    3/5
  • Assistenza clienti
    3/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    3/5
  • Consigliato
    5/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 14/1/2018

"To successfully get the most effective and productive Business Intelligence Software for your work."

Commenti: The data is then presented in an easy to digest form showing how many people had positive and negative experience with CleverTap. With that information at hand, you should be equipped to make an informed buying decision that you won't regret.Customer support is fantastic. I've been sending tons of questions to their technical expert during our integration phase and she never failed to respond within an hour (a couple of hours max), or jump on a call to further assist.I like that it provides me with valuable data about users and there are lots of options to sort the user base and filtering actions. This is intuitive solution that provides combination of analytics features with robust automation tools that help us to better understand the customer actions and for creating campaigns.

Vantaggi: Great real-time analytics and engagement too, Open culture, competent colleagues and flexible work hours, We have used web pop-ups and emails extensively. They have a fantastic customer success team that has been very responsive to all our calls and emails.The results have been amazing. Analytics and engagement in a single package is wonderful.Real-time insights and analytics, We have used web pop-ups and emails extensively. They have a fantastic customer success team that has been very responsive to all our calls and emails.

Inconvenienti: The focus is more on Mobile Applications than website while we use it mainly for our web products. However, the good part is their product and support team takes feedback positively and tries to accommodate our feature requests.Responsiveness to 3rd party API structures and calls. User profile speed of operation has been solved now, It can be hard to understand what some numbers mean within the system and what it measures. It would be great if they could add more explanation.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 14/1/2018
Krishna S.
Product Manager
Industria alberghiera, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    4/5
  • Facilità d'uso
    3/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    4/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    Nessuna recensione
  • Consigliato
    7/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 6/3/2020

"Good tool if you know how to troubleshoot"

Vantaggi: It allows to build funnels and target users at the grassroot level. As long as event definition is good, there is nothing you cannot pull out from this platform.

Inconvenienti: The analytics and reporting is very buggy. The reports that come in for campaigns are also very difficult to understand, making it tough to fix

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 6/3/2020
Utente Verificato
Vice President - Growth
Internet, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 8/10/2018

"A powerful and comprehensive platform for user engagement"

Vantaggi: Have been using clevertap for 3+ years now. It's the one tool that a marketer or product manager would use everyday to track campaign performance, user analytics, conversion rates, daily actives etc. It's very powerful and can process millions of data points in a matter of seconds. They have added a lot of new features that makes it at par with international level products in this domain, yet at a much cheaper price.

Inconvenienti: It's just become a bit costly now for smaller companies. Also, it could do better with paid marketing tracking, competitor app or industry benchmarks etc. within the tool.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 8/10/2018