ADP Workforce Now

Chi utilizza ADP Workforce Now?

ADP Workforce Now è adatta ai clienti di pressoché ogni settore che desiderano soddisfare le proprie esigenze di gestione del capitale umano tra Risorse umane, buste paga, benefit, talento, tempo e forza lavoro, analisi e altro ancora.

Cos'è ADP Workforce Now?

ADP Workforce Now è una soluzione di gestione delle Risorse umane facile da usare e completa per aziende con oltre 50 dipendenti che permette di risparmiare tempo e denaro e assicura la massima tranquillità. Creata da zero attorno a un unico database, la suite ADP Workforce Now è completamente integrata e mette a disposizione funzionalità di gestione di Risorse umane, buste paga, benefit, gestione di talento, tempo e forza lavoro, conformità e analisi delle Risorse umane. Workforce Now si integra in modo semplice e sicuro anche con altre applicazioni per Risorse umane e aziendali.

Dettagli su ADP Workforce Now

ADP

https://www.adp.com/

Fondata nel 1942

Custom career site
ADP Benchmark
Benefits/Open Enrollment
HR - Talent Records
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Panoramica dei prezzi di ADP Workforce Now

ADP Workforce Now non dispone di un piano gratuito.


Prezzo di partenza

Non specificato dal fornitore

Versione gratuita

No

Implementazione e assistenza di ADP Workforce Now

Assistenza

  • Email/Help desk
  • FAQ/Forum
  • Knowledge Base
  • Assistenza telefonica
  • Assistenza diretta 24 ore su 24
  • Chat

Implementazione

  • Cloud, SaaS, Web
  • Android (mobile)
  • iPhone (mobile)
  • iPad (mobile)

Formazione

  • Di persona
  • Live Online
  • Webinar
  • Documentazione
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Caratteristiche di ADP Workforce Now

  • API
  • Accesso a profilo personale e busta paga
  • Apprendimento e sviluppo
  • Archiviazione di documenti
  • Autorizzazioni basate sul ruolo
  • Branding personalizzabile
  • Controllo accessi/Autorizzazioni
  • Controllo del processo di valutazione
  • Controllo delle assenze
  • Creazione di report/analisi
  • Database impiegati
  • Feedback a 360 gradi
  • Flusso di lavoro configurabile
  • Gestione dei benefit
  • Gestione dei calendari
  • Gestione del flusso di lavoro
  • Gestione del personale
  • Gestione della conformità
  • Gestione della formazione
  • Gestione della selezione del personale
  • Gestione delle buste paga
  • Gestione delle candidature
  • Gestione delle ferie
  • Gestione delle presenze
  • Gestione delle prestazioni
  • Gestione delle retribuzioni
  • Gestione delle risorse umane
  • Gestione di documenti
  • Gestione foglio presenze
  • Importazione/Esportazione di dati
  • Inserimento aziendale
  • Inserimento aziendale
  • Integrazioni di terze parti
  • Modelli personalizzabili
  • Monitoraggio candidati
  • Monitoraggio delle assenze per malattia
  • Monitoraggio delle presenze
  • Monitoraggio vacanze/congedi
  • Orari e presenze
  • Piano di avvicendamento del personale
  • Portale dei dipendenti
  • Portale self-service
  • Profili dei dipendenti
  • Promemoria
  • Quadro della attività
  • Rendicontazione e analisi statistiche
  • Rendicontazione in tempo reale
  • Report personalizzabili
  • Richiesta di ferie
  • Valutazione delle prestazioni

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  • API
  • Acquisizione di talenti
  • Agenzie di selezione del personale
  • Analisi del curriculum
  • Annunci di lavoro
  • Archivio dei CV
  • Avvisi/Notifiche
  • Banca dati curriculum
  • Branding personalizzabile
  • Controllo dei precedenti
  • Database impiegati
  • Etichettatura
  • Flusso di lavoro configurabile
  • Gestione dei calendari
  • Gestione del flusso di lavoro
  • Gestione del lavoro
  • Gestione della conformità
  • Gestione della posta elettronica
  • Gestione della selezione del personale
  • Gestione delle applicazioni
  • Gestione delle attività
  • Gestione delle candidature
  • Gestione delle pipeline
  • Gestione delle risorse umane
  • Gestione delle valutazioni
  • Inserimento aziendale
  • Inserimento aziendale
  • Integrazione di social media
  • Integrazioni di terze parti
  • Modelli di e-mail
  • Modelli personalizzabili
  • Monitoraggio candidati
  • Monitoraggio dei candidati
  • Monitoraggio della conformità
  • Monitoraggio delle attività
  • Pagina offerte di lavoro
  • Portale self-service
  • Profili dei candidati
  • Programmazione dei colloqui
  • Promemoria
  • Pubblicazione di offerte di lavoro
  • Quadro della attività
  • Rendicontazione e analisi statistiche
  • Rendicontazione in tempo reale
  • Report personalizzabili
  • Ricerca di curriculum
  • Risorse umane interne
  • Selezione del personale tramite social network
  • Sincronizzazione dei calendari
  • Strumenti collaborativi

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  • API
  • Accesso a profilo personale e busta paga
  • Amministrazione COBRA
  • Amministrazione FMLA
  • Amministrazione HSA/FSA (solo USA)
  • Amministrazione delle assicurazioni per invalidità
  • Amministrazione delle assicurazioni sulla vita
  • Amministrazione di polizze sanitarie
  • Archiviazione di documenti
  • Conforme alla legge HIPAA
  • Controllo delle assenze
  • Creazione di report/analisi
  • Dashboard delle prestazioni
  • Database impiegati
  • Esternalizzazione della gestione delle prestazioni
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  • Gestione dei benefit
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  • Gestione della selezione del personale
  • Gestione delle buste paga
  • Gestione delle detrazioni
  • Gestione delle presenze
  • Gestione delle prestazioni
  • Gestione delle prestazioni dei dipendenti
  • Gestione delle retribuzioni
  • Gestione delle risorse umane
  • Gestione di documenti
  • Gestione di piani di pensionamento
  • Gestione foglio presenze
  • Importazione/Esportazione di dati
  • Inserimento aziendale
  • Integrazioni di terze parti
  • Monitoraggio candidati
  • Monitoraggio delle assenze per malattia
  • Monitoraggio delle presenze
  • Monitoraggio vacanze/congedi
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  • Portale self-service
  • Promemoria
  • Quadro della attività
  • Rapporti ACA
  • Rendicontazione e analisi statistiche
  • Rendicontazione in tempo reale
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  • Richiesta di ferie
  • Sottoscrizione alle prestazioni online

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  • Feedback a 360 gradi
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  • Gestione della formazione
  • Gestione della formazione
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  • Inserimento aziendale
  • Inserimento aziendale
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  • Rendicontazione in tempo reale
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  • Sondaggi e feedback
  • Sviluppo professionale
  • Valutazione delle competenze
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  • Gestione delle presenze
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  • Orari e presenze
  • Parametri prestazionali
  • Pianificazione automatica
  • Pianificazione del personale
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  • Multistato (USA)
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  • Portale self-service
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  • Profili dei dipendenti
  • Promemoria
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  • Rendicontazione e analisi statistiche
  • Rendicontazione in tempo reale
  • Report personalizzabili
  • Resoconti sulle buste paga
  • Richiesta di ferie
  • Sistema multipaese
  • Stampa di assegni
  • Tracciabilità delle spese
  • Tracciamento della conformità fiscale

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Le migliori alternative a ADP Workforce Now

Altre alternative a ADP Workforce Now

Recensioni su ADP Workforce Now

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Valutazione complessiva

4,4/5

Punteggio medio

Facilità d'uso 4,2
Servizio clienti 4,1
Caratteristiche 4,3
Rapporto qualità-prezzo 4,1

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Rashid C.
Teaching Assistant
E-learning, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    4 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 10/3/2021

"ADP Work Force Now Review"

Commenti: I had a great experience using the software it gives a wholistic view of where your paycheck goes!

Vantaggi: ADP Workforce now is an extremely user friendly software that enables clients to accurately keep track of their paychecks in digital form. The software keeps track of tax, deductions and retirement contributions and presents them in an easy to understand visual format. You are also able to change information related to your deductibles etc. from the online platform

Inconvenienti: Despite the great features it can be difficult to find what you are looking for in this software. Someone new to this software will feel somewhat overwhelmed by the many drop down menus presented on the home screen. This software is also one of the more pricey options available on the market.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 10/3/2021
Chirag S.
CITO
Assicurazioni, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    4 /5
  • Facilità d'uso
    4 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    1 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4 /5
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 7/4/2021

"Reliable workforce management system"

Commenti: We use ADP Workforce for time management, payroll, employee database, benefits, cloud data storage, signing documents and more. We have had some downtimes here and there, but no complaints there. It happens. We are, overall, happy with the software. It does the job well. In some areas important to us - like payroll - it shines.

Vantaggi: ADP handles complexity well. They know payroll really, really well. Payroll is important for staff and ADP makes it easy for us to handle it. Payroll module has always worked and has handled various edge cases for us.

Inconvenienti: We don't like ADP's support. We feel that reaching to support is a wasteful use of our time since we barely ever get value out of them. ADP should definitely invest in support staff who are knowledgeable and willing to help. We, once, had a challenge with ADP mobile app. Information that was supposed to be on managers' ADP mobile app profile wasn't showing up. After several attempts over several months, one curious support person chose to dive deep and figure a solution out.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 7/4/2021
Derek P.
Onboarding Specialist
Servizi bancari, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    1 /5
  • Facilità d'uso
    1 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    2 /5
  • Assistenza clienti
    1 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    1 /5
  • Consigliato
    1/10
  • Fonte della recensione 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Data della recensione: 16/1/2018

"We have not had a very good experience with ADP. Would not recommend to those seeking a user-friendly system with good customer service."

Commenti: ADP has been constantly pushing back on us saying that when the system was initially set up, it was rushed and not set up properly. So we gave them the benefit of the doubt and asked them to provide us with a list of courses to take. When we looked at the courses, it was realized by ADP and us that the page we had was different from theirs. Looks like we haven'#39;t even been getting the necessary updates for this either, not just the ATS. We are currently waiting for training material (half of which has to be paid for). I don'#39;t believe that training is going to fix all of the issues we'#39;ve had. Why else would it take months for things we request to be fixed? We have been unhappy for a while with this system. Through all of this we have been extremely patient and giving them the benefit of the doubt. We were told by an ADP representative that we were giving up. I have reason to believe that this is why our requests were stagnant for so long. Like ADP just threw their hands up in the air and said, why even help them, they'#39;re leaving anyways. We are very frustrated with this system, but even if we were entertaining the idea of switching to a different system, we still have jobs to do. So, why give up on us while the company is still paying you for your service? Totally backwards to me.

Inconvenienti: 1. Reporting is difficult to navigate and select. You can create a custom report, but don'#39;t be fooled. It'#39;s not as customizable as you need it to be.
2. You cannot find an employee by typing out their full name; it has to be either their first or last name and then the options will populate.
3. There is no onboarding functionality. We'#39;ve created so many of our own spreadsheets simply because this function does not exist.
4. You can change the status of an applicant, but you have to go into their profile in order to do so or select a checkbox that will bring up a different screen. Too many pages between what you would like to do, makes such a simple step in the hiring process very cumbersome.
5. The referral option is not customizable at all. We were excited about this functionality, but can'#39;t even use it because it cannot do what we need it to do.
6. Our ATS has not received any patched updates at all (ADP has known about this and is 'quot;fixing'quot; for the past 6 months). Our applicants can'#39;t even click the '#39;next'#39; button without a banner being in the way of it. We know that we have lost many applicants due to this.
7. I do not work in the benefits side of things, but I know that we had a big issue with many of our employees being provided with the wrong insurance due to a mishap on ADP. Took us months to correct. Many employees paychecks for almost a whole year were incorrect that we had to refund.
8. Registering to apply for a position is so difficult. You have to click on '#39;apply'#39; for the same job 3 times navigating to multiple different screens before you actually start applying.
9. There is no automatic feature to remind our managers to submit their time cards for their branches. This has to be done manually. We have to then submit the time cards individually at the end of every pay period. This takes a whole day for one person to complete, and we have about 250+ employees.
10. Customer service is atrocious. It was so bad that when we finally complained about it enough, they didn'#39;t really offer any fixes to the standing requests that we already had, but offered us a 'quot;white glove'quot; service that we would have to pay for just to get better customer service. 10'#39;s of hours are wasted monthly just to get someone that can help us. And then we have to call back again to see if we get the same answer twice, which more often than not, we receive a different answer.

Risposta del fornitore

da Lori il giorno 22/1/2018

Derek – I am sorry to see that you have had a less than stellar experience with our WFN product/service. As a member of ADP's Client Loyalty team, I am committed to getting you the help and resources you need to improve your experience. Please reach out to me directly so I can assist. [email protected]

  • Fonte della recensione 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Data della recensione: 16/1/2018
Karen C.
HR Director
Vendita al dettaglio, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    4 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    4 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4 /5
  • Consigliato
    7/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 29/12/2020

"HRIS System"

Commenti: Overall my ADP Workforce now experience has been excellent.

Vantaggi: ADP provides useful modules for the HRIS needs. The Payroll, HR and Benefits management modules are most useful and critical for our needs. Our dedicated support person is top tier and very helpful. Not always something that smaller companies can find. We are fortunate to be a PE firm and have that additional ADP support.

Inconvenienti: Each module costs and can be pricy. Modules should be bundled and priced accordingly. Also once you buy a module, it seems like the transition to implementation drops off until you remind them you want to move forward with implementation.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 29/12/2020
Yuri P.
Director Of Operations And Business Development
Organizzazione eventi, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    4 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4 /5
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 28/7/2019

"Workforcenow for productivity"

Commenti: It helped us to deal with HR matters effectively so that we could see everything with detailed info.

Vantaggi: Customization with it is incredible. Reporting features add more value to the software and as well increases the productivity. Pricing is quite reasonable. Mobile version does really well unlike its peers.

Inconvenienti: Customer service should be upgraded. The software could be better integrated other platforms. I would like to see changes immediately because sometimes I have sign out and sign in to see changes.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 28/7/2019