Chi utilizza questo software?

Zoho CRM è ideale per tutte le imprese, sia di piccole che di grandi dimensioni. Gestisci le vendite in un modo più intelligente, più efficace e più rapido con Zoho CRM.

Valutazioni medie

2.994 recensioni
  • Nel complesso 4 / 5
  • Facilità d'uso 4 / 5
  • Servizio clienti 4 / 5
  • Caratteristiche 4 / 5
  • Rapporto qualità-prezzo 4 / 5

Dettagli del prodotto

  • Prezzo di partenza 12,00 USD/mese
    Visualizza dettagli sui prezzi
  • Versione gratuita
  • Prova gratuita Sì, richiedi una prova gratuita
  • Implementazione Cloud, SaaS, Web
    Dispositivi mobili - iOS nativo
    Dispositivi mobili - Android nativo
  • Formazione Di persona
    Webinar
    Documentazione
  • Assistenza Assistenza diretta 24 ore su 24
    Orario lavorativo
    Online

Dettagli del fornitore

  • Zoho CRM
  • https://www.zoho.com/crm/
  • Fondata nel 1996

Informazioni su Zoho CRM

Zoho CRM offre alle organizzazioni di piccole e grandi dimensioni una soluzione completa per gestire tutte le fasi delle relazioni con i clienti permettendo di centralizzare le vendite, il marketing, l'assistenza ai clienti e la gestione dello stock in un unico sistema per le imprese.

Caratteristiche di Zoho CRM

  • Formulazione di previsioni
  • Gestione dei preventivi
  • Gestione dei progetti
  • Gestione del tempo
  • Gestione delle vendite
  • Gestione di contratti
  • Monitoraggio clienti
  • Programmazione
  • Analisi dati
  • Contenuti video
  • Diffusione dei contenuti
  • Gestione delle community
  • Gestione delle comunicazioni
  • Gestione delle perdite di clienti
  • Live Chat
  • Ludicizzazione
  • Raccolta di feedback
  • Analisi dati
  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi delle tendenze
  • Analisi di testo
  • Dashboard
  • Gestione dei feedback
  • Gestione dei sondaggi
  • Gestione delle azioni
  • Gestione delle conoscenze
  • Raccolta multi-canale
  • Segmentazione della clientela
  • Accesso da dispositivi mobili
  • Archiviazione di documenti
  • Email Marketing
  • Gestione del territorio
  • Gestione delle attività
  • Integrazione dell'automazione del marketing
  • Integrazione della chat interna
  • Integrazione di social media
  • Lead Scoring
  • Preventivi/Proposte
  • Segmentazione
  • Sistema di calendari e promemoria
  • Assegnazione di attività di gruppo
  • Gestione dei cespiti
  • Gestione del marketing
  • Gestione del territorio
  • Gestione di potenziali clienti
  • Monitoraggio dell'influenza
  • Monitoraggio delle relazioni
  • Monitoraggio famiglie
  • Notifiche account
  • Tracciabilità delle spese
  • Acquisizione di potenziali clienti
  • Distribuzione di potenziali clienti
  • Gestione della campagna
  • Gestione delle pipeline
  • Lead Nurturing
  • Lead Scoring
  • Monitoraggio della fonte
  • Monitoraggio delle attività
  • Segmentazione della clientela potenziale
  • Strumenti per la ricerca di potenziali acquirenti
  • Assistenza clienti
  • Automazione del marketing
  • Catalogo di prodotti
  • Email Marketing
  • Gestione contatti
  • Gestione degli elenchi
  • Gestione dei progetti
  • Gestione dei sondaggi
  • Gestione del territorio
  • Gestione della campagna
  • Gestione di call center
  • Gestione di documenti
  • Gestione di potenziali clienti
  • Lead Scoring
  • Monitoraggio delle referenze
  • Pagine di destinazione / Moduli web
  • Preventivi / Proposte
  • Tracciamento delle interazioni
  • Analisi del servizio al cliente
  • Catalogazione / Categorizzazione
  • Controllo delle risposte via e-mail
  • Gestione delle conoscenze
  • Live Chat
  • Monitoraggio dell'assistenza clienti
  • Parametri prestazionali
  • Portale self-service
  • Ricerca
  • Avvisi per immobili
  • Corrispondenza cliente/immobile
  • Email Marketing
  • Gestione contatti
  • Gestione della campagna
  • Gestione di potenziali clienti
  • Monitoraggio delle referenze
  • Segmentazione
  • Tracciamento delle interazioni
  • Collaborazione
  • Gestione contatti
  • Gestione dei contenuti
  • Gestione del territorio
  • Gestione della formazione
  • Gestione delle offerte
  • Gestione delle presentazioni
  • Gestione delle prestazioni
  • Gestione delle riunioni
  • Gestione di documenti
  • Gestione di obiettivi / quote di vendita
  • Gestione di potenziali clienti
  • Database clienti
  • Email Marketing
  • Generazione di proposte
  • Gestione contatti
  • Gestione dei canali
  • Gestione dei servizi esterni di vendita
  • Gestione del territorio
  • Gestione della campagna
  • Gestione delle chiamate
  • Gestione delle commissioni
  • Gestione delle opportunità
  • Gestione di contratti
  • Gestione di potenziali clienti
  • Monitoraggio delle referenze
  • Parametri prestazionali
  • Previsione di vendita
  • Analisi dell'andamento delle vendite
  • Analisi della concorrenza
  • Analisi di correlazione
  • Analisi statistica
  • Dashboard
  • Modellazione dinamica
  • Modellazione e simulazione
  • Parametri prestazionali
  • Rapporti sulle anomalie
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Archiviazione di documenti
  • Formulazione di previsioni
  • Gestione del territorio
  • Gestione delle attività
  • Integrazione dell'automazione del marketing
  • Integrazione di social media
  • Lead Scoring
  • Live Chat
  • Preventivi/Proposte
  • Scansione di biglietti da visita/badge
  • Segmentazione
  • Sistema di calendari e promemoria

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Le recensioni più dettagliate su Zoho CRM

ZOHO CRM The right fit for a medium company.

Traduci con Google Data della recensione: 21/2/2017
Luis H.
Partner
Consulenza manageriale, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione 
Fonte: SoftwareAdvice
5/5
Nel complesso
5 / 5
Facilità d'uso
4 / 5
Caratteristiche e funzionalità
Assistenza clienti
4 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: I am a sales consultant and was asked to recommend the best CRM for a group of 3 companies, with around 50 persons each. After an evaluation of 15 initial products, Zoho CRM resulted the most adequate for this companies. The product itself is very easy to use, friendly user and extremely easy to adapt. In terms of price/performance, in my opinion is one of the best against other brands when you have a limited budget.
It is basically design for pipeline management, activities tracking as well as customer´s, also, it has a great mobile client, that said by one of my customers employee, it is even easier to use it than work on the PC.
I have been able to use other CRM´s like Sales Force, SAP, Siebel as a user in big corporations, and those are great products, but I think that for small and medium size companies, this product is simpler, less expensive and easy to use.

Vantaggi: - Easy to customize: The product is extremely easy to customize, at the point that unless you are going to do something very specialized, you might need external support, otherwise, the ramp up curve is easy and fast. There are different versions to subscribe, the higher the version, the more you can customize. They also let you try the product for a 30 day period and you are able to switch between different versions to compare them. The bottom line is that you will not need to spend extra money.
- Language: My customers needed the product in spanish, Zoho allows you to switch between one language and another seamlessly.
- Price: There are different versions, that are very affordable, one of the difference against the leaders is that the price up to 5 users might be the reasonable, but above 5 the prices goes really high. In the case of Zoho below 5 is free with its limitations, and then you have a reasonable step up depending on the versions.
- Mobile Client: Simply amazing, once you have the product running, literally, every task or query you can do in your desk, you can also do it in your smartphone. The interface is clean, nice, intuitive and easy to use.
- Tracking and follow up: One the strongest features I found is the tools to remind you of the follow up of tasks, meeting, calls, etc. You can get advise by email, phone, etc.
- Sales methodology and Pipeline review: If your company has a black & white sales methodology, it is very easy to set it up in the CRM, also the way to view the pipeline is very intuitive and visual. It makes very easy to do pipe review and lets you drill into any module with just a click.
- Views: You can have the report & the view you need, the product comes with a lost of sample reports but also lets you do your own (The higher the version, the more you can customize)
- Workflow for triggering events: This is a great feature where you visually can determine which tasks are needed to execute after one event happens. Amazing feature.

Inconvenienti: There are many "add ons" that can be very useful once you have your CRM, by example ZOHO Projects, . My only advise is that from the beginning you have a clear understanding of what your company will be needing as this modules are priced separate from the monthly fee. Depending on the modules, you might end spending more dollars per user on them than on the crm fee.

One of the best customizable CRM

Traduci con Google Data della recensione: 5/8/2018
Thamara P.
Gerente de desarrollo de aplicaciones y servicio al cliente
Servizi e tecnologie dell'informazione, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione 
4/5
Nel complesso
4 / 5
Facilità d'uso
5 / 5
Caratteristiche e funzionalità
3 / 5
Assistenza clienti
2 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: Zoho has allowed us to optimize our pre-sales and sales efforts. Taking into account, the versatility of the tool to close opportunities. Additionally, we have incorporated the service delivery process using the project module for this procedure. I estimate to be using the rest of the modules of the tool, starting with emailing marketing

Vantaggi: 1061/5000
Zoho CRM is the best CRM on the market for the needs of customizing a tool.
From Zoho CRM you can integrate all the elements for interaction with customers or future customers.
Zoho is the only tool from my experience that allows to create, through a simple algorithm and conditions, the workflow of an area. Start with a client, potential clients and opportunities. From there the flow continues according to what the company has defined.
From this tool you can cover the initiatives oriented to prospects and clients: marketing, activation project, indicators, social network management, customer service, emailing marketing, inventory, human resources management, among other features.
It is one of the tools that allows to start its use from the interaction of webinar It really allows to integrate the modules according to the company's need. Even. Important that prestigious organizations use this tool to manage customer requirements

Inconvenienti: Points that could be improved from this excellent CRM tool, is to include tutorial guides, as well as include a base configuration of a CRM, that is, show an initial configuration of the use of the tool. Taking into account, simple modules to implement the tool in any organization: social networks management or emaling, capture the prospect, add opportunities, billing management, customer registration. Allow to have a Zoho advisor to implement the tool. More for the questions that may arise. Taking into account, being able to add your workflow is one of the best features of this tool, however, it would be of added value to have examples within the same tool. Allow user to do exercises of this workflow, and with this it would be easier to implement customization

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