The Wylie Business System

Chi utilizza The Wylie Business System?

Wylie Business System è progettato per le piccole e medie imprese che devono monitorare la pianificazione degli appuntamenti, controllare lo stock, monitorare i dati dei clienti e gestire la conversione dei potenziali clienti.

Cos'è The Wylie Business System?

Wylie Systems Inc. opera nel settore Software-as-a-Service (SaaS) da 10 anni. Wylie è stata leader del settore nel fornire i vantaggi dei sistemi basati sul cloud alle aziende che devono tenere sotto stretto controllo la pianificazione degli appuntamenti, il controllo dello stock, il monitoraggio dei dati dei clienti e la conversione dei potenziali clienti.

Dettagli su The Wylie Business System

Wylie Systems

http://wyliesystems.ca/

Fondata nel 2006

Assistenza

  • Assistenza diretta 24 ore su 24

Implementazione

  • Cloud, SaaS, Web

Formazione

  • Live Online
  • Webinar
  • Documentazione

Panoramica dei prezzi di The Wylie Business System

The Wylie Business System non dispone di un piano gratuito ma offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di The Wylie Business System è disponibile a partire da 89,00 USD/mese.


Prezzo di partenza

89,00 USD/mese

Versione gratuita

No

Prova gratuita

Caratteristiche di The Wylie Business System

  • CRM
  • Creazione di report/analisi
  • Gestione degli ordini
  • Gestione degli ordini d'acquisto
  • Gestione dei progetti
  • Gestione del magazzino
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della catena logistica
  • Gestione della distribuzione
  • Gestione delle risorse aziendali
  • Gestione delle risorse umane
  • Gestione finanziaria

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  • Busta paga e commissioni
  • Gestione appuntamenti
  • Gestione dei clienti
  • Gestione dell'inventario
  • Pianificazione del personale
  • Programma di fidelizzazione
  • Punto di vendita

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Altre alternative a The Wylie Business System

Recensioni su The Wylie Business System

Stai visualizzando 5 di 43 recensioni

Nel complesso
4,6/5
Facilità d'uso
4,6/5
Servizio clienti
4,8/5
Caratteristiche
4,4/5
Rapporto qualità-prezzo
4,6/5
Ashley M.
Distributor
Studi medici, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    Nessuna recensione
  • Rapporto qualità-prezzo
    Nessuna recensione
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 9/10/2018

"Great business software!"

Vantaggi: Easy to use and teach; different colors for different providers appts; lots of tools for keeping up with purchases and inventory; predictive purchase helper for what has been sold/popular items

Inconvenienti: Would add more quick buttons; option to post a payment over the amount without automatically applying a cash-back transaction to edit and remove; email reminders come from the provider of the appt, not the person who scheduled the appt.

Risposta del fornitore

da Wylie Systems il giorno 20/11/2018

HI Ashley,

Were glad you like our system!!

Thank you for the feedback. Please see the scheduler page in the setup section for more options on email reminders. Please send me an email with more information on what you mean regarding cash-back transactions - [email protected]

Will.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 9/10/2018
Kimber S.
co-owner/coach/trainer
Salute, benessere e fitness, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4/5
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 30/7/2018

"Superior Customer Care"

Commenti: My absolute favorite part is anytime I have an issue, big or small, I simply call the number on the screen and someone answers- or immediately gets back to me. They are always able to fix issue from there end. The customer care/service is so far above and beyond anything I've ever experienced that I would use this system for no other reason. Seriously. There is no automated system. It's a real person who actually talks to me and solves my problem usually within minutes but never more than one business day-which includes weekends! It's amazing.

Vantaggi: I didn't have to set it up myself. My background is not business. I can't imagine how overwhelming it would have been to create POS system. Wylie made it so simple to start up our business and allow me to take care of my clients and focus on them instead of spending hours trying to figure out how to track inventory.

Inconvenienti: I did not know how to interpret some of the data this program could generate. Had I understood it, I could have used it to improve how I reordered product. Also, originally, it was hard to edit products out of the system.

Risposta del fornitore

da Wylie Systems il giorno 9/8/2018

Hi Kimber, thanks for taking the time to review Wylie!
We're glad you like our product!
Keep in mind that if your help videos and documents aren't enough, you can not only call, text or email, but you can schedule a Q&A/training session any time.

Will.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 30/7/2018
Pilar B.
Owner
Medicina alternativa, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    3/5
  • Facilità d'uso
    3/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    3/5
  • Assistenza clienti
    2/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4/5
  • Consigliato
    5/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 29/7/2018

"Point of Sale"

Commenti: It helps keep track of what sales are, who converts, and SHOULD be helpful with inventory control, but I have yet to see that.

Vantaggi: I like the built in CRM function. Helps track leads and gives me the ability to mass email them as well.

Inconvenienti: The inventory function seems to have an issue, and each time o reach out to the developers for help I’m told it’s human error and I need to refer to the the help section of the POS.

Risposta del fornitore

da Wylie Systems il giorno 9/8/2018

Thank you for taking the time to do the review. Please call any time (the help number is at the bottom of each screen) and we will help you with the Inventory Management aspect of the system. The Inventory Management document in the help section was completely updated a few months ago and should be very helpful as well.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 29/7/2018
Utente Verificato
Program Manager
Amministrazione pubblica, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    4/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4/5
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 6/8/2018

"Wylie Business System Review"

Commenti: Wylie systems maintains effective client profiles and records. We are able to research and create client plans based on data collected for purchasing behaviors, attendance and diet performance

Vantaggi: This system was easy to use and coordinates well with the Ideal Protein business. The letters and communication feature is nice and allows the opportunity to save templates for fast and easy correspondence. The calendar is very good and easy to use. I especially appreciate the notification element incorporated on the customer side to keep clients informed about their appointments. The service is exceptional. Questions were answered timely and any problems with the system were handled quickly.

Inconvenienti: The inventory system is lacking features and functions to make it easy to view available stock and effectively prepare business orders. The process is too segmented and is not efficient when trying to create reports and determine business needs.

Risposta del fornitore

da Wylie Systems il giorno 9/8/2018

Hi, and thank you for your time!
I'm glad you like the system!
Please phone, email or text us with what you would like to see changed in the Inventory section.

Will.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 6/8/2018
Pauline J.
Owner
Salute, benessere e fitness, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    Nessuna recensione
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 5/8/2018

"Ideal Protein Clinics"

Commenti: They have been fantastic! Listen to suggestions and slowly look for ways to incorporate many of them. They have grown and adapted a lot the past two years to better serve their clients.

Vantaggi: This software offers all of the systems needed for me to run my business efficiently. I know many other offices that use several systems that are all offered in this one. The schedule, before and after pictures, provider communication, tasks, notes and place to save documents. LOVE!

Inconvenienti: I don't dislike this product however wish it get the option to allow clients to make and change their appointment web-based on their own and wish that with several services scheduled, they didn't overlap on the calendar.

Risposta del fornitore

da Wylie Systems il giorno 9/8/2018

Hi Pauline, thanks for taking the time to evaluate our software!
We're thrilled that you like the all-in-one aspect of our product and the fact that we're continually improving it.
We have plans to add online booking and intend to start that work in the fall.

Will.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 5/8/2018