Cos'è HESK?

Help desk software that enables client partners to resolve clients queries. The software can be deployed on-premise or in the cloud.

Chi utilizza HESK?

The software offers helpdesk capabilities to information technology (IT) organizations.

Video di HESK
HESK Software - 1 HESK Software - 2 HESK Software - 3 HESK Software - 4 HESK Software - 5

Hai dubbi su HESK? Confrontalo con una delle alternative più diffuse

HESK

4,2 (5)
HESK
Non disponibile nel tuo paese
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
6
Nessuna integrazione trovata
4,0 (5)
4,0 (5)
4,0 (5)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
15,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
127
85
4,5 (2.661)
4,4 (2.661)
4,5 (2.661)
Perché questo confronto?

Alternative a HESK

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Recensioni su HESK

Punteggio medio

Nel complesso
4,2
Facilità d'uso
4,0
Servizio clienti
4,0
Caratteristiche
3,6
Rapporto qualità-prezzo
4,0

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
60%
3
40%
Ummar
Ummar
Hosting Manager (Pakistan)
Utente LinkedIn Verificato
Telecomunicazioni, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
Fonte della recensione

Fast and intuitive Support Desk

5,0 3 anni fa

Commenti: SLA and Customer support, ticket generation with the assignment of agents.

Aspetti positivi:

It's fast process of setting up and get everything aligned.

Aspetti negativi:

All features offered in hesk are not free. Prominent features are paid.

Chevaun
ICT (Curaçao)
Software informatici, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Hesk review

5,0 2 anni fa

Commenti: I use to work at a big company and I implemented hesk as a alternative to a help desk software because that did not have anything to register tickets and insisted and when I implemented this I customized it o fit the company and when I launched it I was a success its a great software and easy to install and use and the client learned very quickly how to use it to

Aspetti positivi:

I like that u can customize this software to fit your company needs and that u can basically modify and do anything you want with it and it's easy to install and use

Aspetti negativi:

In the beginning I had problems because it keeps sending me emails I'm my personal mail account but when I fix that it work perfectly

Samuel
System Administrator (Canada)
Agricoltura, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Works fine - for free software

3,0 2 anni fa

Commenti: Provided a ticket system when we needed one badly. Managing issues via email/phone is just not manageable at any sort of scale. Used the software for years before are needs outgrew HESK's features.

Aspetti positivi:

Used this helpdesk for years. Works vastly better then having no ticket system.

Aspetti negativi:

Features/support are lacking compared to premium ticket system options.

Utente Verificato
President (Italia)
Utente LinkedIn Verificato
Internet, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Easy to install, to use and assistance

5,0 4 anni fa

Aspetti positivi:

Helpdesk software free and opensource, it's very easy to use and setup and it's possible to manage categories, departiment and is multilanguage.

Aspetti negativi:

Nothing in particular, it's good software

Remanuel
Helpdesk Agent (Curaçao)
Relazioni governative, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Easy setup

3,0 2 anni fa

Aspetti positivi:

Easy to setup, easy for customer support.

Aspetti negativi:

Software does lack some features like automatic e-mail after a ticket has been created and / or solved.