Chi utilizza Klaviyo?

Grazie alla sua perfetta integrazione con piattaforme come Magento, Shopify e WooCommerce, Klaviyo è adatta principalmente ai negozi di e-commerce. Klaviyo si integra anche con aziende B2C e B2B che utilizzano siti web personalizzati.

Cos'è Klaviyo?

L'e-mail marketing avanzato non deve essere complicato. Più di 15.000 marchi come Brooklinen, Bonobos e Chubbies utilizzano Klaviyo per far crescere le proprie attività e offrire incredibili esperienze ai clienti. Questa soluzione rende semplicissimo estrarre i dati dalle piattaforme di e-commerce, dal software per i punti vendita e da altri strumenti di marketing, offrendo così infinite possibilità di segmentazione. A differenza di altre piattaforme, Klaviyo mostra quanto fatturato deriva da ogni campagna e-mail o automazione. Guarda crescere le tue vendite con Klaviyo.

Dettagli su Klaviyo

Klaviyo

https://www.klaviyo.com/

Fondata nel 2012

Panoramica dei prezzi di Klaviyo

Klaviyo dispone di un piano gratuito e offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di Klaviyo è disponibile a partire da 20,00 USD/mese.

Prezzo di partenza

20,00 USD/mese

Versione gratuita

Prova gratuita

Implementazione

Cloud, SaaS, Web

Dispositivi mobili - iOS nativo

Dispositivi mobili - Android nativo

Formazione

Webinar

Documentazione

Assistenza

Orario lavorativo

Online

Caratteristiche di Klaviyo

Programmi per email marketing
Campagne di drip marketing
Conformità CAN SPAM
Contenuti dinamici
Creazione di report/analisi
E-mail generate da eventi
E-mail ottimizzate per cellulari
Editor di posta elettronica WYSIWYG
Gestione degli elenchi
Gestione degli iscritti
Gestione dei modelli
Libreria di immagini
Pagine di destinazione/Moduli web
Risponditori automatici
Sondaggi per clienti
Test A/B
Analisi dati/Tracciamento ROI
CTA personalizzabili
Campagne di drip marketing
Contenuti dinamici
Intelligenza commerciale
Lead Scoring
Monitoraggio degli utenti di siti web
Pagine di destinazione/Moduli web
Search Marketing
Segmentazione
Social Marketing
Test A/B
Codici brevi
Coupon per cellulari
Creazione di report/analisi
Gestione contatti
Invio di SMS di massa
MMS
Messaggistica bidirezionale
Messaggistica programmata
Parole chiave per cellulari
Partecipazione a concorsi tramite SMS
Personalizzazione dei messaggi
Sondaggi/Votazioni

Recensioni su Klaviyo

Stai visualizzando 5 di 181 recensioni

Nel complesso
4,7/5
Facilità d'uso
4,4/5
Servizio clienti
4,4/5
Caratteristiche
4,6/5
Rapporto qualità-prezzo
4,4/5
Craige hardel -.
Owner
Marketing e pubblicità, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    3/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 26/8/2019

"Best ecommerce autoresponder out there"

Commenti: My go to solution for ecommerce clients. It has automation ,good templates and everything else

Vantaggi: Robust features that just work. It's a bit getting used to but you can do most of what you want with them Really good templates for those starting out and experienced as well

Inconvenienti: Their onboarding process could be easier They have tutorials but they're fuzzy and should be made available with webinars being an option.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 26/8/2019
Arthur S.
CEO
Vendita al dettaglio, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    1/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4/5
  • Consigliato
    5/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 3/1/2020

"Best CRM for ecommerce, Worst for Customer Support"

Commenti: With no phone support and 30 - 40 minute wait times for chat support and 24 hour response times for email support and no support on weekends, this makes Klaviyo's customer support the absolute worst I have ever seen. Maybe it's due to their growing pains. Their support staff are a mixed bag in terms of knowledge and being helpful and while that's not the norm for most SASS companies, I think that's pretty common across most CRM companies.

Vantaggi: Fairly easy to learn for such powerful software
Integration with Facebook
Their native integrations and Not having to use Zapier for a lot of my integrations.

Inconvenienti: There is almost nothing to not like about this software but to learn it, you need to learn Klaviyo speak.
If I had to pick one thing it would be some of the finicky ways in which the email builder acts when dragging in a new widget or row and trying to position it.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 3/1/2020
Chris P.
eCommerce Sales Manager
Prodotti alimentari e bevande, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4/5
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 29/6/2020

"Never going back to anything else but Klaviyo"

Vantaggi: The integration with Shopify Stores and the ease of building flows makes this a game changer. Additionally the bulk discount code builder gives Shopify functionality outside of Shopify that makes "one less app" for my store. Finally the native Form Builder in Klaviyo is very easy to use.

Inconvenienti: I wish one Klaviyo Account could connect to multiple Shopify Stores, this causes some problems for our operations. Additionally I wish building segments was faster, some advanced segments take very long to build.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 29/6/2020
Dayle S.
Web Developer / Marketing Manager
Beni di consumo, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    3/5
  • Facilità d'uso
    3/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    1/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    1/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 26/12/2019

"Great product... with problems."

Commenti: Being a developer myself, I informed the Klaviyo team of the deprecated code errors their plugin was displaying on peoples websites, and to the fact that their plugin slowed customers websites down drastically. The reply I received a couple of days later was: "Unfortunately we do not update our plugin very often - but our team will get around to it eventually." This was 2 years ago, and the plugin still has not been corrected. So it still produces errors, and still slows peoples websites down.

Vantaggi: Klaviyo is extremely easy to setup, especially compared to its competitors. You have the freedom to link Klaviyo with your Wordpress/WooCommerce website seamlessly. Everything can be automated! Such as emails after order received, emails after payment received, multiple emails after certain time duration's for things like newsletter subscriptions and a lot more options are available to include users website Wishlists, items they left in their shopping carts to remind them, and all emails are fully customisation using the Klaviyo's inbuilt email form designer. You can also arrange customer lists, newsletter subscription user lists, and any other lists you may require. The possibilities are endless!

Inconvenienti: Using Klaviyo on your Wordpress website as subscription signup form slows your website down, a lot! Although unnoticeable to customers surfing your site, Klaviyo also throws a few error on your page as it uses deprecated (out-dated) code. If the Klaviyo form builder doesn't produce the look/type of form you require, then you must build the form yourself by coding direct on your website (Which beats the point of having a form builder). The Klaviyo plugin does not update, and never announces that there is a new version. You must remove the plugin from your website, manually download the latest version from their website, and then upload/install/activate the new plugin. There is no option to change languages or string translations of forms, form input boxes, or form buttons. And these translations cannot be picked up in Wordpress plugins such as Lingotek or Polylang. The same applies to the confirmation pages after the user submits the forms.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 26/12/2019
Rebecca B.
Marketing Director
Internet, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 19/3/2020

"Best Email Marketing Tool, Especially for Ecommerce "

Commenti: It's saved me hours of time & made our email marketing much more robust! I love the analytics, where we can really see just how email marketing is contributing to our revenue.

Vantaggi: Setting up email automations and segmenting your lists is SO easy with Klaviyo. It's incredibly user friendly, and allows you to setup your automations in a visual format. You can trigger an email off of any event you've setup to send to Klaviyo. It's great for ecommerce - setting up abandoned cart sequences or sending emails based on product views is simple.

Inconvenienti: There's very little I dislike about this software! My only complaint is small - when creating a new sequence, you can't change the "trigger" that initiates the flow.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 19/3/2020