Chi utilizza Klaviyo?

Grazie alla sua perfetta integrazione con piattaforme come Magento, Shopify e WooCommerce, Klaviyo è adatta principalmente ai negozi di e-commerce. Klaviyo si integra anche con aziende B2C e B2B che utilizzano siti web personalizzati.

Cos'è Klaviyo?

L'e-mail marketing avanzato non deve essere complicato. Più di 15.000 marchi come Brooklinen, Bonobos e Chubbies utilizzano Klaviyo per far crescere le proprie attività e offrire incredibili esperienze ai clienti. Questa soluzione rende semplicissimo estrarre i dati dalle piattaforme di e-commerce, dal software per i punti vendita e da altri strumenti di marketing, offrendo così infinite possibilità di segmentazione. A differenza di altre piattaforme, Klaviyo mostra quanto fatturato deriva da ogni campagna e-mail o automazione. Guarda crescere le tue vendite con Klaviyo.

Dettagli su Klaviyo

Klaviyo

https://www.klaviyo.com/

Fondata nel 2012

Panoramica dei prezzi di Klaviyo

Klaviyo dispone di un piano gratuito e offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di Klaviyo è disponibile a partire da 20,00 USD/mese.

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Prezzo di partenza

20,00 USD/mese

Versione gratuita

Prova gratuita

Implementazione

Cloud, SaaS, Web

Dispositivi mobili - iOS nativo

Dispositivi mobili - Android nativo

Formazione

Webinar

Documentazione

Assistenza

Orario lavorativo

Online

Caratteristiche di Klaviyo

  • Codici brevi
  • Coupon per cellulari
  • Creazione di report/analisi
  • Gestione contatti
  • Invio di SMS di massa
  • MMS
  • Messaggistica bidirezionale
  • Messaggistica programmata
  • Parole chiave per cellulari
  • Partecipazione a concorsi tramite SMS
  • Personalizzazione dei messaggi
  • Sondaggi/Votazioni

Visualizza l'elenco completo di Piattaforme per SMS marketing

  • Campagne di drip marketing
  • Conformità CAN SPAM
  • Contenuti dinamici
  • Creazione di report/analisi
  • E-mail generate da eventi
  • E-mail ottimizzate per cellulari
  • Editor di posta elettronica WYSIWYG
  • Gestione degli elenchi
  • Gestione degli iscritti
  • Gestione dei modelli
  • Libreria di immagini
  • Pagine di destinazione/Moduli web
  • Risponditori automatici
  • Sondaggi per clienti
  • Test A/B

Visualizza l'elenco completo di Programmi per email marketing

  • Analisi dati/Tracciamento ROI
  • CTA personalizzabili
  • Campagne di drip marketing
  • Contenuti dinamici
  • Intelligenza commerciale
  • Lead Scoring
  • Monitoraggio degli utenti di siti web
  • Pagine di destinazione/Moduli web
  • Search Marketing
  • Segmentazione
  • Social Marketing
  • Test A/B

Visualizza l'elenco completo di Software di marketing automation

Le migliori alternative a Klaviyo

Altre alternative a Klaviyo

Recensioni su Klaviyo

Stai visualizzando 5 di 183 recensioni

Nel complesso
4,7/5
Facilità d'uso
4,4/5
Servizio clienti
4,4/5
Caratteristiche
4,6/5
Rapporto qualità-prezzo
4,4/5
Craige hardel -.
Owner
Marketing e pubblicità, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    3/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 26/8/2019

"Best ecommerce autoresponder out there"

Commenti: My go to solution for ecommerce clients. It has automation ,good templates and everything else

Vantaggi: Robust features that just work. It's a bit getting used to but you can do most of what you want with them Really good templates for those starting out and experienced as well

Inconvenienti: Their onboarding process could be easier They have tutorials but they're fuzzy and should be made available with webinars being an option.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 26/8/2019
Arthur S.
CEO
Vendita al dettaglio, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    1/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4/5
  • Consigliato
    5/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 3/1/2020

"Best CRM for ecommerce, Worst for Customer Support"

Commenti: With no phone support and 30 - 40 minute wait times for chat support and 24 hour response times for email support and no support on weekends, this makes Klaviyo's customer support the absolute worst I have ever seen. Maybe it's due to their growing pains. Their support staff are a mixed bag in terms of knowledge and being helpful and while that's not the norm for most SASS companies, I think that's pretty common across most CRM companies.

Vantaggi: Fairly easy to learn for such powerful software
Integration with Facebook
Their native integrations and Not having to use Zapier for a lot of my integrations.

Inconvenienti: There is almost nothing to not like about this software but to learn it, you need to learn Klaviyo speak.
If I had to pick one thing it would be some of the finicky ways in which the email builder acts when dragging in a new widget or row and trying to position it.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 3/1/2020
Megan J.
Marketing Automation Manager
Marketing e pubblicità, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    Nessuna recensione
  • Rapporto qualità-prezzo
    Nessuna recensione
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 29/8/2020

"Klaviyo is Awesome!"

Commenti: My overall experience with Klaviyo has been great! I would definitely recommend

Vantaggi: Klaviyo is a great software. From automation to segmentation, reporting to analytics. This software has really taken eCommerce email marketing and automation to the next level!

Inconvenienti: What I like least about Klaviyo is probably the lack of flow functionality. It's great for the basics and must-haves for automation, but it's not as robust as I thought it would be.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 29/8/2020
Dayle S.
Web Developer / Marketing Manager
Beni di consumo, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    3/5
  • Facilità d'uso
    3/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    1/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    1/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 26/12/2019

"Great product... with problems."

Commenti: Being a developer myself, I informed the Klaviyo team of the deprecated code errors their plugin was displaying on peoples websites, and to the fact that their plugin slowed customers websites down drastically. The reply I received a couple of days later was: "Unfortunately we do not update our plugin very often - but our team will get around to it eventually." This was 2 years ago, and the plugin still has not been corrected. So it still produces errors, and still slows peoples websites down.

Vantaggi: Klaviyo is extremely easy to setup, especially compared to its competitors. You have the freedom to link Klaviyo with your Wordpress/WooCommerce website seamlessly. Everything can be automated! Such as emails after order received, emails after payment received, multiple emails after certain time duration's for things like newsletter subscriptions and a lot more options are available to include users website Wishlists, items they left in their shopping carts to remind them, and all emails are fully customisation using the Klaviyo's inbuilt email form designer. You can also arrange customer lists, newsletter subscription user lists, and any other lists you may require. The possibilities are endless!

Inconvenienti: Using Klaviyo on your Wordpress website as subscription signup form slows your website down, a lot! Although unnoticeable to customers surfing your site, Klaviyo also throws a few error on your page as it uses deprecated (out-dated) code. If the Klaviyo form builder doesn't produce the look/type of form you require, then you must build the form yourself by coding direct on your website (Which beats the point of having a form builder). The Klaviyo plugin does not update, and never announces that there is a new version. You must remove the plugin from your website, manually download the latest version from their website, and then upload/install/activate the new plugin. There is no option to change languages or string translations of forms, form input boxes, or form buttons. And these translations cannot be picked up in Wordpress plugins such as Lingotek or Polylang. The same applies to the confirmation pages after the user submits the forms.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 26/12/2019
Chris P.
eCommerce Sales Manager
Prodotti alimentari e bevande, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4/5
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 29/6/2020

"Never going back to anything else but Klaviyo"

Vantaggi: The integration with Shopify Stores and the ease of building flows makes this a game changer. Additionally the bulk discount code builder gives Shopify functionality outside of Shopify that makes "one less app" for my store. Finally the native Form Builder in Klaviyo is very easy to use.

Inconvenienti: I wish one Klaviyo Account could connect to multiple Shopify Stores, this causes some problems for our operations. Additionally I wish building segments was faster, some advanced segments take very long to build.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 29/6/2020