Cos'è Gladly?

Gladly è una piattaforma di servizio clienti radicalmente personale. A differenza delle piattaforme di servizio clienti legacy, incentrate sui casi, Gladly è progettato per mettere le persone al centro, consentendo una singola conversazione con il cliente per tutta la vita, dalla voce alla messaggistica moderna. Gladly serve alcune delle aziende di consumo più innovative come JetBlue, JOANN e TUMI per offrire esperienze clienti eccezionali e rendere il servizio clienti un vantaggio competitivo.

Chi utilizza Gladly?

L'azienda produttrice collabora con PMI e grandi aziende del segmento B2C in settori quali vendita al dettaglio, e-commerce, viaggi e ospitalità e contact center per consentire loro di stare al passo con le esigenze del cliente odierno.

Gladly Software - 1
Gladly Software - 2
Gladly Software - 3
Gladly Software - 4
Gladly Software - 5

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Gladly

Gladly

4,8 (118)
Non disponibile nel tuo paese
150,00 USD
anno
Versione gratuita
Prova gratuita
82
29
4,9 (118)
4,9 (118)
4,9 (118)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
14,00 €
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
162
40
4,4 (2.046)
4,5 (2.046)
4,3 (2.046)

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NICE CXone
Funzionalità più votate
Gestione contatti
Gestione di call center
Tracciamento delle interazioni

Recensioni su Gladly

Punteggio medio

Nel complesso
4,8
Facilità d'uso
4,9
Servizio clienti
4,9
Caratteristiche
4,8
Rapporto qualità-prezzo
4,9

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
86%
4
14%
3
1%
Drew
Drew
Director of Operations and CX (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Vendita al dettaglio, 10.000+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Gladly - You'll be glad you did!

5,0 3 anni fa

Commenti: Gladly is a phenomenal company to partner with. Their software is a leader in this space and the team supporting it truly partners with their customers for success. From the sales process, to implementation and even post install support I have always felt like I was the most important customer to Gladly. My guess is all of their customers feel the same way I do!

Aspetti positivi:

Gladly is an easy to use, all in one software that allowed us to eliminate multiple, fragmented products we used previously to support our customers. Gladly offers a true 360 degree view of our customers in a UI that is as easy as using a smartphone to text with.

Aspetti negativi:

No real cons to report as anything I felt would make my teams experience better on Gladly they implemented shortly after I recommended it.

Benny
Director of Customer Experience (USA)
Prodotti alimentari e bevande, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Would not use any other Platform

5,0 8 mesi fa

Commenti: Great! This helps us be more efficient and put our customers first.

Aspetti positivi:

It creates a great Omni-channel experience for our team. We can work seamlessly through all of our channels and understand how everything is performing.

Aspetti negativi:

Not anything I would call out. I have been an Admin for years across two companies and have no complaints.

Taylor
CXA (USA)
Beni di consumo, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Review

3,0 9 mesi fa

Commenti: 6 out of 10

Aspetti positivi:

Gladly is pretty reliable and easy to use

Aspetti negativi:

The ringtone of calls is horrible. Should be customizable

Alexis
CSR (Filippine)
Servizi ai consumatori, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Gladly review

5,0 4 mesi fa

Commenti: Using gladly as our primary tool software was the most amazing experience I've ever had. Because of gladly, the workload was 1000 times simpler and lighter. It's a great idea to consolidate all conversations in one location. Additionally, I love how easy it is to navigate with the icons.

Aspetti positivi:

I enjoy how easy it is to help clients using all available contact channels through phones, chat and emails and how useful it is to have everything in one place. You don't need to look through a lot of previous tickets in other areas to solve each client's problem because everything is so conveniently situated.

Aspetti negativi:

Nothing that I can think of, as the tool has been wonderful thus far in all respects.

Kenjie
Warehouse Coordinator - T3 (Filippine)
Cosmetica, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Very useful and convenient

5,0 8 mesi fa

Commenti: The experience I had with Gladly, is beyond extraordinary. The application is very helpful overall and it made the work easier 10x folds.

Aspetti positivi:

The feature that I think is the most impactful is how all transcripts can be found for every single member of our company. It integrates all conversations from chat, calls, and emails in one process where it is accessible for the next user that will encounter the member.

Aspetti negativi:

The thing that it needs to improve would be applying the correction that came from Grammarly, so far this is the biggest issue we currently face. Since the correction made by Grammarly will not automatically fix on the chat box of Gladly.