Cos'è Gladly?

Gladly è una piattaforma di servizio clienti radicalmente personale. A differenza delle piattaforme di servizio clienti legacy, incentrate sui casi, Gladly è progettato per mettere le persone al centro, consentendo una singola conversazione con il cliente per tutta la vita, dalla voce alla messaggistica moderna. Gladly serve alcune delle aziende di consumo più innovative come JetBlue, JOANN e TUMI per offrire esperienze clienti eccezionali e rendere il servizio clienti un vantaggio competitivo.

Chi utilizza Gladly?

L'azienda produttrice collabora con PMI e grandi aziende del segmento B2C in settori quali vendita al dettaglio, e-commerce, viaggi e ospitalità e contact center per consentire loro di stare al passo con le esigenze del cliente odierno.

Video di Gladly
Gladly Software - 1 Gladly Software - 2 Gladly Software - 3 Gladly Software - 4 Gladly Software - 5

Hai dubbi su Gladly? Confrontalo con una delle alternative più diffuse

Gladly

4,8 (87)
Gladly
Non disponibile nel tuo paese
38,00 USD
Versione gratuita
Prova gratuita
81
17
4,9 (87)
4,8 (87)
4,9 (87)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
14,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
143
40
4,4 (1.818)
4,5 (1.818)
4,3 (1.818)
Perché questo confronto?

Alternative a Gladly

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Recensioni su Gladly

Punteggio medio

Nel complesso
4,8
Facilità d'uso
4,9
Servizio clienti
4,9
Caratteristiche
4,8
Rapporto qualità-prezzo
4,8

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
84%
4
15%
3
1%
Drew
Drew
Director of Operations and CX (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Vendita al dettaglio, 10.000+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Gladly - You'll be glad you did!

5,0 2 anni fa

Commenti: Gladly is a phenomenal company to partner with. Their software is a leader in this space and the team supporting it truly partners with their customers for success. From the sales process, to implementation and even post install support I have always felt like I was the most important customer to Gladly. My guess is all of their customers feel the same way I do!

Aspetti positivi:

Gladly is an easy to use, all in one software that allowed us to eliminate multiple, fragmented products we used previously to support our customers. Gladly offers a true 360 degree view of our customers in a UI that is as easy as using a smartphone to text with.

Aspetti negativi:

No real cons to report as anything I felt would make my teams experience better on Gladly they implemented shortly after I recommended it.

Rica Mae
Quality Assurance Specialist (Filippine)
Servizi ai consumatori, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

QA Specialist POV of Gladly

4,0 2 mesi fa Nuova

Commenti: I am specialize to check for every interaction of our representatives with the customers to ensure that we are providing quality conversations while performing the correct processes and following the policies of the company.

Aspetti positivi:

What I like about this product is we can close out a ticket once we finished the conversation. We no longer need to go to a different tab to close a ticket. Additionally, I love that it has SMS and can track history of the member's purchases.

Aspetti negativi:

We cannot see when and who updated the Gladly Profile of the member.

Taylor
CXA (USA)
Beni di consumo, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Review

3,0 3 mesi fa

Commenti: 6 out of 10

Aspetti positivi:

Gladly is pretty reliable and easy to use

Aspetti negativi:

The ringtone of calls is horrible. Should be customizable

Benny
Director of Customer Experience (USA)
Prodotti alimentari e bevande, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Would not use any other Platform

5,0 2 mesi fa

Commenti: Great! This helps us be more efficient and put our customers first.

Aspetti positivi:

It creates a great Omni-channel experience for our team. We can work seamlessly through all of our channels and understand how everything is performing.

Aspetti negativi:

Not anything I would call out. I have been an Admin for years across two companies and have no complaints.

Giamae
Billing and Fraud Prevention Team Lead (Filippine)
Salute, benessere e fitness, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

The Most User-Friendly Tool

5,0 2 mesi fa Nuova

Commenti: So far after our transition from the previous tool,

Aspetti positivi:

The feature I like the most is the Task. We are able to tag and set due dates on tasks which is really helpful for us to be more efficient. Conversations from different channels from the same user also show in one conversation only. Lesser tickets for us

Aspetti negativi:

The least favorite thing for me is that when the tool is idle it does not auto close or keep open