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Cos'è Thryv?

Scopri Thryv, il software per la gestione dei rapporti con la clientela (CRM) creato per le piccole imprese. Il CRM di Thryv offre approfondimenti sui dati dei clienti e i loro profili dettagliati comprendenti informazioni di contatto, cronologia degli appuntamenti, preferenze esclusive e note personali. Queste informazioni possono essere impiegate per inviare comunicazioni mirate via SMS ed e-mail che li inducono a tornare.

Chi utilizza Thryv?

Essere una piccola impresa può essere un'esperienza molto impegnativa. Thryv ha creato un software semplice che aiuta gli utenti a organizzarsi, comunicare con i propri clienti ed essere pagati, per poter riprendere il controllo della propria attività.

Thryv Software - 1
Thryv Software - 2
Thryv Software - 3
Thryv Software - 4
Thryv Software - 5

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Thryv

Thryv

4,2 (495)
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
151
55
4,1 (495)
4,0 (495)
4,3 (495)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
129,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
135
79
3,5 (1.276)
3,8 (1.276)
4,0 (1.276)
Le barre verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Funzionalità più votate
Le funzionalità di questo prodotto non hanno ancora ricevuto valutazioni dagli utenti.
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Housecall Pro
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Funzionalità più votate
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Programmazione dei post
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Funzionalità più votate
Cronologia dei servizi
Fatturazione e contabilizzazione
Programmazione

Recensioni su Thryv

Punteggio medio

Nel complesso
4,2
Facilità d'uso
4,1
Servizio clienti
4,3
Caratteristiche
4,1
Rapporto qualità-prezzo
4,0

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
63%
4
19%
3
5%
2
2%
1
11%
Donna Lynn
Donna Lynn
Owner (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Servizi ai consumatori, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Loving Thryv!

5,0 11 mesi fa

Commenti: Excellent.

Aspetti positivi:

It is easy to use, highly functional and easily interacts with our website. Our client portal is SUPER AMAZING!

Aspetti negativi:

It will not save client credit cards at checkout for easier future payments. Would also like to have employee tracking for payroll.

Risposta di Thryv

11 mesi fa

Hi Donna, thank you for your review. It is great to hear how easy Thryv is to use and help with your online presents. Thank you for the feedback as well, we will take this back to our team for them to look into. - Gabe

Jennifer
Owner/physician (USA)
Salute, benessere e fitness, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Great comprehensive software package for a small business

4,0 11 mesi fa

Commenti: Very helpful, more useful than I expected when I chose it

Aspetti positivi:

Love the calendar, CRM, online appts and reminders, and ability to create/edit/send & re-send invoices (& take payment online)

Aspetti negativi:

Searching the CRM -- when you type a first and last name it shows ALL entries that match either the first or last name, and then I have to scroll through to find what I'm looking for. Just show me the perfect match! Or at least make it the first thing I see.

Risposta di Thryv

11 mesi fa

Hi Jennifer, thank you for your review. It is great to see how Thryv is helping you stay more organized and helps streamline your customer's experience. Also, thank you for your feedback, I will be sending this to our team for them to look into. In the meantime, you can always submit your suggestions right in Thryv for others to see and vote on! - Gabe

Dave
Co-Owner, COO (USA)
Settore automobilistico, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Great Social Media Platform

5,0 2 mesi fa Nuova

Commenti: Our experience has been great thanks to the hard work of [sensitive content hidden]. He went beyond his scope and when he was not sure of the path, he would take the time to stay with us as a rep directed and showed us how to correct our issue. My partners and I appreciate that we could always contact [sensitive content hidden] when we were having issues with the website, social media, Google business, etc. Anything we need, [sensitive content hidden] is always there for us.

Aspetti positivi:

It is the Social Media platform. We love that we can post one message and it goes to all of our platforms.

Aspetti negativi:

Calendar. Never have been able to maximize the calendars potential.

Jenny
Officer (USA)
Industria edilizia, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione
Fonte: SoftwareAdvice

Poor Customer Support, still withdraw full price from your account even though they said not

2,0 4 anni fa

Commenti: I had to reach out to their [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] about 1+ years ago in order to get my website fix because they keep on pushing from one team to another. I have been frustrated with their unprofessional customer services since 2017 and I'm about to send another email to the [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] about this ridiculous charge of $199. This is a scam and rip-off from their customers who decided to leave.

Aspetti positivi:

If you have a full-time staff to use this software to run your business then it should be okay.

Aspetti negativi:

1. You need to constantly check your website because you know when they mess it up to become a blank page. You will not get an easy resolution from their CSR without a request to speak with the manager. 2. If you terminate the agreement earlier then they hold you accountable to pay them until the term expired. On the other hand, when the term is expired and they continue to charge you month-to-monthly without giving you the courtesy email to let you know about the term being the change. 3. I was 3 or 4 days into the new month and request to terminate because my contract has been expired for I don't even know how long. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] promised me that she will wave the 1-time pro-rate fee that give me the weekend to retrieve all the emails that I need and forward it to my Google account. That was a lied and on Monday I got charge for the full-price $199. I have appeal with my bank and call Thryv, they have the nerve to tell me that they are not going to refund the charge. If you are looking then stay away from Thryv.

Risposta di Thryv

4 anni fa

Hey Jenny! Very sorry for all the trouble! I sent your concerns over to our Client Care Escalations team! They'll be getting back to you as soon as possible! Please let us know what else we can assist you with. -Chandlor

Lisa
Directpr (USA)
Servizi ai consumatori, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

THRYV A Great CRM, All in One Software for Small Businesses

5,0 3 mesi fa

Commenti: Overall I am very happy with the THRYV software, and I haven't found a comparable offering for the price.

Aspetti positivi:

THRYV is easy to use, easy to implement, and provides features that other software in this category does not, for instance, estimates, invoicing, and some marketing.

Aspetti negativi:

I can't pull reports that include all my customers due to line restrictions. I would also like to see a "last date of purchase" field (for marketing purposes).