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Cos'è Sage 100?

Sage 100cloud è una piattaforma ERP per distributori e produttori in crescita e di medie dimensioni. Dati finanziari, catena logistica, creazione di report, analisi e collaborazione fanno tutti parte di questa soluzione predisposta per i dispositivi mobili.

I processi finanziari all'interno del sistema sono progettati per rilevare automaticamente le transazioni non registrate, trovare errori, discrepanze e correzioni di documenti e riconciliare estratti conto e libri contabili.

Chi utilizza Sage 100?

Aziende con 50-1.000 dipendenti. Maggiormente adatto per la produzione e la distribuzione.

Sage 100 Software - 1
Sage 100 Software - 2
Sage 100 Software - 3
Sage 100 Software - 4

Hai dubbi su Sage 100? Confrontalo con una delle alternative più popolari

Sage 100

Sage 100

4,1 (322)
7.500,00 USD
Versione gratuita
Prova gratuita
109
Nessuna integrazione trovata
3,8 (322)
3,8 (322)
3,7 (322)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
25,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
194
26
4,0 (18.383)
4,0 (18.383)
4,1 (18.383)
Le barre verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Salesforce Sales Cloud
Funzionalità più votate
Contatti condivisi
Monitoraggio clienti
Per team commerciali/organizzazioni
Zoho CRM
Funzionalità più votate
CRM
Gestione di servizi di assistenza
Per startup
SAP Concur
Funzionalità più votate
Gestione delle ricevute
Richieste di rimborsi spese
Tracciabilità delle spese
Vtiger CRM
Funzionalità più votate
Database contatti
Gestione contatti
Gestione di potenziali clienti
Axonaut
Funzionalità più votate
Creazione delle fatture
Database contatti
Fatturazione online
Dynamics 365 Business Central
Funzionalità più votate
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Fatturazione e contabilizzazione
Gestione dell'inventario
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Funzionalità più votate
Compilazione di assegni
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Funzionalità più votate
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Creazione di report/analisi
Generatore di sondaggi
Sage 50cloud Accounting
Funzionalità più votate
Contabilità generale
Rendicontazione finanziaria
Riconciliazione bancaria

Recensioni su Sage 100

Punteggio medio

Nel complesso
4,1
Facilità d'uso
3,8
Servizio clienti
3,7
Caratteristiche
3,9
Rapporto qualità-prezzo
3,8

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
37%
4
40%
3
17%
2
4%
1
2%
Onur
Onur
Co-Founder (Turchia)
Utente LinkedIn Verificato
Software informatici, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Sage 100 Review

5,0 5 giorni fa Nuova

Commenti: My overall experience with Sage 100 is very positive.

Aspetti positivi:

Sage 100 really helped us on our ERP operations with its powerful features.

Aspetti negativi:

The customer support service flows can be more efficient.

Blake
Blake
Ecommerce & Consumer Products Manager (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Industria mineraria, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Huge improvements over earlier Sage products

4,0 4 anni fa

Commenti: We've been able to greatly improve how our manufacturing processes across various locations are reflected in our budgets and accounting practices. It's saved us thousands of hours per year in terms of extracting the data, manipulating it, and putting it back into Sage for final reporting. You can now do that within Sage 100.

Aspetti positivi:

Our organization moved from Sage 50 to Sage 100 and wow, what a difference! We thought Sage was the issue, but really the business had just outgrown the more base version of the software. Sage 100 can fully handle complex costing and processes present in a modern day manufacturing business. It can collect data at various nodes in the process and roll them up for budgeting and forecasting.

Aspetti negativi:

We use a lot of agile software platforms on our sales and ecommerce side of the business, and Sage 100's API catalog doesn't really keep up with what's needed to move quickly in 2020.

TIM
member specialist (USA)
Organizzazioni civiche e sociali, 10.000+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

good starting point

3,0 mese scorso Nuova

Commenti: its easy enough to get through. a quick learn. it'll do the job day to day no problem.

Aspetti positivi:

it is a very simple program to use. it really cant be dumbed downed enough. its a great starting point for a small business, as the company grows probably would want to upgrade

Aspetti negativi:

certain options could just be better. Inventory look up, example looking up an item could be better, unless the description is spot on to find the part # the program wont broaden the search for you.

Doreen
Sales Manager (USA)
Servizi ambientali, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Easy to use software with a lot of accuracy

5,0 4 mesi fa

Commenti: Financial reporting has been made easy with the software as I am able to generate budgets and financial reports with a lot of flexibility and accuracy. Invoicing is also efficient with the software.

Aspetti positivi:

The software has an impressive capability for managing project costs. It ensures that the cost of a project is well taken care of through proper budgeting and tracking of project expenditure.

Aspetti negativi:

I have nothing that I don't like about the software. Our accounting and financial needs are well taken care of by the software.

Stosh
owner (USA)
Articoli sportivi, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

To many steps to do simple daily process

4,0 4 anni fa

Commenti: Sage works, support companies and eide bailey sold it to us did not do there due diligence in my opinion selling us the software we needed that would handle what we do. Integration problems and being told to use a certain card processing that did not work without a bridge with fusion costing us more money and have had it out 4 times in the last week.

Aspetti positivi:

The accounting portion is probably the most complete.

Aspetti negativi:

To me there is several cons we have found after the purchase. My biggest complaint being the amount of time it takes to do simple process. Example: when we have price changes and adjustments to make, it can not be done from a central place. As a dealer that is retail and wholesale both, we have to change retail in one screen, wholesale on another, and finally cost in a completely different location. When you have 30k items this takes 4 times longer than other systems. My other major complaint is dealing with several different companies to get everything you need to support sage for daily operation. We have experienced finger pointing back and forth from the support companies of whose problem it is and nothing gets corrected for months. As I say we are over 2 years from our sign up and it has been a multitude of issues and we are still not complete. Delays on large orders put into fusion portion are a time killer.