Chi utilizza questo software?

Qualsiasi settore in cui è richiesta la segnalazione degli orari e delle presenze. Tra i clienti di Jibble vi sono agenzie di tutti i tipi, punti vendita di cibo e bevande, dettaglianti, imprese manifatturiere, società di consulenza e aziende edilizie.

Valutazioni medie

107 recensioni
  • Nel complesso 4.7/5
  • Facilità d'uso 4.8/5
  • Servizio clienti 4.7/5
  • Caratteristiche 4.4/5
  • Rapporto qualità-prezzo 4.8/5

Dettagli del prodotto

  • Prezzo di partenza 1,50 USD/mese
  • Versione gratuita
  • Prova gratuita Sì, richiedi una prova gratuita
  • Implementazione Installazione eseguita - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Installazione eseguita - Windows
    Dispositivi mobili - iOS nativo
    Dispositivi mobili - Android nativo
  • Formazione Live Online
    Documentazione
  • Assistenza Online

Dettagli del fornitore

  • Jibble
  • http://www.jibble.io/
  • Fondata nel 2016

Informazioni su Jibble

Gestisci gli orari e le presenze del tuo team. I dipendenti possono marcare il proprio orario di entrata e uscita o, come si dice, timbrare il cartellino con il proprio browser web, Slack o dispositivo mobile (iOS e Android).
Le ore di lavoro vengono rilevate in modo accurato, attività e note relative incluse. Genera schede attività automatiche, monitoraggio attività/progetti, fatturazione clienti e un'efficace creazione di report per il tuo team.
Che tu stia gestendo una startup tecnologica, una società di consulenza o un ristorante locale, Jibble ti aiuta con il libro paga, la fatturazione o la produttività del team.

Caratteristiche di Jibble

  • Accesso da dispositivi mobili
  • Creazione di report/analisi
  • Gestione delle buste paga
  • Gestione delle presenze
  • Messaggistica
  • Monitoraggio dei lavoratori stipendiati
  • Monitoraggio della stazione di lavoro
  • Monitoraggio delle assenze per malattia
  • Monitoraggio vacanze/congedi
  • Riconoscimento biometrico
  • Scheda perforata
  • Scheda perforata online
  • Calcolo delle ore di straordinario
  • Database impiegati
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione foglio presenze
  • Molteplici importi da fatturare
  • Monitoraggio del tempo tramite cellulare
  • Monitoraggio vacanze/congedi
  • Ore fatturabili e non fatturabili
  • Rilevamento automatico del tempo
  • Rilevamento del tempo offline
  • Controllo degli orari di lavoro
  • Controllo degli orari di lavoro in base al cliente
  • Controllo degli orari di lavoro in base al progetto
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione dei risarcimenti
  • Monitoraggio del progetto
  • Monitoraggio delle attività
  • Tracciabilità delle spese
  • Budgeting/Forecasting
  • Forza lavoro variabile
  • Gestione del ciclo di vita del personale
  • Gestione della selezione del personale
  • Gestione orari e presenze
  • Gestione terzisti
  • Individuazione delle competenze
  • Labor Forecasting
  • Parametri prestazionali
  • Pianificazione del personale
  • Calcolo delle ore di straordinario
  • Controllo degli orari di lavoro
  • Creazione di report/analisi
  • Gestione dei calendari
  • Monitoraggio FMLA
  • Pianificazione del personale
  • Portale self-service

Prodotti di successo

Le recensioni più dettagliate su Jibble

Transformed the way we run our business

Data della recensione: 9/8/2019
Sammad N.
CEO
Ingegneria meccanica o industriale, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
5/5
Facilità d'uso
5/5
Caratteristiche e funzionalità
5/5
Assistenza clienti
5/5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: As previously stated no issues so far and makes life a lot more simpler

Vantaggi: Accessibility, Ease of use, traceability and reports just to name a few

Inconvenienti: Honestly cannot say that there was anything that I disliked, however if you could integrate with IoT devices to automate the process.

Risposta del fornitore

da Jibble il giorno 14/8/2019

Thanks for the 5 stars, Sammad!
have

Integration to IoT devices sounds cool but at the moment, we don't have that as a priority.

Again, thanks for letting us know how much Jibble has transformed the way you run your business.

- Jibble Team

A Comprehensive User Friendly App

Data della recensione: 25/7/2019
Karim K.
Finance Controller
Design, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
5/5
Facilità d'uso
5/5
Caratteristiche e funzionalità
5/5
Assistenza clienti
5/5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Vantaggi: - The User interface is easy to understand and work with and integrates with different application flawlessly. The Application allows the users to use the services remotely just not only from a computer but also from employee's mobile phones making it more accessible. The reporting element of this app is also very helpful.

Inconvenienti: - The app doesn't notify the users if the user login twice.
- Any user can manually change the time. We feel that this feature should only sit with admin rights. Allowing any user to change the timings can create inaccuracies within the record keeping.

Risposta del fornitore

da Jibble il giorno 31/7/2019

Hey Karim,

We are incredibly grateful that you took the time out to leave us this note.

You can actually set a Policy to restrict your members from editing their time entries. Just go to Settings > Policies > Enable Policies then set "Allow team members to edit/delete entries on their timesheets" to 'Do Not Allow" then click Save. That should do the trick! You can also set the "Require team members to Jibble Out before they can Jibble In again" to "Required" so they won't be allowed to clock IN again without clocking out.

I hope this helps!

- Jibble team

Helping me get the most from my team and ROI on my projects

Data della recensione: 14/8/2018
David L.
Director of Technology
Gestione formativa, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione 
4/5
Nel complesso
4/5
Facilità d'uso
3/5
Caratteristiche e funzionalità
5/5
Assistenza clienti
5/5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: Overall pleased with the tool. The engagement from the team is high as the tool is easy to use and integrates with our IM client. The real time notifications has helped me keep team members on the priority tasks and reports has let me see which projects are time stinks or not delivering good ROI and where team members are losing time.

Vantaggi: The webapp interface is nice to use and they have some useful integrations making it even easier - switch tasks during a slack conversation. Being able to see what my full team, especially remote workers, are working on in real time and also in historical reports is very helpful. Seeing how much a project cost in developers time when multiple members of the team contributed is so much easier. Support is just a chat message or email away and everyone has been really helpful even taking on feature requests.

Inconvenienti: Isn't quite as flexible as we'd like so as we are trying to use it in a slightly different way than intended we have encountered some issues. For example we want to switch the tasks that our developers can say they are working on each sprint but deleting old tasks removes them from the historical reporting. Jibble say they are working on a solution to this but for now we just keep adding tasks and have tried to be more generic with the listings to avoid clutter. No Jira integration means we have to list the tasks manually - again something that Jibble may solve when they launch their api.

Risposta del fornitore

da Jibble il giorno 22/8/2018

Hi David,

Thank you for your honest review! This great feedback for the product team to continue building great features.

Regarding your usage of activities, this feature has been released a few weeks ago actually! You can "disable/archive" activities now so they can't be used, but still show up in your reporting. More about that here: https://help.jibble.io/power-ups/activity-tracking/how-to-disable-activities-or-clients-from-being-used.

All the best,

- The Jibble Team

Great app for easy time tracking

Data della recensione: 31/10/2019
Debbi T.
Office Operations Manager
Servizi finanziari, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
5/5
Facilità d'uso
4/5
Caratteristiche e funzionalità
Assistenza clienti
5/5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: Overall this is a very simple platform to use. We are on the lowest tier and it suits our needs.

Vantaggi: The cost is very low and when there are only a couple of employees that need to track time it's very cost-effective. The app is easy to administer and use.

Inconvenienti: The user reports that loading the app on the phone is slow, but no other issues. I wish there were more integrations.

Risposta del fornitore

da Jibble il giorno 5/11/2019

Hi Debbi,

Great to read such nice feedback! Our app surely caters to small teams as well and as you mentioned it is indeed very cost-effective.

Regarding the slowness of the mobile app, please ensure that the user has the updated version of the app and has a good internet connection. You may reach out to our Support Team if the issue persists and they'll be glad to help!

-Jibble Team

Need an attendance and time tracker for a small team? Look no further!

Data della recensione: 21/5/2019
Cydney I.
Customer Service Representative
Gestione di organizzazioni non profit, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione 
3/5
Nel complesso
3/5
Facilità d'uso
3/5
Caratteristiche e funzionalità
3/5
Assistenza clienti
4/5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: It used to be hard to keep track of where our team was spending the most time. What were our most productive timeframes? What was taking up too much time with very little ROI? I love that Jibble allows us to be able to clock in for specific projects or tasks. It was like saying goodbye to time wasted!

Vantaggi: I love that Jibble can easily be integrated with our team's communication platform, Slack, so we can clock in remotely and on mobile. Talk about working from anywhere and everywhere, productively!

Inconvenienti: I don't think it's user-friendly for those who don't come from a tech background or are used to positions where you have multiple systems to keep track of daily.

Risposta del fornitore

da Jibble il giorno 29/5/2019

Hi Cydney,

Thanks for your honest feedback. I was thrilled to read that Jibble adds significant value to your team's productivity!

At the same time I understand your concerns on usability which is something high on our improvements list :).

I'm curious as to why you rated our support & overall quality a bit lower though, is there anything specific you believe we can improve on?

Leggi altre recensioni