Cos'è Kustomer?

Le amicizie con i clienti nascono con Kustomer. Una piattaforma di nuova generazione per la gestione, il servizio e l'assistenza dei clienti. Utilizzato da marchi che mettono le persone al primo posto, come Away, Glossier e Ring. Kustomer ti permette di sapere tutto sui clienti e sul loro percorso. Monitora ogni acquisto effettuato, prodotto restituito, clic sugli annunci o commenti fatti sui social e presenta il tutto su una bella visualizzazione cronologica omnicanale a disposizione degli agenti, affinché possano fornire sempre un servizio di prima classe.

Chi utilizza Kustomer?

Aziende medie e di livello enterprise. Vendita al dettaglio, mercati online, aziende che lavorano con abbonamenti, servizi sanitari, finanziari, servizi professionali, software e tecnologia, grossisti, logistica e servizi di trasporto.

Video di Kustomer
Kustomer Software - 1 Kustomer Software - 2 Kustomer Software - 3 Kustomer Software - 4 Kustomer Software - 5

Hai dubbi su Kustomer? Confrontalo con una delle alternative più diffuse

Kustomer

4,5 (38)
Kustomer
Non disponibile nel tuo paese
29,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
98
62
4,6 (38)
4,3 (38)
4,5 (38)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
15,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
62
17
4,1 (82)
4,0 (82)
3,8 (82)
Perché questo confronto?

Alternative a Kustomer

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Recensioni su Kustomer

Punteggio medio

Nel complesso
4,5
Facilità d'uso
4,6
Servizio clienti
4,5
Caratteristiche
4,4
Rapporto qualità-prezzo
4,3

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
58%
4
37%
3
5%
Jisselle
Jisselle
Director of Customer Success (Trinidad e Tobago)
Utente LinkedIn Verificato
Prodotti alimentari e bevande, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Kustomer is a great omnichannel CRM!

5,0 6 mesi fa

Commenti: I love that Kustomer is so sleek and well-designed. It isn't clunky, or hard to use. It's really streamlined. The reporting is A+, it's very in-depth for not just the customers but also your team. It works really well in tracking team performance and productivity, as well.

Aspetti positivi:

I love the VERY in-depth reporting! No other HelpDesk or CRM has such thorough reporting. Having full visibility of the customer insights, help with retention and growth!

Aspetti negativi:

It's on the expensive side. They only take on companies that can purchase 8+ seats, so it's not suitable for smaller businesses.

Utente Verificato
CTO (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Servizi finanziari, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Highly Configurable Customer Chat Tool

4,0 anno scorso

Commenti: Overall it's a great tool for our customer support and in-app chat use case. They are generally responsive to
issues that we have with the tool. Their SDKs leave a bit to be desired though.

Aspetti positivi:

Kustomer is a great tool for customer support and chat interaction. We were previously using Intercom but felt left behind as they started to focus more on being an inbound sales tool. Kustomer allows is highly configurable in terms of features/functions and in its integration with outside tools.

Aspetti negativi:

The web interface has a bit of a learning curve as it's not the most intuitive UI. Additionally, their SDKs can be difficult to integrate due to poor documentation, unusual integration patterns. Their iOS SDK is written in Objective-C which is quite dated at this point.

Ahmed
SME Mentor Support (Egitto)
Salute, benessere e fitness, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

I think that Kustomer is one of the best softwares used for customer service

5,0 2 mesi fa Nuova

Aspetti positivi:

How easy is it to use to help Customers either through calls emails or chats and that we can integrate it with too many different softwares to help the customers quickly with their inquiries

Aspetti negativi:

that it sometimes takes time for the report exported to be sent to your email and sometimes I have to export it again as it may not arrive.

Mariam
Mariam
Partner vertical lead (Georgia)
Utente LinkedIn Verificato
Servizi ai consumatori, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Chats, Emails and data - together

3,0 10 mesi fa

Commenti: Overall, it is a good platform, you can have access on past data with customers, couriers and partners profiles chats,emails and calls. Thats really good.

Aspetti positivi:

I like that I can control daily KPIs and it is easy to track it. Also, you can track surveys, quantities and also integration with other platforms.

Aspetti negativi:

I think that it could be better if it does not have some bugs. Also, it will be great if we were able to save Team pulse on a channel which we use (every move clears it).

Emily
Communication Operations Manager (USA)
Tempo libero, viaggi e turismo, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Intuitive, Easily Customizable, Kustomer has been a great solution for our company.

5,0 12 mesi fa

Aspetti positivi:

With Kustomer, personalization and customization is incredibly easy. Overnight we were able to set up chatbots, FAQ pages, contact forms, and other features we had been relying on our engineering team to create for us with our previous CRM platform. The team loves how tickets are centered around the customer so we have a full picture every time we need to help someone.

Aspetti negativi:

Filters for new searches can be a bit tricky to set up to ensure that you're not missing any customer communications. Reporting can also be a bit tricky to set up as there are a lot of parameters to filter through.