Da 18 anni aiutiamo le aziende
a scegliere i migliori software

Cos'è teamdeck?

>> Strumento di gestione delle risorse

>> Pianificazione del personale, pianificazione dei progetti e definizione del budget, monitoraggio dei tempi, fogli presenze, carico di lavoro, prestazioni, gestione della disponibilità, previsione delle risorse, funzionalità di utilizzo dei team

>> Teamdeck è sviluppato da un'azienda di software che lavora anche con Spotify, Uber, Netflix e Viu.

>> Utilizzato nel settore IT, finanziario, creativo, di vendita al dettaglio, dei giochi, dell'istruzione e dei media

>> Presentazione dimostrativa dal vivo e assistenza per la configurazione gratuita Iscriviti per una dimostrazione.

Chi utilizza teamdeck?

Project manager, proprietari di aziende, team di vendita, sviluppatori, creativi, team di marketing, team operativi, freelance

teamdeck Software - 1
teamdeck Software - 2
teamdeck Software - 3
teamdeck Software - 4

Hai dubbi su teamdeck? Confrontalo con un'alternativa popolare

teamdeck

teamdeck

4,3 (45)
6,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
91
5
4,3 (45)
4,5 (45)
4,5 (45)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
8,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
467
34
4,5 (5.404)
4,3 (5.404)
4,4 (5.404)
Le barre di valutazione verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

Altre alternative interessanti a teamdeck

monday.com
Funzionalità più votate
Identificazione del prodotto
Monitoraggio dell'inventario
Monitoraggio della data di scadenza
Hubstaff
Funzionalità più votate
Controllo degli orari di lavoro
Gestione foglio presenze
Monitoraggio del tempo online
Kantata
Funzionalità più votate
Controllo degli orari di lavoro
Monitoraggio dei report/progetti
Pianificazione/Programmazione dei progetti
Resource Guru
Funzionalità più votate
Gestione delle attività
Gestione delle risorse
Pianificazione del personale
Asana
Funzionalità più votate
Gestione dei progetti
Gestione delle attività
Pianificazione/Programmazione dei progetti
Harvest
Funzionalità più votate
Fatturazione e contabilizzazione
Gestione foglio presenze
Monitoraggio del tempo online
RescueTime
Funzionalità più votate
Creazione di report/analisi
Monitoraggio del tempo online
Rilevamento automatico del tempo
Resource Management
Funzionalità più votate
Gestione delle attività
Gestione delle capacità
Gestione foglio presenze
UKG Pro
Funzionalità più votate
Accredito diretto
Gestione delle buste paga
Preparazione dei moduli W-2

Recensioni su teamdeck

Punteggio medio

Nel complesso
4,3
Facilità d'uso
4,3
Servizio clienti
4,5
Caratteristiche
4,2
Rapporto qualità-prezzo
4,5

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
49%
4
33%
3
18%
Gerardo Esteban
Gerardo Esteban
JavaScript Developer (Perù)
Utente LinkedIn Verificato
Servizi e tecnologie dell'informazione, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

I use this software daily at work, it works great even with low internet bandwidth.

4,0 5 anni fa

Commenti: I select the project I am going to be working on, start tracking time, and start to do my tasks, when I need to leave my computer I stop the time tracking. If you need to switch between projects is cool and allows to track time you spend on several projects. By far and til now it has been a great experience.

Aspetti positivi:

It helps to track the time I've been doing a task for a project, and have some sort of idea of the time is taking on the tasks and projects. You can track time by projects which is cool. You can create reports of the time spend by projects on your team.

Aspetti negativi:

It does not have a user idle function which stops automatically if you leave your desktop, it's not something that bad, you just have to be careful of stoping the time tracker when you leave you computer for a moment. This will be good or bad depends on the honestly of the team you manage as admin.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Software informatici, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Value for Money

5,0 5 anni fa

Commenti: Overall it is a great tool, they have their fair share of challenges trying a new UX that is not seen in similar softwares in the industry. The initial onboarding was hard and we had our VP of Engineering championing the teamdeck and answer everyone's questions every day for some time, but now we are past that phase.

Aspetti positivi:

Calendar is really good, where I can see everyone's allocations, leaves (sick/casual/annual), availability and time spent in a very intuitive way. I did however had to get on boarded on the different sections like allocations/leaves/ and time worked, those icons are very small and weren't self explanatory in calendar view.

Aspetti negativi:

I dread the reports section, because I have seen it provide incorrect numbers. Also, I don't find it easy to use and easily customisable.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Servizi e tecnologie dell'informazione, 10.000+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Decent tool with features that can be improved

3,0 2 anni fa

Commenti: It's best for time tracking within small teams and multiple projects.

Aspetti positivi:

It has a fantastic calendar feature, and the time tracking system lets you keep an eye on the progress of your team for a project. You can view and analyse how much time is spent on different tasks and how to better distribute the tasks evenly among the team members. There is also a mobile app so you can view progress even out of office. It also generates report based on the timesheet, although, it leaves a lot to be desired. The pricing is decent compared to other similar software.

Aspetti negativi:

The UX makes it quite hard to navigate. The setup was painful, and the initial onboarding for teams required customer support to explain how the whole system works. The report generated also wasn't very useful. Rather, we had to manually calculate the timing for projects.

Eric
Information Technology and Services Professional (Francia)
Servizi e tecnologie dell'informazione, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

A nice product that allows you to work efficiently

4,0 4 anni fa

Commenti: Good service that allows you to record and analyze everything during the work and speed up your business process ..

Aspetti positivi:

Timesheets and time tracking feature for Teams is the most useful for me. Thanks to the time tracking tool, it helps us monitor the performance of our team and compare facts to predictions, allowing us to master everything about the business process. By generating reports based on timelines, we can calculate KPIs we choose, generate financial reports, and more. Teamdeck is a great choice for managing your team's workload and tracking your company's profitability.

Aspetti negativi:

The speed of use is not exactly what I want, sometimes it works slowly.

Recensione anonima
E-learning, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Great for Scheduling and Project Tracking

5,0 4 mesi fa

Commenti: Overall, Teamdeck was effective for tracking time and project assignments. It gave our team visibility on project schedules, while management found it useful for cost tracking and budgeting.

Aspetti positivi:

Teamdeck’s timeslot booking was a standout feature, making it easy to schedule design work and see who’s working on what, which helped with project planning and workload balancing.

Aspetti negativi:

The interface could feel clunky at times, especially for quick updates or navigating multiple projects. It sometimes took extra clicks to get basic information.