Chi utilizza atEvent?

atEvent is for marketers, salespeople, and event planners who need an enterprise-level solution to capture and qualify event leads and sync them to their MA/CRM systems for immediate follow-up.

Cos'è atEvent?

Go beyond basic lead capture with atEvent's best-in-class B2B event lead management solution. Capture leads anywhere at or around the event, add custom qualifiers and follow-up actions and sync everything to your MA/CRM system for fast, personalized follow-up that accelerates sales. atEvent is made for the enterprise with flexible MA/CRM integrations, wide trade show coverage, GDPR consent at capture, multilingual business card transcription, and account-level insights for your ABM strategy.

Dettagli su atEvent

atEvent

http://at-event.com/

Fondata nel 2013

Panoramica dei prezzi di atEvent

atEvent dispone di un piano gratuito e offre una versione di prova gratuita.

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Acquisizione distribuita
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Digitalizzazione di documenti
Gestione degli studi
Gestione dei moduli
Immissione di dati
Indicizzazione di documenti
Monitoraggio CRF
Tracciato di controllo
Verifica dei dati
Configurazione di spazi e sale
Gestione degli abstract
Gestione dei badge
Gestione dei clienti
Gestione dei partecipanti
Gestione dei relatori
Gestione del catering
Gestione delle iscrizioni
Gestione delle sponsorizzazioni
Promozione sui social
Sondaggi e feedback
Vendita di biglietti
Calendario eventi
Creazione di report/analisi
Email Marketing
Gestione della campagna
Gestione di siti web
Marketing basato sulla posizione
Pagine di destinazione / Moduli web
Promozione dei social media
Segmentazione del pubblico
Sondaggi e feedback
Acquisizione di potenziali clienti
Codici QR
Creazione di report/analisi
Gestione dell'elenco invitati
Gestione di vari eventi
Importazione/Esportazione di dati
Ricerca nell'elenco invitati
Sincronizzazione di dati
Stampa di badge
Suddivisione dei partecipanti
Vendita di biglietti
Dashboard
Distribuzione di potenziali clienti
Estrapolazione di dati
Lead Nurturing
Lead Qualification
Lead Scoring
Moduli online
Notifiche di potenziali clienti
Scansione di biglietti da visita/badge

Recensioni su atEvent

Stai visualizzando 5 di 20 recensioni

Nel complesso
4,2/5
Facilità d'uso
4,4/5
Servizio clienti
4,2/5
Caratteristiche
3,8/5
Rapporto qualità-prezzo
3,9/5
Utente Verificato
Payment Solutions
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    3/5
  • Assistenza clienti
    4/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4/5
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 10/4/2018

"overall a good app"

Commenti: having the cards you scan and notes you take upload in to Salesforce so you can spark your memory when you follow up.

Vantaggi: great image to text conversion and also great for managing multiple events. Good camera capture of business cards as well. really like how easy to find verified contacts in app.

Inconvenienti: extra steps that you have to go thru when you are in a hurry.
would like to populate quick notes catered to event

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 10/4/2018
Mary M.
Event Coordinator
Reclutamento e selezione del personale, 10.001+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    4/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4/5
  • Consigliato
    7/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 11/4/2018

"atEvent is great at helping us easily capture contact information from events. "

Commenti: An easy way to capture contact information

Vantaggi: It's pretty simple. Most of my teams are able to use it without any issues. I like that it has a section where you can upload a whole attendee list and check people in. That is really convenient.

Inconvenienti: I believe we have almost 2,000 users added in our atEvent account. My biggest complaint is that there is no way to search for users when I need to add them to an event. I have to go page through page until I find their name. And if I click too fast, I will mess it up and atEvent will unselect all of the people I have already chosen. It's extremely time consuming. Honestly, that's my only real complaint. If that was fixed, the star rating would be higher. But when I create SO many events, the lack of that feature is a big deal to me.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 11/4/2018
Samantha P.
Field Event Coordinator
Reclutamento e selezione del personale, 10.001+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    3/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    2/5
  • Assistenza clienti
    3/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    3/5
  • Consigliato
    5/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 10/5/2018

"I assign my local team members to use atEvent on a daily basis. "

Commenti: Its huge in helping us track ROI from our events. Before we relied on our attendees and what they remembered about events. A lot of times we were missing big successes because they happened a couple months later.

Vantaggi: Its extremely easy to use. I give my teams a step-by-step walk through with the app and it takes about 2 minutes for them to know what's going on. It doesn't take up a ton of space on my phone and it ALWAYS remembers my user info. That might seem small but its big to me. The search aspect is easy, I can type in the title starting with the third word and it will still find it.

Inconvenienti: I don't like that's its not compatible with several conference lead retrieval devices. I end up purchasing theirs because we are unable to use atEvent. Assigning users to each event takes awhile. We have over 100 pages and I have to go through each page to find the contacts I need. I cannot search for events that I have created, or events that are in my specific territory. All searches shop every event that has been entered and we have 9 different people entering events.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 10/5/2018
Michael F.
Senior Digital Maketing Specialist
Produzione di apparecchi elettrici/elettronici, 10.001+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 22/4/2020

"Automates and Simplifies"

Commenti: The goal was to automate lead collection, avoid renting show scanners, provide access to all booth workers, and then sync the data to our MAP and CRM.

Vantaggi: We had a very involved multi step process with several people involved in event setup and lead capture followed by manual data upload.

Inconvenienti: Managing the coordination of API information is tedious

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 22/4/2020
Mike S.
Director Customer Engagement/Marketing Automation
Software informatici, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 3/9/2019

"atEvent makes it easy"

Commenti: Like most organizations, our sales team likes to hold onto those cards they get at shows, where now we tell them it's ok, but we just need it in atEvent first - it's a happy medium. Our lead counts were "a best guess" in the past and now with atEvent we know exactly who, when and where so that we can tailor our communications.

Vantaggi: The ease of being able to create events and set up users. The ability to have multiple people having a "scanner" at our booth is the biggest advantage, without the cost of renting from the show and waiting to get the leads. The connection of our marketing automation platform allows us to send through quickly and start/continue the communication even quicker.

Inconvenienti: At first, the ability to take and combine pictures of both the front and back of an individual card, but I do believe that has been added in the newest release.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 3/9/2019