Chi utilizza questo software?

Teams that want to work smarter and more efficiently on a masterfully intuitive platform.

Valutazioni medie

1.279 recensioni
  • Nel complesso 4.5 / 5
  • Facilità d'uso 4.5 / 5
  • Servizio clienti 5 / 5
  • Caratteristiche 4.5 / 5
  • Rapporto qualità-prezzo 5 / 5

Dettagli del prodotto

  • Prezzo di partenza 5,00 USD/mese
  • Dettagli sul prezzo Unlimited Everything
  • Versione gratuita
  • Prova gratuita
  • Implementazione Installazione eseguita - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Installazione eseguita - Windows
    Dispositivi mobili - iOS nativo
    Dispositivi mobili - Android nativo
  • Formazione Di persona
    Live Online
    Webinar
    Documentazione
  • Assistenza Assistenza diretta 24 ore su 24
    Orario lavorativo
    Online

Dettagli del fornitore

  • ClickUp
  • https://clickup.com/
  • Fondata nel 2016

Informazioni su ClickUp

ClickUp is one app to replace them all. It's the future of work. More than just task management - ClickUp offers docs, reminders, goals, calendars, scheduling, and even an inbox. Fully customizable, ClickUp works for every type of team, so all teams can use the same app to plan, organize, and collaborate.

Caratteristiche di ClickUp

  • Gestione dei backlog
  • Gestione dei feedback
  • Gestione dei modelli
  • Gestione dei team
  • Gestione del flusso di lavoro
  • Gestione delle richieste
  • Gestione delle risorse
  • Gestione di retrospettive
  • Grafico Gantt/Rappresentazione grafica del calendario delle attività
  • Monitoraggio dello stato
  • Prioritizzazione
  • Supporta il metodo Scrum
  • Tabella del metodo Kanban
  • Brainstorming
  • Controllo della versione
  • Forum di discussione
  • Gestione contatti
  • Gestione dei calendari
  • Gestione dei contenuti
  • Gestione dei progetti
  • Gestione delle attività
  • Gestione di documenti
  • Modifica in tempo reale
  • Videoconferenze
  • Avvisi/Notifiche
  • Codice cromatico
  • Gestione delle attività
  • Modelli
  • Monitoraggio dei progressi
  • Monitoraggio delle capacità
  • Monitoraggio delle dipendenze
  • Monitoraggio di attività e progressi
  • Trascinamento della selezione (Drag & Drop)
  • Controllo ore e spese
  • Creazione di roadmap strategiche per i prodotti
  • Gestione dei problemi
  • Gestione dei requisiti
  • Gestione del portafoglio
  • Gestione delle attività
  • Gestione delle risorse
  • Gestione di test / Controlli di qualità
  • Monitoraggio della percentuale di completamento
  • Monitoraggio dello stato
  • Monitoraggio di attività e progressi
  • Prioritizzazione
  • Rilevamento di bug
  • Supporta il metodo Scrum
  • Supporto per la metodologia Agile
  • Brainstorming
  • Classificazione delle idee
  • Collaborazione
  • Monitoraggio autori
  • Monitoraggio del progetto
  • Monitoraggio dello stato
  • Quadro della attività
  • Controllo ore e spese
  • Diagramma di Gantt
  • Gestione del portafoglio
  • Gestione delle risorse
  • Gestione di idee
  • Gestione finanziaria
  • Metodologie agili
  • Metodologie tradizionali
  • Modelli personalizzabili
  • Monitoraggio dei costi di completamento
  • Monitoraggio di attività e progressi
  • Portale clienti
  • Strumenti collaborativi
  • Tabella del metodo Kanban
  • Collaborazione
  • Controllo ore e spese
  • Dashboard
  • Gestione dei problemi
  • Gestione dei requisiti
  • Gestione del portafoglio
  • Gestione delle attività
  • Gestione delle risorse
  • Gestione finanziaria
  • Monitoraggio dello stato
  • Monitoraggio di attività e progressi
  • Pianificazione di progetti
  • Controllo ore e spese
  • Diagramma di Gantt
  • Monitoraggio dei costi di completamento
  • Monitoraggio della percentuale di completamento
  • Monitoraggio dello stato
  • Monitoraggio di attività e progressi
  • Prioritizzazione
  • Strumenti collaborativi
  • Tabella del metodo Kanban
  • Collaborazione
  • Gestione delle attività
  • Gestione delle modifiche
  • Monitoraggio dello stato
  • Prioritizzazione
  • Reporting
  • Stakeholder Defined Attributes
  • Allocazione delle risorse
  • Gestione dell'utilizzo
  • Gestione delle capacità
  • Individuazione delle competenze
  • Pianificazione del personale
  • Previsione della domanda
  • Ricerca con filtri
  • Trascinamento della selezione (Drag & Drop)
  • Visualizzazione di dati
  • Accesso da dispositivi mobili
  • Controllo degli orari di lavoro
  • Creazione di report/analisi
  • Creazione di task subordinati
  • Gestione delle attività ricorrenti
  • Grafico Gantt/Rappresentazione grafica del calendario delle attività
  • Ludicizzazione
  • Monitoraggio della percentuale di completamento
  • Strumenti collaborativi
  • Visualizzazione della lista delle cose da fare
  • Visualizzazione pannello delle attività
  • Visualizzazione su foglio di calcolo
  • Attività / Feed delle notizie
  • Chat / Messaggistica
  • Condivisione di documenti
  • Gestione dei calendari
  • Gestione delle attività
  • Notifiche push
  • Ricerca
  • Sondaggi e feedback
  • Thread di discussione
  • Videoconferenze
  • Calcolo delle ore di straordinario
  • Database impiegati
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione foglio presenze
  • Molteplici importi da fatturare
  • Monitoraggio del tempo tramite cellulare
  • Monitoraggio vacanze/congedi
  • Ore fatturabili e non fatturabili
  • Rilevamento automatico del tempo
  • Rilevamento del tempo offline
  • Accesso da dispositivi mobili
  • Automazione dei processi aziendali
  • Configurazione del flusso di lavoro
  • Controllo accessi/Autorizzazioni
  • Editor grafico di flussi di lavoro
  • Gestione dei calendari
  • Gestione dei moduli
  • Gestione delle attività
  • Gestione di documenti
  • Integrazioni di terze parti
  • Monitoraggio della conformità
  • No-Code
  • Pannello di controllo personalizzabile

Le recensioni più dettagliate su ClickUp

A full-featured solution for all your team's project management needs

Data della recensione: 16/4/2019
Hannah K.
COO
Software informatici, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
4 / 5
Facilità d'uso
5 / 5
Caratteristiche e funzionalità
5 / 5
Assistenza clienti
5 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: By allowing our whole team (from marketing and sales to design and development) to manage their projects from one place, ClickUp makes it easy to collaborate across teams and gives everyone visibility on what's going on across the whole company. It has become the "single source of truth" for the team and effectively eliminated the need for using various redundant product management tools.

Vantaggi: I love that it has pretty much all the features that any kind of a team might need, and as such, it can be the one product that the whole team can agree on using. Prior to using ClickUp, our team used Jira, Trello, and a number of other tools for managing products/projects within different areas, which created siloes of information that prevented the team from collaborating efficiently and effectively. Other project management tools that we explored (Asana, Monday.com, Basecamp, and Airtable being some of them) generally faced opposition from our development team because they didn't seamlessly integrate with Bitbucket/Github and lacked detailed features that'd allow them to accommodate it to agile/scrum flows. While these other tools may have offered a simpler, more streamlined experience, what our team was looking for was customizability (without sacrificing on usability) and ClickUp was the perfect balance between the two.
We also love how customer-centric ClickUp is (as you can see from their awesome feature requests page (https://feedback.clickup.com/feature-requests) and how they're so focused on continuously launching new value-add products that their customers really want and need. I'd definitely recommend the tool for startups that are trying to reduce information silos and promote collaboration between teams.

Inconvenienti: The complexity of navigating through all its features, which inevitably comes as a byproduct of the breadth of the product's features (which I actually consider to be one of its biggest advantages).
Although I personally find the product quite easy to use, I've heard the feedback from various team members that they find it difficult to understand how to use all the features and that they find it a bit overwhelming at times. There will definitely be a learning curve for some, but it helps for the leadership team (or the team that is implementing it) to first define how the tool should be used and help the rest of the team get onboarded on this recommended way of using it.

Great app for staying on top of my workdays, tasks and projects

Data della recensione: 15/4/2019
Eva W.
Journalist
Scrittura e attività redazionali, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione 
4/5
Nel complesso
4 / 5
Facilità d'uso
4 / 5
Caratteristiche e funzionalità
Assistenza clienti
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: Clickup has become the easiest way for me to organize my tasks per week because I can easily customize the lists-features to my needs. The best thing is that I can move all items around between lists per drag and drop (I created two lists, each with the five working days of the week: "Week A" and "Week B", because this is the best way for me). I can also plan out whole projects aside from my weekly schedule or combine the two. All lists appear in a neat sidebar. This way I can focus completely on the tasks for each day without having to look a the whole week. To distingish between jobs, I just tag them with different names and colors. And if a task is completed, I can check it "done" and it's gone. I really get stuff done now without getting stressed out anymore by constantly seeing my whole workload in front of me. Thank you, Clickup team!

Vantaggi: I really like organizing my jobs and tasks with Clickup (free version) because it's a both simple and highly customizable app. As a freelance journalist I often have to switch a lot between many jobs and clients. If I don't stay organized, I can easily miss tasks – with Clickup I can really stay on top of it and quickly change my plan day to day if something unexpected comes up. I mostly work alone, which is why a lot of other project management apps (which are mostly designed for teams) aren't right for me. Clickup allows me to do both. The software works nicely both on my desktop and my smartphone. I can create tasks and organize them in individual lists, tag them and create subtasks. I can also add due dates or estimated times to each task if I need to, so I can plan both my to dos for the week and my (realistic) workload for the day.

Inconvenienti: I wouldn't change anything major, but like any great app Clickup's still missing some features :-) First and foremost I'd love a german version of Clickup. A real inbox to organize email and create tasks from it directly in Clickup would also come in handy (via IMAP and for any email provider, since I don't have either Outlook nor Google Mail). I would also like to rename the default (required) statuses and disable the "undo" popup in the left bottom corner, because it's really annoying when I remove a lot of tasks at once (they overlap my lists so that I can't use them until the popups disappear after a while). And last but not least: Some tasks are "in progress" for a long time but still far from "done". For example I sometimes work on just one text for many hours and I can't add any subtasks to that task. So I'd love to have a progess bar or circle to manually add the percentage I've already accomplished in each task (like in 10 % steps or so). This would greatly increase my motivation :-)

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