Ebsta

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da Ebsta

Chi utilizza questo software?

Ebsta is used by Marketing, Sales and Customer Success Teams to drive customer engagement. Ebsta currently integrates with Salesforce, Gmail, and Google Calendar.

Valutazioni medie

97 recensioni
  • Nel complesso 4.8/5
  • Facilità d'uso 4.8/5
  • Servizio clienti 4.6/5
  • Caratteristiche 4.7/5
  • Rapporto qualità-prezzo 4.6/5

Dettagli del prodotto

  • Prezzo di partenza 30,00 USD/mese
  • Versione gratuita
  • Prova gratuita
  • Implementazione Cloud, SaaS, Web
  • Formazione Live Online
    Webinar
    Documentazione
  • Assistenza Orario lavorativo
    Online

Dettagli del fornitore

  • Ebsta
  • http://www.ebsta.com
  • Fondata nel 2009

Informazioni su Ebsta

Ebsta empowers thousands of companies to drive customer engagement at scale. Ebsta's Customer Intelligence Platform seamlessly integrates Salesforce, emails and calendars to automatically unlock your company network, create personalised cadences, track engagement in real-time, score customer engagement and measure team performance. Ebsta's Chrome Extension is jam-packed with features to boost productivity - including Salesforce integration, email tracking, send later and meeting scheduler.

Caratteristiche di Ebsta

  • Analisi dati
  • Contenuti video
  • Diffusione dei contenuti
  • Gestione delle community
  • Gestione delle comunicazioni
  • Gestione delle perdite di clienti
  • Live Chat
  • Ludicizzazione
  • Raccolta di feedback
  • Collaborazione
  • Gestione contatti
  • Gestione dei contenuti
  • Gestione del territorio
  • Gestione della formazione
  • Gestione delle offerte
  • Gestione delle presentazioni
  • Gestione delle prestazioni
  • Gestione delle riunioni
  • Gestione di documenti
  • Gestione di obiettivi / quote di vendita
  • Gestione di potenziali clienti
  • Acquisizione di potenziali clienti
  • Distribuzione di potenziali clienti
  • Gestione della campagna
  • Gestione delle pipeline
  • Lead Nurturing
  • Lead Scoring
  • Monitoraggio della fonte
  • Segmentazione della clientela potenziale
  • Strumenti per la ricerca di potenziali acquirenti
  • Tracciamento delle interazioni

Le recensioni più dettagliate su Ebsta

Ebsta is the email tracking buddy!

Data della recensione: 30/8/2018
Eman J.
Recruiting Coordinator
Esternalizzazione/Delocalizzazione, 10.001+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
5/5
Facilità d'uso
5/5
Caratteristiche e funzionalità
5/5
Assistenza clienti
5/5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: If you want the best email tracking tool to use in order for your messages to be sync on salesforce or targetrecruit, Ebsta is the best application to select from!

Vantaggi: I like Ebsta because it helps me sync all the emails I sent, receive, reply, and forward to and from the client or candidate on Salesforce. I also like the fact that I can schedule the time and date of when I will be sending an update or an email to the candidate. This help me do all of the order I receive from my boss even if it is dated a week from now because I can just schedule when the email should be sent out to a single candidate, client or a prospective client or candidate. Ebsta is great too because it enables me to see when the receiver of my email already open such correspondence.

Inconvenienti: What I least like about Ebsta is that whenever I am using a different computer, I need to restart it again. It is very time consuming. Since it is bundle to my gmail, why can't it be just synced to the email I am using so that whenever I log in to my email, I don't need to refresh my Ebsta so that it will work again.

Saving Time

Data della recensione: 26/11/2019
Chris H.
President and Founder
Reclutamento e selezione del personale, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
5/5
Facilità d'uso
5/5
Caratteristiche e funzionalità
Assistenza clienti
5/5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: We eliminated the lost productivity from going back and forth between our ATS and the Resume Boards resulting in a significant Time Savings!

Vantaggi: EBSTA allows us to save time while adding people to our Bullhorn Applicant Tracking System from LinkedIn and Dice. It also simplifies adding Notes, updating Candidate Resumes and editing a Candidate Records without leaving LinkedIn or Dice. We figure it save us about 135 man-hours per year.

Inconvenienti: We have not found any issues with EBSTA.

Engagement and Scoring like you have never seen before!

Data della recensione: 23/10/2019
Jonny D.
Head of sales operations
Servizi finanziari, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
5/5
Facilità d'uso
4/5
Caratteristiche e funzionalità
5/5
Assistenza clienti
5/5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: Great! I continue to be amazed and wowed by this product.

Vantaggi: Ebsta is the best lead and opportunity scoring tool on the market fact! The gmail inbox api plugin makes tracking email seamless. The engagement monitoring is outstanding and really enables you to focus in the right places across your pipeline and agents. Constantly improving and changing ebsta knows engagement.

Inconvenienti: For sometime the uX and reporting / analytics has been weak. But this is improving now and the roadmap is very strong here which is exciting.

Ebsta is a great tool for the recruiting industry!

Data della recensione: 2/4/2018
Jessica R.
Client Services Manager
13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione 
3/5
Nel complesso
4/5
Facilità d'uso
4/5
Caratteristiche e funzionalità
3/5
Assistenza clienti
2/5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: If you can afford the cost it and enforce that your users are accessing it and using it to the full extent it can really streamline your work and make your entire team much more efficient. I would estimate that a recruiter who is loading 30 new contacts a week to their database would save around 2-3 hours per week using the entire Ebsta suite.

Vantaggi: -Ebsta helps link contact information from anywhere on the web to your database (we use Bullhorn) making you super efficient
-It is easy to use and offers online help and guides so any level user can easily navigate
-Connects to Outlook and Word to easily capture data and populate your database with little effort on your part.
-Provides ability to quickly navigate from websites to your database with one click
-Keeps data in database fresh as you are able to pull updates from the web

Inconvenienti: - The cost for Ebsta is pretty high. To really get the benefit you have to purchase all 3 of their toolbars (they have one for email, one for word and one for the internet) and charging separately for each so that adds up. Also it's a fee per user so you are paying three costs per each employee -- and again for it to be worth it you really need to purchase all three and everyone on your team must have their own.

Using Ebsta has changed the way I feel about Salesforce

Data della recensione: 6/11/2019
Ashley E.
Customer Service Rep
Servizi finanziari, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
5/5
Facilità d'uso
5/5
Caratteristiche e funzionalità
Assistenza clienti
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Vantaggi: Ebsta has changed my view of using Salesforce. It used to be such a daunting task to input all of the information, but since I've began using Ebsta it's helped with my workflow and data entry. I look for reasons now to enter my data, whereas before Ebsta I used to dread it. Ebsta has changed my ways for the better!

Inconvenienti: I have yet to find anything I dislike about this software!

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