CallHippo

da CallHippo

3.5 / 5 44 recensioni
CallHippo

Chi utilizza questo software?

CallHippo serves across the globe by providing 50+ countries Local and Toll-Free Numbers at most affordable prices.

Valutazioni medie

44 recensioni
  • Nel complesso 3.5 / 5
  • Facilità d'uso 4 / 5
  • Servizio clienti 4 / 5
  • Caratteristiche 3.5 / 5
  • Rapporto qualità-prezzo 4 / 5

Dettagli del prodotto

  • Prezzo di partenza $8/mese
  • Versione gratuita
  • Prova gratuita No
  • Implementazione Installazione eseguita - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Installazione eseguita - Windows
    Dispositivi mobili - iOS nativo
    Dispositivi mobili - Android nativo
  • Formazione Live Online
    Documentazione
  • Assistenza Assistenza diretta 24 ore su 24
    Orario lavorativo
    Online

Dettagli del fornitore

  • CallHippo
  • https://callhippo.com/
  • Fondata nel 2016

Informazioni su CallHippo

CallHippo, the most powerful and easy-to-use VoIP based Virtual Phone System, which takes your business productivity & Sales Engagement to the next level. Get Local or Toll-Free Numbers of more than 40+ countries around the world in just a couple of clicks. CallHippo app provides real-time information and analytics about the users. It allows teams to collaborate on calls and share information among them, allowing managers to make data-driven strategies.

Caratteristiche di CallHippo

  • Call Scripting
  • Call center con servizi di chiamata in entrata (inbound)
  • Call center con servizi di chiamata in uscita (outbound)
  • Call center misto
  • Chat in tempo reale
  • Creazione di report/analisi
  • Gestione dell'escalation
  • Gestione della campagna
  • Gestione delle code
  • Registrazione chiamata
  • Registrazione delle chiamate
  • Risposta vocale interattiva
  • Selezione manuale dei numeri di telefono
  • Selezione predittiva dei numeri di telefono
  • Selezione progressiva dei numeri di telefono
  • Gestione contatti
  • Gestione del telemarketing
  • Gestione di call center
  • Integrazione di voce e dati
  • Monitoraggio delle chiamate
  • Rapporti sulle chiamate in entrata
  • Rapporti sulle chiamate in uscita
  • Risposta vocale interattiva (IVR) / Riconoscimento vocale
  • Selezione automatica dei numeri di telefono
  • Selezione predittiva dei numeri di telefono
  • VoIP
  • Chiamata in stato di attesa
  • Comunicazioni unificate
  • Crittografia
  • Gestione contatti
  • Gruppi di chiamata
  • Miglioramento della qualità della voce
  • Registrazione delle chiamate
  • Risposta vocale interattiva (IVR) / Riconoscimento vocale
  • Trunking SIP

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Le recensioni più dettagliate su CallHippo

Great Customer Support!

Traduci con Google Data della recensione: 20/11/2018
Fortune O.
Founder
Servizi e tecnologie dell'informazione, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
5 / 5
Facilità d'uso
5 / 5
Caratteristiche e funzionalità
5 / 5
Assistenza clienti
5 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Vantaggi: CallHippo has a very responsive customer support team. CallHippo has always ensured that my team receives the best customer support anyone can get. When we had problems during the initial setting up process, the support staff provided fast real time solutions that that impressed me. The customer service people always make sure that customers are treated with the utmost respect and attention and I can say it isn't about what I heard alone but I have firsthand experience of the way they work. The CallHippo system works without glitches and I really like the Call Recording feature which has been of great help. CallHippo is affordable and has great customer service and attributes. My verdict: It's worth a try. You'll be glad you did.

Inconvenienti: I'm really satisfied with the way it works. All I can say is that the software development team continue to improve on the excellent job they've done so far.

Cautiously Optimistic

Traduci con Google Data della recensione: 11/11/2018
David M.
Managing Director
Industria alberghiera, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione 
3/5
Nel complesso
3 / 5
Facilità d'uso
4 / 5
Caratteristiche e funzionalità
3 / 5
Assistenza clienti
3 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: Cautiously Optimistic!

Vantaggi: After an initial poor experience with one of the support staff the
manager stepped in. Kudos to following through on numerous awkward
first starts. Despite one after another issues that came up they
finally persevered and I have a functional product to try out for the
next year. We will see how the relationship goes after I've had some
time to use.

Inconvenienti: Some of the functionality is clear other parts are not so. The company
could do themselves a favor by clearly documenting the capabilities AND
LIMITATIONS so that the prospective customer knows what they are. The
company could also do themselves a favor by reviewing their website and
removing obvious typographical, grammatical and outright silliness from
their website (i.e, there is no Boston County in California). The lack
of paying attention to detail in the web pages was evident in similar
problems that occurred getting the software to work. I feel like I was
the first customer that ever used the product from South Africa.

Risposta del fornitore

da CallHippo il giorno 7/12/2018

Hi David, we are happy that you are staying with us. Now that you understand that South Africa local number requires local address proof to activate. There are certain guidelines set by the carriers with respect to virtual phone numbers activation and we have to abide by those to avoid any abuse. We don¿t need any personal information nor, we bill our customers for unused services. We are a legitimately registered US company. We would appreciate if you can re-evaluate the feedback.

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