Da 18 anni aiutiamo le aziende
a scegliere i migliori software

Cos'è Schedule it?

Software di pianificazione di team e imprese per pianificare il carico di lavoro di tutti i dipendenti, le visite degli ingegneri, gli appuntamenti dei clienti e la formazione, in modo rapido e semplice. Niente più fogli di calcolo, diari, lavagne o grafici a parete. Ottieni l'accesso sul tuo telefono, tablet e qualsiasi altro dispositivo. Unisciti a questi clienti che si affidano a Schedule it e lo utilizzano, tra cui Microsoft, IBM, Cisco, Shell, Shell Lubricants, UK MOD, Royal Navy, Fujitsu-Siemens, BAE Systems, SAAB Group, O2, NHS Trusts, Siemens Power Generation.

Chi utilizza Schedule it?

Aziende con personale, sale, attrezzature o qualsiasi altra risorsa che debba essere pianificata e programmata. Unisciti a oltre 3.500 clienti che si affidano a Schedule it e lo utilizzano.

Schedule it Software - 1
Schedule it Software - 2
Schedule it Software - 3

Hai dubbi su Schedule it? Confrontalo con un'alternativa popolare

Schedule it

Schedule it

4,9 (38)
45,00 £
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
101
24
4,8 (38)
4,8 (38)
4,9 (38)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
8,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
345
58
4,5 (280)
4,2 (280)
4,3 (280)
Le barre di valutazione verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

Altre alternative interessanti a Schedule it

Factorial
Funzionalità più votate
Database impiegati
Gestione delle buste paga
Monitoraggio vacanze/congedi
AI Field Management
Funzionalità più votate
Accesso da dispositivi mobili
Sistema di calendari e promemoria
Tracciamento delle interazioni
OutSystems
Funzionalità più votate
Ambiente di sviluppo integrato
Debugging
Sviluppo di app per web/mobile
Microsoft Excel
Funzionalità più votate
Accesso offline
Importazione/Esportazione di dati
Strumenti collaborativi
Werum PAS-X MES
Funzionalità più votate
Formulazione di previsioni
Gestione della qualità
Gestione di documenti
Wrike
Funzionalità più votate
Creazione di dashboard
Flusso di lavoro configurabile
Gestione finanziaria
Connecteam
Funzionalità più votate
Accesso da dispositivi mobili
Clock In/Out
Pianificazione del personale
Clockify
Funzionalità più votate
Creazione di report/analisi
Gestione foglio presenze
Monitoraggio delle tempistiche del progetto
monday.com
Funzionalità più votate
Identificazione del prodotto
Monitoraggio dell'inventario
Monitoraggio della data di scadenza

Recensioni su Schedule it

Punteggio medio

Nel complesso
4,9
Facilità d'uso
4,8
Servizio clienti
4,9
Caratteristiche
4,7
Rapporto qualità-prezzo
4,8

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
87%
4
13%
Alessio
Alessio
Digital Marketing Specialist (Italia)
Utente LinkedIn Verificato
Arredamento, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Simple to use, useful

5,0 2 anni fa

Aspetti positivi:

Nice tool to schedule and delegate tasks to staff in an intelligent and punctual way. All in one application. Traceability and history are well implemented, as is the ability to customize your workflow with ad hoc categories.

Aspetti negativi:

I can't cite anything wrong with such software. It has never given me any problems

Rob
Global Head Of Capacity Planning (UK)
Industria farmaceutica, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Outstanding

5,0 anno scorso

Commenti: I initially set up "Schedule it" for approx. £50 (3 users) in less than 1 week (migrating from an Excel spreadsheet, which had been used for over 20 years and that the business had so far been unable to replace with anything more suitable. The application is incredibly versatile, simple by design, aesthetically fantastic. Within a week I was able to set up and train a further 50 read only users all of whom have been blown away by the amazing step change that the application has brought to the business.

Aspetti positivi:

Functionally meets our needs (long range manufacturing resource & production campaign planning) without complex scheduling algorithms and ERP interface design needs. Aesthetically and visually stunning compared to every other application I've seen. Simple mechanics (event tagging is an incredibly simple concept, but incredibly effective. Easy application configuration. Most user friendly interface I've seen of any planning and scheduling application. Finally, the pricing is phenomenal. To find an application that meets and exceeds our expectations and is also significantly cheaper than competitor products is unfathomable!

Aspetti negativi:

Initially there were limits to how much of the timeline I could see on screen (1 year) since this was probably not originally designed to view 2 to 3 years on screen at a time. Having said that, the support team are phenomenal and within 1 month of use they've already updated the application to give me greater visibility on the timeline! The only other con so far is the dashboard - it doesn't really show me what I want to see based on data that I know is in the application. Having said that, I'm confident that we'll address this within the next couple of months.

Joao gabriel
Recepcionist (Italia)
Industria alberghiera, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Good software to organize space, schedule and work in general.

4,0 4 settimane fa Nuova

Commenti: It is a good software and It really helps your company to better organize the schedule of work and space in a very specific way, which makes your work easier. It Also helps you to see when somebody schedule of spaces, projects, resources and makes easier the planning and management in general.

Aspetti positivi:

I really like the phaticity that the software offers to the company. The scheduling of spaces, people and projects helps the company to increase the work management and also the physical space of it.

Aspetti negativi:

I think the software could add more functions to make ever more optimize.

Jennifer
head of post (UK)
Produzione di media, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Scheduleit for Scheduluer

4,0 4 anni fa

Commenti: For a small business this was an essential tool, as we grew we felt there were better options for our specific industry generating more data

Aspetti positivi:

I like the simplicity of it more than anything, it is very easy to use

Aspetti negativi:

To get the detailed reports out we found there are better more through softwares out there

James
Owner (USA)
Produzione di media, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Great product

5,0 3 mesi fa

Commenti: It’s been very easy to contact and deal with the staff.

Aspetti positivi:

Very easy to use and navigate. Great customer support.

Aspetti negativi:

Would like to customize more to just what my business needs