Da 15 anni aiutiamo le aziende italiane
a scegliere i migliori software

Cos'è Toogo?

Soluzione SaaS progettata per DMC (Destination Management Company), agenzie di viaggio e tour operator. TOOGO ti consente di gestire tutte le tue attività: creazione di viaggi, preventivi, CRM, gestione di gruppi, prenotazioni. Logistica, finanze, CMS, creazione di documenti: preventivi, diari di viaggio, quaderni di viaggio, prezzi, voucher, fatture, moduli di registrazione, prenotazioni, pagamenti, note di credito. TOOGO è il frutto di un'insolita combinazione di anni di esperienza nel settore del turismo. È progettato da e per i professionisti del turismo.

Chi utilizza Toogo?

DMC, tour operator e agenzie di viaggio che si occupano di turismo su misura e su richiesta.

Hai dubbi su Toogo? Confrontalo con una delle alternative più popolari

Toogo

Toogo

4,8 (28)
Non disponibile nel tuo paese
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
15
Nessuna integrazione trovata
4,5 (28)
4,4 (28)
4,9 (28)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
49,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
50
Nessuna integrazione trovata
4,5 (351)
4,7 (351)
4,7 (351)

Altre alternative interessanti a Toogo

Resfinity
Funzionalità più votate
Gestione dei prezzi
Gestione delle prenotazioni
Gestione delle prenotazioni
Lemax
Funzionalità più votate
Le funzionalità di questo prodotto non hanno ancora ricevuto valutazioni dagli utenti.
Bókun
Funzionalità più votate
Creazione di itinerari
Gestione delle prenotazioni
Sistema centrale di prenotazione
Ezus
Funzionalità più votate
Contabilità integrata
Contenuti dinamici
Gestione delle prenotazioni
Signature
Funzionalità più votate
Accesso da dispositivi mobili
Monitoraggio dello stato
Prenotazioni online
Regiondo
Funzionalità più votate
Elaborazione di pagamenti
Gestione delle prenotazioni
Prenotazioni online
TravelWorks
Funzionalità più votate
Gestione delle prenotazioni
Per agenzie viaggi
Sistema centrale di prenotazione
WeTravel
Funzionalità più votate
Elaborazione di pagamenti
Pagamenti online
Pagamento elettronico
Tourwriter
Funzionalità più votate
Gestione dei prezzi
Gestione delle prenotazioni
Sistema centrale di prenotazione

Recensioni su Toogo

Punteggio medio

Nel complesso
4,8
Facilità d'uso
4,5
Servizio clienti
4,9
Caratteristiche
4,7
Rapporto qualità-prezzo
4,4

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
82%
4
14%
3
4%
Jack
Jack
Travel Consultant (Costa Rica)
Utente LinkedIn Verificato
Tempo libero, viaggi e turismo, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

All encompassing Travel Agency / DMC Software

5,0 5 anni fa

Commenti: I can now build itineraries in under 5 minutes and provide a platform for other people to work within our company. Our previous design made it near impossible for an agent to work with us. We are now able to manage all our sales projects in on place and have less and less need for storing mass amounts of files.
Training was over 8 weeks and ongoing support has been great - I believe there are updates on the way and see minor changes here and there so the software is constantly being worked on and updated. Special mention to rep. who has been nothing short of excellent in helping us implement this great bit of tech.

Aspetti positivi:

How in depth the options are within individual products Both online and downloadable itineraries Interactive map functionality

Aspetti negativi:

No current access to mapbox API however this is been developed on our behalf.

Pierre
General Manager (Costa Rica)
Tempo libero, viaggi e turismo, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Toogo is the best

5,0 6 anni fa

Commenti: We are a DMC in Costa Rica, offering travels in Panama and Nicaragua too and I'm using toogo since 2012 and it's awesome!
It's easy to build trip, really nice result for quotations, and super useful for financial and logistic works.
I've seen the evolution of the software during all those years, and the team support works really well. It's sometimes long to have a new function, but less than for other soft and the result is always nice!

Aspetti positivi:

The quotation result, everything is linked (quotation, sales manager, groups, logistic,) Everything online, you can access from anywhere, even with a cell phone if you have a grand screen ! so nice for emergency

Tania
Director, Sales & Marketing (USA)
Industria alberghiera, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

We use it for creating quotations only. Once you learn how it works, it's fairly easy to use.

3,0 6 anni fa

Commenti: Mostly, saving time and creating more consistent pricing and itineraries.

Aspetti positivi:

I like that it allows me to create quotes very quickly. It's also relatively easy to update prices, etc, though doing an annual review of prices takes a lot of effort.

Aspetti negativi:

There's a very big learning curve. There are also a lot of features that we don't use.... Things don't always work correctly, and because every change must be made over the internet, sometimes it can be slow to react/make changes. The initial process of entering all of the data is very labor-intensive, but that is to be expected. The biggest challenge in setting it up is that it's difficult to know what data is used where and how, so there's a bit of trial and error in getting everything to look and act the way you want it to.

Thibault
General manager (Sudafrica)
Tempo libero, viaggi e turismo, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

It changed my life (from 8 am to 8 pm only)

5,0 6 anni fa

Commenti: This is a complete solution to deal with the daily management of our company. It fulfills all our needs and enables us to prepare the most accurate tailor-made itineraries. We save a lot of time using Toogo and we can not imagine running our operations without it. A good point is that the initial investment is very low compare to other softwares as you just pay a monthly fee and you benefit from all the updates regularly made on the software.

Aspetti positivi:

Small initial investment Powerful quoting system

Olivier
Owner (Perù)
Tempo libero, viaggi e turismo, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Toogo really helped us improve our organisation, quality of service and overall efficiency.

5,0 6 anni fa

Commenti: Overall efficacity, rapidity of response and sell tools, details quote professional presentation , logistic and reservation management, finance administration.

Aspetti positivi:

The overall integration from A to Z and connection from your quotation, confirmation to reservations and logistics management and ultimately to your finance administration.

Aspetti negativi:

The database and product creation is a long and details process that can be a little heavy to realize at first, but the hard work and time put in pay off.