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Cos'è Toogo?

Soluzione SaaS progettata per DMC (Destination Management Company), agenzie di viaggio e tour operator. TOOGO ti consente di gestire tutte le tue attività: creazione di viaggi, preventivi, CRM, gestione di gruppi, prenotazioni. Logistica, finanze, CMS, creazione di documenti: preventivi, diari di viaggio, quaderni di viaggio, prezzi, voucher, fatture, moduli di registrazione, prenotazioni, pagamenti, note di credito. TOOGO è il frutto di un'insolita combinazione di anni di esperienza nel settore del turismo. È progettato da e per i professionisti del turismo.

Chi utilizza Toogo?

DMC, tour operator e agenzie di viaggio che si occupano di turismo su misura e su richiesta.

Hai dubbi su Toogo? Confrontalo con una delle alternative più popolari

Toogo

Toogo

4,8 (33)
189,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
15
Nessuna integrazione trovata
4,5 (33)
4,5 (33)
4,9 (33)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
49,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
45
1
4,5 (361)
4,7 (361)
4,7 (361)
Le barre verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Gestione delle prenotazioni
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Signature
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Elaborazione di pagamenti
Gestione delle prenotazioni
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Prenotazione di attività
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Elaborazione di pagamenti
Gestione delle prenotazioni
Prenotazioni online
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Elaborazione di pagamenti
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Prenotazioni online
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Funzionalità più votate
Le funzionalità di questo prodotto non hanno ancora ricevuto valutazioni dagli utenti.
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Funzionalità più votate
Gestione delle prenotazioni
Per agenzie viaggi
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WeTravel
Funzionalità più votate
Elaborazione di pagamenti
Pagamenti online
Pagamento elettronico

Recensioni su Toogo

Punteggio medio

Nel complesso
4,8
Facilità d'uso
4,5
Servizio clienti
4,9
Caratteristiche
4,7
Rapporto qualità-prezzo
4,5

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
82%
4
15%
3
3%
Jack
Jack
Travel Consultant (Costa Rica)
Utente LinkedIn Verificato
Tempo libero, viaggi e turismo, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

All encompassing Travel Agency / DMC Software

5,0 5 anni fa

Commenti: I can now build itineraries in under 5 minutes and provide a platform for other people to work within our company. Our previous design made it near impossible for an agent to work with us. We are now able to manage all our sales projects in on place and have less and less need for storing mass amounts of files.
Training was over 8 weeks and ongoing support has been great - I believe there are updates on the way and see minor changes here and there so the software is constantly being worked on and updated. Special mention to rep. who has been nothing short of excellent in helping us implement this great bit of tech.

Aspetti positivi:

How in depth the options are within individual products Both online and downloadable itineraries Interactive map functionality

Aspetti negativi:

No current access to mapbox API however this is been developed on our behalf.

Sofía
Travel Designer (Ecuador)
Tempo libero, viaggi e turismo, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Easy and professional itineraries for B2B markets

4,0 2 mesi fa Nuova

Aspetti positivi:

From my perspective, I can confidently say that this tool is highly effective and we utilize it to its fullest potential! One aspect that I particularly appreciate is the itinerary sharing feature with our clients. It not only provides detailed information about the program, but also includes short videos showcasing the country's main attractions, which encourages clients to visit us! When creating a B2B proposal, the itinerary can be easily edited! This allows for the same link to be shared with the final client. And the best part? The rates and other details can be modified by the client to fit the needs of the traveler. It also offers the ability to use dual branding or just the client’s branding as preferred.

Aspetti negativi:

If according to my needs I am editing a long itinerary in Toogo, and if for any reason the internet of my computer stops functioning and I was not able to save the itinerary with the changes.. I have to start with the edition all over again, since it does not save the changes automatically. Or If I want to add a service on the trip builder.. I need also to edit again the information that was edited before on the itinerary.

Tania
Director, Sales & Marketing (USA)
Industria alberghiera, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

We use it for creating quotations only. Once you learn how it works, it's fairly easy to use.

3,0 7 anni fa

Commenti: Mostly, saving time and creating more consistent pricing and itineraries.

Aspetti positivi:

I like that it allows me to create quotes very quickly. It's also relatively easy to update prices, etc, though doing an annual review of prices takes a lot of effort.

Aspetti negativi:

There's a very big learning curve. There are also a lot of features that we don't use.... Things don't always work correctly, and because every change must be made over the internet, sometimes it can be slow to react/make changes. The initial process of entering all of the data is very labor-intensive, but that is to be expected. The biggest challenge in setting it up is that it's difficult to know what data is used where and how, so there's a bit of trial and error in getting everything to look and act the way you want it to.

Celine
Business Development Manager (Portogallo)
Tempo libero, viaggi e turismo, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Gain of Productivity & business with TOOGO

5,0 2 mesi fa Nuova

Commenti: Toogo makes my life much easier, it takes less than 5 minutes to create a clean and greatly designed quotation. The translation tool is very handy for the different markets I work with and I love the finance & reporting tools which are ley to my role.

Aspetti positivi:

Once you get familiar with the system, TOOGO is easy to use Fast quotations and trips building Great design templates Amazing support and training Flexibility on products blocks and day to day itinerary Pricing Management & Reporting, great for yield management Geo-localization map

Aspetti negativi:

A bit overwhelming at first, there is a learning curve but well worth it.

Nicolas
General Manager (Ecuador)
Tempo libero, viaggi e turismo, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Fantastic Tool in all one, easy to setup, implement and day use.

5,0 2 mesi fa Nuova

Aspetti positivi:

Full options, tailored made and adaptated to our all members of my team. All in 1 cloud solutions, very agile and responsive. A single plaform well thought, covering basic functions but also front / middle / back end process up to financial control and HR management. Good IT support

Aspetti negativi:

Ergonomy of the submenus (look and feel even if quite subjective)