Alcea IssueTrack

da Alcea Tracking Solutions

Chi utilizza Alcea IssueTrack?

Alcea IssueTrack è perfetto per qualsiasi organizzazione che abbia la necessità di tenere traccia di problemi e attività in modo efficace.

Cos'è Alcea IssueTrack?

Alcea facilita un processo collaborativo che mantiene i problemi visibili, gestibili e classificati in base alla priorità. Ottimizza la produttività, assicurando comunicazione continua e costringendo il team a concentrarsi sui problemi più importanti. Alcea offre un flusso di lavoro ottimale grazie a una corretta distribuzione delle responsabilità e mantenendo le persone consapevoli dei loro compiti più immediati.

Dettagli su Alcea IssueTrack

Alcea Tracking Solutions

http://alceatech.com/

Fondata nel 1997

Panoramica dei prezzi di Alcea IssueTrack

Alcea IssueTrack non dispone di un piano gratuito ma offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di Alcea IssueTrack è disponibile a partire da 20,00 USD/mese.

Prezzo di partenza

20,00 USD/mese

Versione gratuita

No

Prova gratuita

Implementazione

Installazione eseguita - Mac

Cloud, SaaS, Web

Installazione eseguita - Windows

Dispositivi mobili - iOS nativo

Dispositivi mobili - Android nativo

Formazione

Di persona

Live Online

Webinar

Documentazione

Assistenza

Orario lavorativo

Online

Caratteristiche di Alcea IssueTrack

Software per la risoluzione delle problematiche
Dashboard
Definizione del piano di risoluzione dei problemi
Gestione dei progetti
Gestione dell'escalation
Gestione della knowledge base
Gestione delle attività
Gestione delle mansioni
Problemi ricorrenti
Verifica dei problemi

Recensioni su Alcea IssueTrack

Stai visualizzando 5 di 10 recensioni

Nel complesso
4,2/5
Facilità d'uso
4,1/5
Servizio clienti
4,8/5
Caratteristiche
4,1/5
Rapporto qualità-prezzo
4,4/5
Donna B.
Business Systems Analyst
Prodotti chimici, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 23/10/2018

"A Great Issue Tracking Asset"

Vantaggi: The Alcea Issue Tracking software is extremely configuarable and adaptable to our needs. I was able to learn how to make needed changes quickly and easily. It has become a great tool for our users at several locations.

Inconvenienti: A couple of the changes that I wanted to make were not intuitive. However, once the vendor showed me how it was done, I found it to be rather simple.

Risposta del fornitore

da Alcea Technologies il giorno 31/10/2018

Thank you for that fantastic review Donna! It is a pleasure to work with you and your team.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 23/10/2018
O'ryan N.
Lead SCADA Analyst
Settore petrolifero ed energetico, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    4/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 15/10/2018

"Highly Customizable and Inexpensive Tracking Solution"

Commenti: This software has been very helpful for us to assign tasks to field contractors who do not have full access to our network. Alcea IssueTrack allows us to create work orders which notify the contractors and when the work order is updated or completed we get notifications so that we know when items are resolved or when more information is needed.

Vantaggi: The best part about this software is that it allows full customization to suit our needs. It allows us to setup users and input fields for our needs and is allows us to modify as our needs change. Also, since it is all browser based you don't need to install any software. The only thing you need to be able to use it is a web browser an Internet access.

Inconvenienti: It is rather cumbersome to export data out of the system in order to keep a local copy.

Risposta del fornitore

da Alcea Technologies il giorno 23/10/2018

Thank you for your excellent review. Alcea Tracking Solutions was developed for companies such as yours, who require flexibility and detailed configuration to suit your unique business processes.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 15/10/2018
David F.
Business Project Lead
Trasporti/Trasporto merci/Ferrovie
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    4/5
  • Facilità d'uso
    3/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    Nessuna recensione
  • Consigliato
    7/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 30/3/2017

"Stolt review"

Commenti: FIT offers a number of features that you can customize to some extend to fit business needs. I believe this is the potential of the application. In term of usage, it requires some technical knowledge to setup. I hope can be more user friendly / easier to do the setup. Customer support is a great, fast and helpful respond.

Vantaggi: Flexibility in setup.

Inconvenienti: Complexity in some features setup, example ranking, workflow and grouping.

Risposta del fornitore

da FIT Tracking Solutions il giorno 30/3/2017

Thank you David for your review. We appreciate your business and will continue to provide second to none support.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 30/3/2017
Craig K.
Project Controls Lead
Trasporti/Trasporto merci/Ferrovie, 5.001-10.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    4/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    Nessuna recensione
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 17/10/2018

"Risk Management, Scope Management and Action Item Tracking"

Commenti: We have used the product for 8 years at the City of Ottawa, and we have helped suggest updates and uses. Our Risk Management, Scope Management, and Action Item tracking processes are based on the the underlying workflow engine, and the customization of screen forms and reports. The software allows us to easily cross-link across the processes, and link all items to the associated authority* meetings where approval decisions are made. This is a efficiency improvement when it comes to audits and freedom to information requests.

Vantaggi: The ability to develop various process tracks, each supported by their unique workflows and rules, and being able to cross-link between tracks for complete trace-ability is a huge benefit to our project.

Inconvenienti: Can't think of anything at this time. As with most database tools it take a while to get user support.

Risposta del fornitore

da Alcea Technologies il giorno 23/10/2018

Thank you Craig for your excellent review. We love being an integral part of our city and its betterment.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 17/10/2018
Jayada K.
Ambulatory Clinical Systems Manager
Ospedali e sistemi sanitari, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    4/5
  • Facilità d'uso
    3/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    3/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    3/5
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 16/10/2018

"Alcea IssueTrack Review - Hunterdon Healthcare Team"

Commenti: We are heavy Alcea IssueTrack users and have developed a workflow that works well for us. The customer service is excellent. I am the new administrator for the IssueTrack in our team and have needed support and how to help several times which has been very productive.

Vantaggi: Ease of documentation and flexibility of fields. Cloning and bulk updates are key features too.

Inconvenienti: User groups and privacy setup can be made more streamlined.
While managing hundreds of tickets, it would be nice to have a next page button instead of using the drop down to select what group of tickets needs to be used. This often becomes cumbersome.

Risposta del fornitore

da Alcea Technologies il giorno 23/10/2018

Thank you for your feedback. We try hard to ensure that our customers and happy and appreciate any opportunity to hear of ways in which we can make Alcea Tracking Solutions even better!

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 16/10/2018