Da 18 anni aiutiamo le aziende
a scegliere i migliori software

Cos'è Notificare?

Permette di automatizzare il marketing Consente ai marchi di creare momenti di gioia. Perché ogni supereroe ha bisogno di un compagno. Notifiche push per le app e per il web: tutto ciò di cui hai bisogno. La piattaforma di marketing automation Notificare Mobile consente di raccogliere informazioni approfondite su applicazioni, comportamento sul web e posizione dell'utente, permettendo ai marchi di raggiungere più persone e interagire con campagne di marketing altamente coinvolgenti. Notificare è certificato ISO/IEC 27001.

Chi utilizza Notificare?

Vendita al dettaglio elettronica/sport ed eventi/intrattenimento/industria alberghiera/agenzie

Notificare Software - 1
Notificare Software - 2
Notificare Software - 3
Notificare Software - 4
Notificare Software - 5

Hai dubbi su Notificare? Confrontalo con un'alternativa popolare

Notificare

Notificare

4,7 (27)
29,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
83
Nessuna integrazione trovata
4,4 (27)
4,8 (27)
5,0 (27)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
14,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
205
70
4,2 (6.925)
4,3 (6.925)
4,1 (6.925)
Le barre di valutazione verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

Altre alternative interessanti a Notificare

Zoho CRM
Funzionalità più votate
CRM
Gestione di servizi di assistenza
Real-Time Data
CleverTap
Funzionalità più votate
Automazione del marketing
Avvisi tramite cellulare
Rendicontazione e analisi statistiche
OneSignal
Funzionalità più votate
API
Monitoraggio del coinvolgimento
Notifiche web
MoEngage
Funzionalità più votate
Automazione del marketing
Email Marketing
Importazione/Esportazione di dati
EngagePackage
Funzionalità più votate
Le funzionalità di questo prodotto non hanno ancora ricevuto valutazioni dagli utenti.
Marketo Engage
Funzionalità più votate
Creazione di report/analisi
Gestione delle campagne e-mail
Programmazione della campagna
Mobile Marketing Cloud
Funzionalità più votate
Le funzionalità di questo prodotto non hanno ancora ricevuto valutazioni dagli utenti.
User.com
Funzionalità più votate
Automazione del marketing
Creazione di report/analisi
Tracciamento delle interazioni
ROUTEE
Funzionalità più votate
Codici brevi
Messaggistica programmata
Risposte automatizzate

Recensioni su Notificare

Punteggio medio

Nel complesso
4,7
Facilità d'uso
4,4
Servizio clienti
5,0
Caratteristiche
4,5
Rapporto qualità-prezzo
4,8

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
70%
4
26%
3
4%
Lionel
Lionel
CRM Campaign & App Specialist (Belgio)
Utente LinkedIn Verificato
Cosmetica, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

IPXL BE NC Review

5,0 3 anni fa

Aspetti positivi:

Software is more than complete regarding possibilities & data availability

Aspetti negativi:

I think the overall design of the software might be a lil more user friendly/sexier

Angjelo
Software Engineer (Grecia)
Videogiochi, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Great service, great support, good for mid-complex integrations

5,0 anno scorso

Commenti: great. the only thing negative is that the system doesn't cover some extreme cases for our integration but this can be easily tackled i think

Aspetti positivi:

Support is great, super fast in their responses and super helpful. They offer immediate code hotfixes and deployments if needed in a matter of a few days.

Aspetti negativi:

system is kind of minimal is some aspects. over all its a great system and it can meet your requirements, but in most of the cases to perform an action you need more than one api calls. i would like them to compare with similar tools like Oracle responsys which has data structures where you can save data, very dynamic and rich user profiles with custom data, programs ( email, sms campaig flows with business logic over back office configuration etc )

Marianne
Business Expert (Belgio)
Opere pubbliche, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

push notifications

3,0 3 anni fa

Commenti: meeting our expectations

Aspetti positivi:

thanks to the product training we have discovered new features that will facilitate easy and swift communication even more

Aspetti negativi:

not too untuitive - product training helped a lot though

Edwin
Founder & Chief Product Officer (Paesi Bassi)
Salute, benessere e fitness, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Notificare is the no-nonsense challenger that actually works!

5,0 4 anni fa

Commenti: Great!

Aspetti positivi:

We've investigated all the players in the space (like onesignal, airship, braze etc) and did extensive testing with a few of them. Notificare has all the functionality, is reasonable priced and offers way more customisation possibilities then their competitors do. We first went for another solution, they oversold and the AMA support of notificare got me thinking. Happy we made the switch!

Aspetti negativi:

Notificare is the techy one out there, the usability of the dashboard is ok but has a higher learning curve. Some visualisation capabilities are limited, but their API's and SDKs make up for it.

Steven
Owner (Paesi Bassi)
Marketing e pubblicità, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Perfect tool for mobile notification

5,0 5 anni fa

Commenti: Location based push messages. These push messages are rich of content.

Aspetti positivi:

Userfriendly, easy to integrate and ready to create new business cases

Aspetti negativi:

Some most SDK's were not up to date, so we needed extra time to update.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Telecomunicazioni, 5.001-10.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Best marketing platform - real value for money

5,0 2 anni fa

Aspetti positivi:

Notificare is exceptionally user-friendly, straightforward to implement, integrates perfectly with complex landscapes, and has outstanding technical support ... not to mention speedy support! Moreover, unlike other known marketing suppliers I worked with, Notificare always delivers and is a reliable partner.

Aspetti negativi:

No downsides. Used at multiple companies.

Mitchel
Product manager (Paesi Bassi)
Ospedali e sistemi sanitari, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Notificare

4,0 3 anni fa

Commenti: Tons of features, great support and continuously improving. Would definitely recommend!

Aspetti positivi:

Notificare SDK was easy to integrate in our software, plus it was great they had a Flutter SDK already. We mainly use the Push notifications, which is core in our communication with our users. Notificare's push notifications have extensive out of the box solutions, of which we use most. Additionally the support is fast and has good technical knowledge!

Aspetti negativi:

The dashboard / admin panel has some UI/UX problems that halt optimal usage of the software. Searching connectors is limited (for example search on Google analytics events used is not possible) or navigating with the back is not optimal (it clears your search queries).

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Internet, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Simple integration, Smart solution

5,0 6 anni fa

Commenti: I implemented Notificare in several apps. I like the fact that the dev team of Notificare is always on top of the latest developments. The regular SDK updates make me think of new and smarter use cases and I like the way Notificare is sharing best practices.

Aspetti positivi:

Notificare is really simple to implement in new and existing apps. It empowers the marketing team and makes them less dependent on development resources.

Aspetti negativi:

The options in the solution are a bit overwhelming. You really need a clear plan and messaging strategy to make full use of all the options.

Laurens
Manager IT (Paesi Bassi)
Utente LinkedIn Verificato
Opere pubbliche, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

A valuable platform for notifocations to our clients

5,0 6 anni fa

Commenti: At first we used it just to make pricing notifications to our clients. But after a wile we started using it sharing more and more information to our clients. Automatically but also by hand. This is making the tool for us very versatile.

Aspetti positivi:

The ease of use and versatility of the tool in combination with the pricing.

Aspetti negativi:

We have not found anything so far. The only thing I can think of is that the extra functions where not directly visable for us so we discovered them somewhat late.

Jordy
Jordy
COO (Paesi Bassi)
Utente LinkedIn Verificato
, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Great software, easy to integrate and the best support.

5,0 7 anni fa

Aspetti positivi:

Ease of use and customer support. Very detailed instructions about integrations and technical questions are provided. And also good explanation on the website with tutorials.

Aspetti negativi:

There is actually nothing that we don't like. We have integrated software in 10+ projects and advise this to other teams as well.

Laurin
Digital Marketeer (Paesi Bassi)
Intrattenimento, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Must-have tool

5,0 3 anni fa

Aspetti positivi:

Notificare offers a great, inexpensive app option that helps you engage with your audiences at ease. The customer service always helps you out immediately and thinks along as well.

Aspetti negativi:

So far I haven't had any issues using the Notificare's software.

Louise
CRM Campaign specialist (Paesi Bassi)
Vendita al dettaglio, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

My new best CRM friend

5,0 6 anni fa

Commenti: Great customer service. Multiple ideas/suggestions i've done have been deployed to production. They really care about their customers needs!

Aspetti positivi:

The platform, and mainly the messaging part, is easy to use! It very intuitive and doesn't take much time at all to send a push notification. We're also using it for our home screens assets, this is a bit more complex. Also the option to import file or connect to your current campaign tool is a real PRO. This enables me to use the same targetting as I'm used for email and direct mail. It a true CRM friend.

Aspetti negativi:

The reporting on total level a bit under developed. I would be great to be able to make report on the same targetting dimensions as you have available for the messages.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Internet, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Eenvoudige en complete notificaties voor apps en websites en nog veel meer.

5,0 4 anni fa

Commenti: Snelle support service en persoonlijk.

Aspetti positivi:

Eenvoudige implementatie, duidelijke documentatie, veel features. Beter, sneller en goedkoper dan deze functionaliteiten zelf ontwikkelen

Aspetti negativi:

Kan geen nadelen noemen. In vergelijking met andere aanbieders is dit de beste keus.

Laurin
Web Specialist & Digital Projects (Paesi Bassi)
Gestione di organizzazioni non profit, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

All in all, a great service

5,0 4 anni fa

Commenti: Great collaboration and helpful customer support. The team takes their time to advise and help out with possible issues that. I can only recommend it.

Aspetti positivi:

The software offers various options on how to engage with your audiences. We mainly use the push messages and that quite successfully with the help of Notificare's segments and tags. It really facilitates our work and is straight-forward in usage.

Aspetti negativi:

The only feature that I sometimes miss would be another way on how to track analytics and data about users. That sometimes feels a bit patchy and you really need to look on how to retrieve all the data you want to know.

Lies
Digital marketer (Belgio)
Vendita al dettaglio, 10.000+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Great tool to send push messages

4,0 2 anni fa

Commenti: We are able to deliver (personalized) push messages to our customers to inform them about topics that are important for them to know or to bring certain promotions/products/services to their attention.

Aspetti positivi:

Once you know the tool, it's very handy to send push notifications and design them as wished. The tool also offers a lot of possibilities to target you messages .

Aspetti negativi:

It does take some time to get to know the tool and make sure you don't make any mistakes (for example when selecting the audience).

Mayke
CRM Specialist (Paesi Bassi)
Vendita al dettaglio, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Great software, very easy to use for marketers

5,0 6 anni fa

Commenti: Since we use Notificare, we've gained a very good insight in our app user behaviour.

Aspetti positivi:

- Super fast and pro-active service and support - Always one of the first in the market with adding new features - Very easy to use for marketers, no coding skills needed

Aspetti negativi:

Nothing that I can think of, would advice it to everyone who's looking for mobile/push notification software.

Danny
Danny
Digital Marketeer (Paesi Bassi)
Utente LinkedIn Verificato
Internet, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Notificare revolutionizes mobile marketing

5,0 6 anni fa

Aspetti positivi:

The interface is user friendly and UX is on point. Also the messages are 100% guaranteed to deliver, never had any problems with delivery.

Aspetti negativi:

I don't have any complains about the software. Maybe a dutch translation for less english experienced users.

Martine
Content Marketeer (Paesi Bassi)
Produzione di media, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Easy to use

5,0 6 anni fa

Commenti: Great customer service and lots of possibilities with the software.

Aspetti positivi:

The way you can create segments and get a preview of how the notification will look on you mobile device. A great tool to reach a large group of customers.

Aspetti negativi:

Maybe the software can be translated in Dutch ;-) Just kidding, no negative feedback.

Onno
Product Owner (Paesi Bassi)
Software informatici, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Great product with nice functionalities and easy to use

5,0 6 anni fa

Aspetti positivi:

The delivered SDK is easy to implement. In case of questions will it be answered quickly by the support. Besides the standard SDK functionality is it possible to customise the tool according to the client needs. The dashboard offered is easy to use for the client.

Aspetti negativi:

Due to the separate developer settings in Xcode is it required to have 3 environments, it could be great if those 2 developer environments could be combined.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Marketing e pubblicità, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Push messaging expert

4,0 6 anni fa

Commenti: Mobile push notifications, campaign related and 1:1.

Aspetti positivi:

Notificare has many features, is up to date with the newest mobile innovations and offers good support

Aspetti negativi:

Because of the many features interface might need some UI improvement

Anouk
CRM marketeer (Paesi Bassi)
Prodotti alimentari e bevande, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Easy to use and important in our marketing automation

4,0 3 anni fa

Aspetti positivi:

Notificare is well integrated with our loyalty platform. It is easy to use push messages in our marketing automation campaigns. Because of this, Notificare plays an important role in the activation of our loyalty members.

Aspetti negativi:

I always struggle a bit with the reporting of campaigns. Depending on the type of messaging, they are on different places in the platform.

Sjors
CEO (Paesi Bassi)
Marketing e pubblicità, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Used Notificare for several clients, outstanding product!

4,0 5 anni fa

Commenti: - Saved many hours of development work by using smart features like auto-badge

Aspetti positivi:

- Lot's of functionality out of the box - React Native SDK available, yes! - Almost always up-to-date with manufacturers - Good & friendly support

Aspetti negativi:

- Dashboard can be somewhat error-prone - Installation takes a bit of time (although, much faster than default implementation)

Abdul
Senior Developer (Irlanda)
Servizi e tecnologie dell'informazione, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Best Customer Support

4,0 5 anni fa

Commenti: I am very happy overall.

Aspetti positivi:

Well, being a developer I don't have to re-invent the wheel, not to worry about anything. I found everything I wanted relating to notifications. I like the customer support,[SENSITIVE CONTENT HIDDEN] was always on Top on my emails (just wonder how he was managing it :) )

Aspetti negativi:

Documentation could have been better, or I would say user-friendly.

talha
talha
student (Pakistan)
Utente LinkedIn Verificato
Scrittura e attività redazionali, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

'Effortless Mobile Marketing Software'

5,0 6 anni fa

Aspetti positivi:

Super easy and pro-active service as well as incredible support .Instructions about integrations are very well explained and technical questions are provided. Excellent description on website along with tutorials.

Aspetti negativi:

No bad experience happened so far, never had any problem.

Mathijs
Mathijs
Product Owner Web & App (a.i.) (Paesi Bassi)
Utente LinkedIn Verificato
Ambiente ed energie rinnovabili, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Great Product

5,0 6 anni fa

Commenti: Very good experience with this company and the product. The app developer found it pretty straight forward to implement the SDK's.

Aspetti positivi:

- Full of features. - Fast customer support, even with subscription with email support only. - Good documentation.

Aspetti negativi:

- Pretty much nothing - For novice users the functionality is too much/complicated.