Cos'è MailBird?

Mailbird è un'applicazione di posta elettronica Windows in grado di funzionare perfettamente con Gmail (e il calendario), che si integra con le più popolari app per attività, calendario, messaggistica e videochiamate. Mailbird unifica tutte le tue comunicazioni in un'unica app desktop accattivante e intuitiva. Grazie a Mailbird, gestire più account e-mail in un unico posto è estremamente semplice.

Chi utilizza MailBird?

Chiunque usi l'e-mail su Windows, B2B e B2C

MailBird Software - 1 MailBird Software - 2 MailBird Software - 3 MailBird Software - 4 MailBird Software - 5

Hai dubbi su MailBird? Confrontalo con una delle alternative più diffuse

MailBird

4,4 (321)
MailBird
Non disponibile nel tuo paese
116,38 USD
anno
Versione gratuita
Prova gratuita
12
12
4,5 (321)
4,5 (321)
4,3 (321)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
13,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
175
137
4,5 (1.207)
4,7 (1.207)
4,7 (1.207)
Perché questo confronto?

Alternative a MailBird

Sponsorizzati
Front è la prima casella di posta in arrivo condivisa che consente ai team di collaborare su ogni singola e-mail con maggiore trasparenza, responsabilità ed efficienza. Ulteriori informazioni su Front
Un ottimo servizio clienti inizia con un software di helpdesk migliore. Ottieni più clienti offrendo un eccellente servizio clienti con LiveAgent. Ulteriori informazioni su LiveAgent
EngageBay fornisce un software di marketing multifunzione, semplice e conveniente, per acquisire, coinvolgere, coltivare i lead e chiudere le trattative. Ulteriori informazioni su EngageBay
Una suite integrata di applicazioni include e-mail, calendario e rubrica a cui si accede via Internet 24 ore su 24, 7 giorni su 7.
Soluzione basata sul cloud che consente alle aziende di inviare, ricevere, organizzare, tradurre e pianificare le e-mail con diversi account utente.
eM Client è un completo client e-mail con un'interfaccia moderna e facile da usare. eM Client permette di gestire calendario, attività, contatti e chat.
Streak è l'unico CRM completamente integrato nella tua casella di posta Gmail e funziona insieme a tutte le altre applicazioni di G Suite.
Questo strumento offre la migliore soluzione per convertire da Thunderbird in Outlook.
Combined email and calendar solution that lets users send, receive, and manage email plus track appointments and events.
Spike porta l'intero spazio di lavoro nella casella di posta in arrivo: e-mail, chat, calendario, chiamate, collaborazione e attività dei team, il tutto in un unico posto.
On-premise email management platform that helps businesses filter, search and organize emails.
Outlook4Gmail è un componente aggiuntivo di Outlook che aiuta a eseguire la sincronizzazione dei calendari di Google con Outlook e di contatti e attività.
Powerfront è un fornitore di soluzioni di coinvolgimento dei clienti basate sull'intelligenza artificiale, che mirano a replicare senza problemi le esperienze di persona online.
Suite di prodotti di collaborazione per team e piccole imprese. Conferenze via web, condivisione di file e pianificazione sul cloud.
Una piattaforma di e-mail marketing end-to-end per operazioni e-mail avanzate e crescita basata sui dati.
User.com è un avanzato sistema di marketing e vendite che consente di automatizzare la comunicazione personalizzata e ottimizzare i processi aziendali.
Replyco is a helpdesk software designed to help eCommerce sellers manage and centralize inbox messages across marketplaces.
Enterprise response management system to help organizations monitor email etc, assign to agents and manage personalized responses.
La piattaforma di marketing multifunzione di Mailchimp consente alle piccole imprese di fare marketing in modo più intelligente per crescere più velocemente.
Agile CRM è una suite completa per vendite, marketing e servizi, progettata per consentire alle PMI di vendere e commercializzare come le aziende delle classifiche Fortune 500.

Recensioni su MailBird

Punteggio medio

Nel complesso
4,4
Facilità d'uso
4,5
Servizio clienti
4,3
Caratteristiche
4,4
Rapporto qualità-prezzo
4,5

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
64%
4
25%
3
2%
2
3%
1
5%
Abdelaziz
Social Media Manager (USA)
Telecomunicazioni, 10.000+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

MailBird works so smoothly and is perfect for Windows!

5,0 mese scorso Nuova

Commenti: Email handling is very easy and smooth.

Aspetti positivi:

Navigation is very smooth, and it integrates many 3rd party applications to go along with Windows.

Aspetti negativi:

Key emails can be difficult to organize or identify.

Sidney
Founder (Canada)
Salute, benessere e fitness, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

No regrets -solid product for me as a small business owner

5,0 mese scorso Nuova

Aspetti positivi:

Simple, familiar, many useful integrations

Aspetti negativi:

Search feature not very powerful, mail conversations sometimes messy to read and review

Victor
Developer (Svezia)
Utente LinkedIn Verificato
Software informatici, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

It just works!

5,0 anno scorso

Commenti: I have many different inboxes that I have to keep track of. Having to switch accounts to check everything at least a few times a day was very time-consuming. Since switching to MailBird I get all my accounts synced to a unified inbox and notified whenever I receive an email. That makes it much easier to stay on top of my work and keep track of everything with minimal effort which could easily save a lot of time.

Aspetti positivi:

The best thing about MailBird is that everything works. I have been using it for many years and it has been very reliable with no problems at all. Everything you should expect from your mail client is there with a few extra features as well but most importantly I have not encountered a single issue since I started using MailBird.

Aspetti negativi:

It might look a little bit basic and does not compare with all the fancy web-like interfaces that most newer software has. But don't let it fool you, there are a lot of great features that make MailBird a powerful tool, and most importantly what it does, it does well.

Danny
CEO (USA)
Software informatici, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Mailbird is by far the best email client I have ever used and it helped me get to Inbox Zero

5,0 5 anni fa

Commenti: Mailbird helped me reach and maintain Inbox Zero for 1.5 years and counting. I am now far more organized in my life by being able to handle my email as it comes in daily instead of letting it fall behind.

Aspetti positivi:

Mailbird is single-handedly the best software that I have implemented in the last few years. I tried every desktop email client I could find and was extremely impressed with Mailbird right from the start. My goal in transitioning from Gmail in a browser to a desktop client was to be able to answer all of my emails while traveling and being disconnected from the internet. Now Gmail has an offline mode, but Mailbird still beats using Gmail in the browser because of all of its other features. I love having a shortcut [ctrl-alt-space] to start an email from anywhere on my computer. Their shortcut keys allow for very fast email composing, reading, and managing. There are many software integrations so you can sync to all of your email accounts, calendars, chats, project management software, etc. My New Year's Resolution in 2016 was to get to Inbox Zero and stay there. Mailbird helped me do this by organizing all of my email, making it easy to sort, and quickly reply. I am still at Inbox Zero 1.5 years later. It does a great job organizing your contacts, handling attachments, and managing your folders. It even has a way to search only your attachments to find that document from months ago that you can't remember who sent.

Aspetti negativi:

I really don't have any cons in using Mailbird other than they don't have a mobile app. This isn't a huge problem as there are other apps for mobile, but it would be very helpful to have the same look and feel on a phone.

Stacy
Lead (USA)
Organizzazione eventi, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Inbox zero!

5,0 3 anni fa

Commenti: Mailbird gives me what other desktop email programs didn't, a chance to stay on top of my emails. It's fast and with the unified mailbox, emails don't get lost in the shuffle. When my team first switched, we were able to import all the email settings from the other mail program we were using. Setup was instant!

Aspetti positivi:

The best thing about this software is the unified inbox. I have twelve email addresses, and when using other similar desktop email software, I would have to click on each email address to view the inbox of each. With this, it combines all the new email together, which helps to keep on top of all my emails.

Aspetti negativi:

The desktop software is spot on, it is hard to find a fault. My only wish is that there was a mobile version of this software for my phone.