Cos'è Avochato?

Avochato è un CRM di messaggistica mobile per i team. Avochato non richiede alcuna programmazione e consente di impostare un numero di telefono con cui inviare in pochi minuti messaggi a clienti potenziali o effettivi e personale. Consente di segmentare, importare e trasmettere ai propri contatti per scalare le comunicazioni del proprio team. Avochato si integra con piattaforme come Salesforce, Slack, Office 365 e Zapier. La sua API si integra anche con Google AdWords, consentendo ai potenziali clienti di inviare messaggi SMS da un annuncio su Google.

Chi utilizza Avochato?

Al servizio di imprese di ogni settore e dimensione. Tra gli esempi vi sono assicurazioni, agenzie di assistenza domiciliare, agenti immobiliari, concessionari auto, società di logistica, servizi di consegna, e-commerce e altro.

Video di Avochato
Avochato Software - 1 Avochato Software - 2

Hai dubbi su Avochato? Confrontalo con una delle alternative più diffuse

Avochato

4,7 (131)
Avochato
Non disponibile nel tuo paese
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
102
6
4,7 (131)
4,6 (131)
4,8 (131)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
61,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
405
43
3,8 (571)
4,2 (571)
3,9 (571)
Perché questo confronto?

Alternative a Avochato

Teckst consente alle aziende di costruire relazioni one-to-one con i propri clienti, facilitando la messaggistica individuale in tempo reale.
Piattaforma di messaggistica testuale aziendale con funzionalità complete per inviare messaggi di testo SMS a clienti, personale e partner.
EZ Texting mette a disposizione i modi più intelligenti, veloci, semplici e affidabili per entrare in contatto con il proprio pubblico mobile.
Un affidabile software basato su SMS ed e-mail per aiutare la tua chiesa a risparmiare tempo, raggiungere più persone e avere un impatto sulla tua comunità.
Offre semplici interfacce API pay-as-you-go per consentire alle aziende di creare applicazioni scalabili e affidabili per SMS e voce per il Web o dispositivi mobili.
Bitrix24 è tutto ciò di cui la tua azienda ha bisogno: project management, CRM, strumenti di collaborazione e comunicazione, contact center e molto altro. Ulteriori informazioni su Bitrix24
User.com è un avanzato sistema di marketing e vendite che consente di automatizzare la comunicazione personalizzata e ottimizzare i processi aziendali.
Un ottimo servizio clienti inizia con un software di helpdesk migliore. Ottieni più clienti offrendo un eccellente servizio clienti con LiveAgent. Ulteriori informazioni su LiveAgent
Agile CRM è una suite completa per vendite, marketing e servizi, progettata per consentire alle PMI di vendere e commercializzare come le aziende delle classifiche Fortune 500.
Zendesk consente alle aziende di fornire un'eccellente assistenza clienti tramite più canali tra cui e-mail, chat, telefono e SMS.
Quiq vende soluzioni di messaggistica e chat dal vivo, per aiutare le aziende e i consumatori a interagire attraverso canali digitali.
Metti il servizio clienti al centro della tua azienda. Rendi gli agenti più produttivi, i manager più incisivi e i clienti più autonomi. Ulteriori informazioni su Zoho Desk
La prima piattaforma di messaggistica per i clienti del mondo pensata per la crescita aziendale.
EngageBay fornisce un software di marketing multifunzione, semplice e conveniente, per acquisire, coinvolgere, coltivare i lead e chiudere le trattative.
Offri un servizio mission-critical più velocemente con la gestione degli incidenti.
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Piattaforma di comunicazione sul cloud, che fornisce servizi attraverso l'integrazione dell'API e/o della sua piattaforma web.
Front è la prima casella di posta in arrivo condivisa che consente ai team di collaborare su ogni singola e-mail con maggiore trasparenza, responsabilità ed efficienza.
Permette di inviare al proprio gruppo avvisi SMS di gruppo da dispositivi mobili.

Recensioni su Avochato

Punteggio medio

Nel complesso
4,7
Facilità d'uso
4,7
Servizio clienti
4,8
Caratteristiche
4,5
Rapporto qualità-prezzo
4,6

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

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17%
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1%
1
1%
Andrea Fabiola
Andrea Fabiola
CEO (Venezuela)
Utente LinkedIn Verificato
Risorse umane, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Great overall experience.

5,0 4 anni fa

Commenti: It's been awesome, the customer support is A1 quality, they are responsive and solve your issues super fast. The pricing for the service is great. Pverall all of our team members love avochato.

Aspetti positivi:

We can text, call and receive calls from our customers and providers. The tagging system lets you know which type of contact and several other customizable tags you may want to add. You can create broadcast and even schedule text messaging for whatever purpose you may need it.

Aspetti negativi:

when using through smartphone app it doesn't let you see your contact's tags and it can be annoying. It doesn't integrate with CRMs

Tara
Owner (USA)
Beni di lusso e gioielli, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Awesome all-in-one tool for one-to-one SMS/MMS communications and blast marketing!

5,0 3 anni fa

Commenti: Avochato has upped our CS game by 1000%. Customers tell us every day how nice it is to be able to text with us. It's awesome that we can use just one service for both CS communications and marketing blasts. Customers being able to text our regular business phone number is a game changer. We used to have one number to call us, another for one-to-one texting, and another one for blast marketing campaigns. It was super confusing and annoying for my staff and my customers. We also use the website widget, keywords, and automated surveys to promptly interact with our customers. The best part about Avochato is their AMAZING customer service! Quick, friendly, and always very helpful. In the past, I've had people at tech companies talk down to me because I am female and also because I run a retail/service business in an interesting industry. I've never once been talked down to by the staff at Avochato. Their few and far between bugs are addressed promptly. Rollouts of new features seem to very well tested because there is rarely a hiccup. Overall.... Love it!! It's just what my business needed.

Aspetti positivi:

Love the ease of use!! It feels super light weight, even though it has a ton more features than similar services I've used. Customer service is 100% top notch!! (Shout out to our rep!!)

Aspetti negativi:

So far, there hasn't been much! I do wish that emojis/emoticons were a little less expensive to send (they count as 2 or 3 SMS messages, I can't remember exactly at this moment) because we are all so accustomed to adding those to texts without thinking much about them, but I've pared them down a bit from automated messages and it's helped a bit.

Christopher
Belong Groups Assistant Director (USA)
Istituzioni religiose, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Great product, but even better support.

5,0 mese scorso Nuova

Commenti: The actual reason I'm on here to review Avochato this moment is that the customer service team has rocked and blown me away. We have been impressed multiple times, but this time stood out and I had to recognize and honor them. Here's what happened!During the week, I pressed a button that said "cleanup your contact list" thinking it might remove a couple super old contacts. NOPE - that sucker removed 2,698 of our contacts because of their inactivity in responding (this was my mistake - not Avochato's). In a panic at the realization of what happened, I saw that the removed contacts were still visible, but I couldn't figure out how to "mass-restore" all 2,698 contacts.We have notification messages being sent out today/tomorrow that are significant to our operation, and even though it's Saturday I reached out via text to the customer support number for Avochato. As expected, I received a message saying they are out of the office and would return my message as soon as possible when they get back in. I decided to simply respond to that note and said "Sorry to ask this on a Saturday, but is anyone available now? I have an urgent question regarding our account."To my surprise, someone wrote back and said, "Hi, how can I help you?" And the rest was history.They've now mass-restored all the contacts that were mistakenly removed, and our planned communications will be on time this weekend. Hats off to the support team at Avochato! You consistently hit set high standard!!

Aspetti positivi:

Having the ability to mass text our people to get information out, including links/rsvp's/surveys has been fantastic.

Aspetti negativi:

We utilize a project/volunteer management system called "monday.com" - we would love to see integration with the automations on there. The greatest improvement we could hope for would be to enable an automation that imports contacts on Avochato as they are created in Monday.com, and a way to mass update/sync our contact list quickly. We would also love to trigger sms message automations in monday.com through status changes!

Bradley
Executive Director (USA)
Gestione di organizzazioni non profit, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Disappointed By Avochato: Do Not Recommend This Product

1,0 2 anni fa

Commenti: Poor

Aspetti positivi:

The product is fairly easy to use, although a sloppy mobile interface and glitchy.

Aspetti negativi:

To start, the pricing...then the sales team who was aggressively trying to renew the product when I had only used half of my credits during the year. There was no consideration or offer on the table. When I originally had conversations they did not have a nonprofit policy and when they added it they did not inform me or prorate. It is clear Avachato cares more e about making money then they do about customer satisfaction. This is an overpriced product for the delivery and level of customer care. And to top it off, after my service was cancelled, they required me to go into the system for a multi-step process to cancel it manually or else they would recharge my card. I went in to cancel and not only did it say that it was already cancelled, but it blocked me out. Boo Avochato. Better to find a better company who cares more about their cusomers and has lower prices. There's many options out there and this one is not the way to go.

Anna
EL Teacher (USA)
Gestione formativa, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Great product!

5,0 3 anni fa

Commenti: I am a teacher with student who don’t have access to internet and the best way to get a hold of them is by personal text and phone calls. Avochato cut the work I had to do in half and freed me up to teach and not just inform families about announcements at the school. They have great customer service. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] was so friendly, patient, and walked me through setting up the app. When I had questions I texted her and she responded immediately so I didn’t need to waste time setting up and learning the software.

Aspetti positivi:

This software is user-friendly and I love that I can send messages to pre-created groups. I also love that it comes with its own phone number with the area code I live in so people don’t think it’s junk mail.

Aspetti negativi:

None - it is so through it has all the features I wanted.