Chi utilizza Avochato?

Al servizio di imprese di ogni settore e dimensione. Tra gli esempi vi sono assicurazioni, agenzie di assistenza domiciliare, agenti immobiliari, concessionari auto, società di logistica, servizi di consegna, e-commerce e altro.

Cos'è Avochato?

Avochato è un CRM di messaggistica mobile per i team. Avochato non richiede alcuna programmazione e consente di impostare un numero di telefono con cui inviare in pochi minuti messaggi a clienti potenziali o effettivi e personale. Consente di segmentare, importare e trasmettere ai propri contatti per scalare le comunicazioni del proprio team.

Avochato si integra con piattaforme come Salesforce, Slack, Office 365 e Zapier. La sua API si integra anche con Google AdWords, consentendo ai potenziali clienti di inviare messaggi SMS da un annuncio su Google.

Dettagli su Avochato

Avochato

https://www.avochato.com/

Fondata nel 2016

Assistenza

  • Assistenza diretta 24 ore su 24
  • Orario lavorativo
  • Online

Implementazione

  • Cloud, SaaS, Web
  • Dispositivi mobili - iOS nativo
  • Dispositivi mobili - Android nativo

Formazione

  • Live Online
  • Webinar
  • Documentazione
Video di Avochato
Play
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Panoramica dei prezzi di Avochato

Avochato non dispone di un piano gratuito ma offre una versione di prova gratuita.


Versione gratuita

No

Prova gratuita

Caratteristiche di Avochato

  • Codici brevi
  • Coupon per cellulari
  • Creazione di report/analisi
  • Gestione contatti
  • Invio di SMS di massa
  • MMS
  • Messaggistica bidirezionale
  • Messaggistica programmata
  • Parole chiave per cellulari
  • Partecipazione a concorsi tramite SMS
  • Personalizzazione dei messaggi
  • Sondaggi/Votazioni

Visualizza l'elenco completo di Piattaforme per SMS marketing

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Visualizza l'elenco completo di Software per Help Desk

  • Accesso remoto
  • Collaborazione
  • Conferenze web
  • Firma elettronica
  • Gestione delle attività
  • Gestione delle riunioni
  • Live Chat
  • Monitoraggio dei fusi orari
  • Monitoraggio delle attività dei dipendenti
  • Softphone
  • Supporto da remoto
  • Video Chat

Visualizza l'elenco completo di Software per Remote Work

  • Contenuti dinamici
  • Creazione di itinerari
  • Elaborazione di pagamenti
  • Gestione dei clienti
  • Integrazione di GDS/OTA
  • Prenotazioni di voli
  • Preventivi/Stime
  • Sistema centrale di prenotazione

Visualizza l'elenco completo di Software per agenzie di viaggio

  • Corrispondenza cliente/immobile
  • Email Marketing
  • Gestione contatti
  • Gestione degli immobili
  • Gestione dei calendari
  • Gestione delle commissioni
  • Gestione delle inserzioni
  • Gestione di documenti
  • Gestione di potenziali clienti
  • Gestione di siti web

Visualizza l'elenco completo di Software per agenzie immobiliari

  • Assistente virtuale
  • Avvisi / Allarme crescente
  • Gestione appuntamenti
  • Gestione del flusso di lavoro
  • Gestione della posta elettronica
  • Gestione delle code
  • Gestione di call center
  • Integrazione di social media
  • Knowledge Base
  • Live Chat
  • Parametri prestazionali
  • Portale self-service
  • Sondaggi e feedback

Visualizza l'elenco completo di Software per assistenza clienti

  • Chatbot
  • Creazione di report/analisi
  • Gestione della forza lavoro
  • Gestione della qualità
  • Gestione delle code
  • Instradamento automatico
  • Integrazione telefonia-computer (CTI)
  • Interfaccia agente
  • Risposta vocale interattiva (IVR)
  • Selezione automatica dei numeri di telefono
  • Strumenti collaborativi

Visualizza l'elenco completo di Software per contact center

  • Branding personalizzabile
  • Chat proattiva
  • Condivisione dello schermo
  • Integrazione di terzi
  • Modulo offline
  • Monitoraggio degli utenti di siti web
  • Profilazione geografica (geotargeting)
  • Risposte predefinite
  • Trasferimento/Instradamento

Visualizza l'elenco completo di Software per live chat

  • Attribuzione di canali
  • Coupon
  • Email Marketing
  • Marketing basato sulla posizione
  • Messaggistica di testo
  • Monitoraggio del coinvolgimento
  • Notifiche push
  • Partecipazione a concorsi tramite SMS
  • Targeting contestuale

Visualizza l'elenco completo di Software per mobile marketing

Le migliori alternative a Avochato

Altre alternative a Avochato

Recensioni su Avochato

Stai visualizzando 5 di 126 recensioni

Nel complesso
4,7/5
Facilità d'uso
4,7/5
Servizio clienti
4,8/5
Caratteristiche
4,5/5
Rapporto qualità-prezzo
4,6/5
Andrea fabiola M.
CEO
Risorse umane, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 16/11/2018

"Great overall experience."

Commenti: It's been awesome, the customer support is A1 quality, they are responsive and solve your issues super fast. The pricing for the service is great. Pverall all of our team members love avochato.

Vantaggi: We can text, call and receive calls from our customers and providers. The tagging system lets you know which type of contact and several other customizable tags you may want to add. You can create broadcast and even schedule text messaging for whatever purpose you may need it.

Inconvenienti: when using through smartphone app it doesn't let you see your contact's tags and it can be annoying. It doesn't integrate with CRMs

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 16/11/2018
Tara B.
Owner
Beni di lusso e gioielli, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 2/9/2019

"Awesome all-in-one tool for one-to-one SMS/MMS communications and blast marketing!"

Commenti: Avochato has upped our CS game by 1000%. Customers tell us every day how nice it is to be able to text with us. It's awesome that we can use just one service for both CS communications and marketing blasts. Customers being able to text our regular business phone number is a game changer. We used to have one number to call us, another for one-to-one texting, and another one for blast marketing campaigns. It was super confusing and annoying for my staff and my customers. We also use the website widget, keywords, and automated surveys to promptly interact with our customers. The best part about Avochato is their AMAZING customer service! Quick, friendly, and always very helpful. In the past, I've had people at tech companies talk down to me because I am female and also because I run a retail/service business in an interesting industry. I've never once been talked down to by the staff at Avochato. Their few and far between bugs are addressed promptly. Rollouts of new features seem to very well tested because there is rarely a hiccup. Overall.... Love it!! It's just what my business needed.

Vantaggi: Love the ease of use!! It feels super light weight, even though it has a ton more features than similar services I've used. Customer service is 100% top notch!! (Shout out to our rep!!)

Inconvenienti: So far, there hasn't been much! I do wish that emojis/emoticons were a little less expensive to send (they count as 2 or 3 SMS messages, I can't remember exactly at this moment) because we are all so accustomed to adding those to texts without thinking much about them, but I've pared them down a bit from automated messages and it's helped a bit.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 2/9/2019
Bradley C.
Executive Director
Gestione di organizzazioni non profit, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    1/5
  • Facilità d'uso
    1/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    1/5
  • Assistenza clienti
    1/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    1/5
  • Consigliato
    0/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 16/6/2020

"Disappointed By Avochato: Do Not Recommend This Product"

Commenti: Poor

Vantaggi: The product is fairly easy to use, although a sloppy mobile interface and glitchy.

Inconvenienti: To start, the pricing...then the sales team who was aggressively trying to renew the product when I had only used half of my credits during the year. There was no consideration or offer on the table. When I originally had conversations they did not have a nonprofit policy and when they added it they did not inform me or prorate. It is clear Avachato cares more e about making money then they do about customer satisfaction.
This is an overpriced product for the delivery and level of customer care. And to top it off, after my service was cancelled, they required me to go into the system for a multi-step process to cancel it manually or else they would recharge my card.
I went in to cancel and not only did it say that it was already cancelled, but it blocked me out. Boo Avochato. Better to find a better company who cares more about their cusomers and has lower prices. There's many options out there and this one is not the way to go.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 16/6/2020
Anna S.
EL Teacher
Gestione formativa, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 20/4/2020

"Great product!"

Commenti: I am a teacher with student who don’t have access to internet and the best way to get a hold of them is by personal text and phone calls. Avochato cut the work I had to do in half and freed me up to teach and not just inform families about announcements at the school. They have great customer service. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] was so friendly, patient, and walked me through setting up the app. When I had questions I texted her and she responded immediately so I didn’t need to waste time setting up and learning the software.

Vantaggi: This software is user-friendly and I love that I can send messages to pre-created groups. I also love that it comes with its own phone number with the area code I live in so people don’t think it’s junk mail.

Inconvenienti: None - it is so through it has all the features I wanted.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 20/4/2020
Sam H.
Digital Services Administrator
Industria edilizia, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    3/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4/5
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 16/11/2018

"Effective transactional SMS platform. Less than perfect VoIP platform"

Commenti: We are able to step up our ability to handle SMS communications and website questions by placing such requests in an interface our staff already uses. Existing needs such as website support were also consolidated into a single service.

Vantaggi: Conveniently integrates into Slack, a 3rd party team communication software we use for real time messaging. This allows CSR's to respond immediately to SMS messages. It also shows whether a message has been responded to, and by who. Our primary VoIP service has an anemic SMS solution that required workarounds to get it functioning as a group message-response platform and we had a separate platform that we used to provide website support responses. This fit neatly into that niche, and the only workaround needed is forwarding messages from our primary VoIP platform into this service, and then responding to the original party from Avochato. We're able to completely do away with the old website support platform and all the attendant complexities of maintaining multiple platforms. Since Avochato integrated into our existing team communication platform, that's essentially the only account they need to log into on a daily basis.

Inconvenienti: It doesn't offer SIP provisioning for VoIP devices. Also, extension management isn't yet a thing. It wouldn't work as a primary VoIP service, but it works well as an auxiliary service.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 16/11/2018