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Cos'è Net Health?

ReDoc, basato su xfit, è un software di pianificazione, gestione delle cliniche e dei trattamenti di disintossicazione basato sul cloud, per cliniche di tutte le dimensioni.

Soluzione completamente integrata di Net Health, ReDoc guida i flussi di lavoro di fisioterapia, terapia del lavoro e logopedia, organizzando il lavoro quotidiano nelle cliniche in modo efficiente, garantendo la conformità ai regolamenti, aumentando l'efficienza e fornendo strumenti per aumentare le entrate.

Oltre al software, sono disponibili servizi di fatturazione e per ricevere i pagamenti, nonché servizi di consulenza per l'ottimizzazione dei flussi di lavoro.

Chi utilizza Net Health?

Non specificato dal fornitore

Net Health Software - 1
Net Health Software - 2
Net Health Software - 3

Hai dubbi su Net Health? Confrontalo con una delle alternative più popolari

Net Health

Net Health

4,2 (249)
0,00 USD
Versione gratuita
Prova gratuita
60
Nessuna integrazione trovata
4,2 (249)
4,1 (249)
4,1 (249)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
149,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
44
1
4,0 (81)
3,2 (81)
4,0 (81)
Le barre verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Per fisioterapia
Careficient
Funzionalità più votate
Fatturazione e contabilizzazione
Gestione della conformità
Programmazione
MEDITECH Expanse
Funzionalità più votate
Conforme alla legge HIPAA
Creazione di grafici
Fatturazione e contabilizzazione
EpicCare
Funzionalità più votate
Conforme alla legge HIPAA
Creazione di grafici
Portale clienti
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Helix
Funzionalità più votate
Le funzionalità di questo prodotto non hanno ancora ricevuto valutazioni dagli utenti.
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Funzionalità più votate
Conforme alla legge HIPAA
Creazione di grafici
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Pabau
Funzionalità più votate
Gestione appuntamenti
Gestione delle cartelle cliniche
Programmazione dei pazienti

Recensioni su Net Health

Punteggio medio

Nel complesso
4,2
Facilità d'uso
4,2
Servizio clienti
4,1
Caratteristiche
4,1
Rapporto qualità-prezzo
4,1

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

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Lyam
Lyam
Wound Management Program Director (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Ospedali e sistemi sanitari, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

NetHealth Wound Care EHR

5,0 7 mesi fa

Commenti: Love the system. Has been using it since 2009. And with the addition of Tissue Analytics for wound imaging (been using it since 2016) it has made for a well-rounded electronic health record. They are constantly updating and upgrading to improve the system and keep up with industry trends. Highly recommend it.

Aspetti positivi:

Customer service. Other relevant points are medical record of patient progress, documentation of insurance billing/coding, up-to-date with regulatory agency guidelines and standards to keep us protected. It is fully customizable removing the assembly-line medical record format customary of many electronic health records. Which by the way can get the facility in trouble as these assembly-line formats tend to turn staff into zombies and numb their critical thinking skills

Aspetti negativi:

As with all systems, there is always a wish list of things that you think might make your life easier. However, that wish list is specific to our setting and may not be applicable to every facility that uses NetHealth. They do offer a venue called "Communities" by which users can make change requests for consideration and allows other users to give feedback as to its usefulness of lack thereof.

Marsha
Supervisor Medical Scheduler (USA)
Ospedali e sistemi sanitari, 5.001-10.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

pt/ot/st

4,0 anno scorso

Commenti: Overall the company is amazing, easy to work with.

Aspetti positivi:

Easy to use. Easy to train new employees.

Aspetti negativi:

Update/New Releases - love the changes they make, but can be hard to educate all staff about the updates

Anna
Physical Therapist, Outpatient Rehab Supervisor
Studi medici, 5.001-10.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione
Fonte: SoftwareAdvice

Customer support nightmare

3,0 7 anni fa

Commenti: We have used ReDoc at our outpatient rehab clinic for nearly 4 years now. We are part of a larger health system and all of our outpatient sites use the same program, which is helpful for all our Therapists who may work at more than 1 site as everything is easily kept uniform from one site to the next. However we have had issues with the system being slow from the very beginning and whenever we have trouble with the program that is not related to our network there is not much our IT department can do to fix it for us. We have found the customer service at ReDoc to be awful. It takes a long time to get any resolution to problems once we have an issue, if at all. Working in a busy clinic we rely on our EMR for everything as we do not keep paper charts of all documentation. If our program is not working then we cannot provide a high quality of care to our patient's and we get behind on all our documentation, trying to play catch up for the rest of the week. It's frustrating!

Aspetti positivi:

Ease of use. It makes more detailed documentation easier for our Therapists and more efficient. Billing is easier and we like that it gives alerts when modifiers are required.

Aspetti negativi:

Double documentation on eval, re-eval, and discharge days as you are not able to bill from the assessments. Customer support through ReDoc has been terrible and we often have to wait a long time to get someone to look at the issue we are having and fix it for us. Which typically means we have a day or more of notes and documentation to catch up on. Also the speed is slow, especially when we have a lot of Therapists that are all trying to use the system at the same time.

Joyce
Rehab Coordinator/PTA (USA)
Ospedali e sistemi sanitari, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Great software system for Rehab providers in SNFs that require integration with PCC Nursing

5,0 9 mesi fa

Commenti: I have had a wonderful experience with Net Health, and it exceeds the needs we have to be integrated with PointClickCare to auto-populate rehab minutes and patient information between the 2 systems, also provide the reports and monthly billing exports that I need to provide to the SNF.

Aspetti positivi:

System meets and exceeds all the rehab needs for our SNF to handle rehab related documentations, certifications, re-certs, progress reports, reports, assessments, projections used for scheduling rehab, daily rehab charges, CPTs, billing exports, time in /out logs, monthly PBJ and labor reports, Clini-SIgn for doctors' eSignatures, Training offered when migrating between Casamata over to Net Health when they merged. Also, great support staff always help resolve any issues quickly!

Aspetti negativi:

Some of my therapists feel the evaluations/certifications are too involved and time consuming due to too many options required to be completed. But once trained well, they understand how to use the system in a more efficient way.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Servizi e tecnologie dell'informazione, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Net Health for Wound Care Documentation

4,0 anno scorso

Aspetti positivi:

The product is web-based, which allows a user to switch workstations and access the same information elsewhere. This is helpful in a healthcare environment or if support is working remotely and uses multiple workstations.

Aspetti negativi:

I personally experienced a few instances where I would enter documentation on one page, and it wouldn’t save. While I am not sure, I think this may due to the page timing out. While I understand pages need to time out in electronic medical records for privacy reasons, this was a little detrimental to my workflow. It did not occur very often though.