Cos'è Rescue?

LogMeIn Rescue è una soluzione di assistenza a distanza potente e facile da usare per PC, Mac, dispositivi mobili e altro. Rescue è progettata per servire team di tutte le dimensioni, dai piccoli helpdesk alle più grandi organizzazioni di supporto del mondo. Rescue ti aiuta a fornire supporto tecnico ai tuoi dipendenti, ai tuoi clienti o a entrambi, con una soluzione veloce, affidabile, versatile e facile da usare.

Chi utilizza Rescue?

Piccole, medie e grandi imprese in organizzazioni IT interne, MSP, help desk di assistenza clienti professionali e supporto tecnico.

Video di Rescue
Rescue Software - 1 Rescue Software - 2 Rescue Software - 3

Hai dubbi su Rescue? Confrontalo con una delle alternative più diffuse

Rescue

4,6 (147)
Rescue
Non disponibile nel tuo paese
108,25 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
69
11
4,6 (147)
4,2 (147)
4,4 (147)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
13,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
175
137
4,5 (1.201)
4,7 (1.201)
4,7 (1.201)
Perché questo confronto?

Alternative a Rescue

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Recensioni su Rescue

Punteggio medio

Nel complesso
4,6
Facilità d'uso
4,6
Servizio clienti
4,4
Caratteristiche
4,6
Rapporto qualità-prezzo
4,2

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
66%
4
31%
3
2%
2
1%
Sergey
Sergey
Manager, Technology Infrastructure and Compliance (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Industria alberghiera, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Remote support at your finger tips

5,0 4 anni fa

Aspetti positivi:

I've used this product for many years since LogMeIn introduced it. First time I tried it I was really blown away with its ease of use and deployment. While it offers a wide spectrum of additional features, I mostly use it to remotely support my employees, who can't be visited at the given moment. It really is so seamless, that my users feel like I'm right in front of them, assisting them with the IT issues. Web-based interface for day-to-day support makes it really easy to initiate a remote assistance call. I also use it on the servers for remote support, as they are spread out around multiple locations. Very fair ROI on this product. I am looking to evaluate other LMI products in the nearest future.

Aspetti negativi:

Every so often I run into certain issues with LMI client application installed on my Apple computers. Usually, I'd have to reinstall the client to solve the problem. This never happens to the Windows LMI client application.

Bryan
IT Manager (Canada)
Contabilità, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

LogMeIn Rescue - Essential Support Software

5,0 3 anni fa

Commenti: Essential. I couldn't possible envision doing my job properly without it. Before this software, I used to drive to my client's locations and help them out of a jam, now they know I am just a couple of clicks away. It's the one annual expense I have that I am always happy to spend.

Aspetti positivi:

In my industry, I tend to the needs of users inside the office and outside. LogMeIn Rescue seamlessly allows me to take over my users computer and address their needs wherever I happen to be. Quite frankly, it is the most important software I use. Not only can I control the user's computer remotely, but the Rescue console also allows me to peak inside the file directory. This allows me to move and transfer files directly between our two computers.

Aspetti negativi:

It's not cheap! There are alternatives that are significantly less expense, however, you get what you pay for. Rescue is robust and the extra money spent is certainly worth it. Additionally, in order to acquire full control over the user's computer, there are a couple of steps that need to be explained to the user. While most find these steps intuitive, some of my older clients find it difficult. Sometimes patience and familiarity with the Rescue commands are required to get your client on board with you.

Pushkar
Desktop Support Engineer (India)
Servizi e tecnologie dell'informazione, 5.001-10.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Best Software for Remote in Chip Cost

4,0 3 settimane fa Nuova

Commenti: overall experience is good

Aspetti positivi:

best feature is real time chat & screen sharing & after click the remote file remote auto connected in just a sec...

Aspetti negativi:

file sharing is take to much time & some time remote is auto disconnected

Brett
CEO (USA)
Servizi e tecnologie dell'informazione, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione
Fonte: SoftwareAdvice

May 2022 Update Broke this Product

2,0 6 mesi fa

Commenti: Used to be amazing, then GoTo stepped in - I'm shopping for an alternative as we speak - after 13 years with LMI.

Aspetti positivi:

Reliable - unattended access - ease of use with client

Aspetti negativi:

Recent update week broke the product - three weeks in and their dev still has yet to undo the damage they did with the update. Support is incredibly non-responsive. Likely in that they have no answers.

Utente Verificato
Teacher (Turchia)
Utente LinkedIn Verificato
Gestione formativa, 10.000+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione
Fonte: GetApp

Remote support for mobile and desktop

4,0 3 mesi fa

Commenti: I help employees with computers and software remotely.

Aspetti positivi:

It is possible to get remote help for computers, Macs, and mobile devices. The devices can be accessed quickly without the need to install any software. Reports on user satisfaction, performance, and session statistics can be created. Sessions can be automatically recorded, and earlier sessions can be reviewed.

Aspetti negativi:

It is worth it for the remote connection and its prices, but it is not the cheapest one. Simultaneous connections may be improved. Before starting sessions, there are some user access limitations to be completed in Windows.