Chi utilizza questo software?

Telzio provides phone numbers in more than 75 countries world wide, and can be used globally - so no matter where you are, you will always be connected and available to your customers.

Valutazioni medie

3 recensioni
  • Nel complesso 5 / 5
  • Facilità d'uso 4.5 / 5
  • Servizio clienti 5 / 5
  • Caratteristiche 4.5 / 5
  • Rapporto qualità-prezzo 4.5 / 5

Dettagli del prodotto

  • Prezzo di partenza $50/mese
  • Dettagli sul prezzo Prices are based on usage. No fees per user or for features.
  • Versione gratuita No
  • Prova gratuita
  • Implementazione Cloud, SaaS, Web
    Dispositivi mobili - iOS nativo
    Dispositivi mobili - Android nativo
  • Formazione Live Online
    Webinar
    Documentazione
  • Assistenza Assistenza diretta 24 ore su 24

Dettagli del fornitore

  • Telzio
  • https://telzio.com
  • Fondata nel 2013

Informazioni su Telzio

Customizable online phone system offering phone menus, call queues, call forwarding groups, team collaboration, voicemail, and more.

Caratteristiche di Telzio

  • Gestione contatti
  • Gestione del telemarketing
  • Gestione di call center
  • Integrazione di voce e dati
  • Monitoraggio delle chiamate
  • Rapporti sulle chiamate in entrata
  • Rapporti sulle chiamate in uscita
  • Risposta vocale interattiva (IVR) / Riconoscimento vocale
  • Selezione automatica dei numeri di telefono
  • Selezione predittiva dei numeri di telefono
  • VoIP

Le recensioni più dettagliate su Telzio

Telzio

Traduci con Google Data della recensione: 4/1/2019
Kristina J.
JRSC Express Manager
Stampa, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
5 / 5
Facilità d'uso
5 / 5
Caratteristiche e funzionalità
5 / 5
Assistenza clienti
5 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: Telzio has allowed my company to have an easy to use but great company phone system. You can set it up so that not everyone that is on the system will receive every call. We have 3 different phone lines that come into ours, and it is very easy to tell what phone line the incoming call dialed. Also it is very easy to place a call on hold, or transfer to another person. Use can also use it to inter-call between the company. Through the website you can also send text messages and fax.

Vantaggi: How easy it is to use. You sign up, and then can start using. It takes no time to get used to the setup, and is very user friendly.

Inconvenienti: It does not often work great if you start a call on Wifi and then need to switch to cellular data, most often it will loose the call.

Telzio - Really Good VOIP Option for Modern Teams

Traduci con Google Data della recensione: 7/10/2018
Justin A.
Digital Strategy, Marketing Automation, Online Marketing, CRO, Branding, Wordpress Development
Marketing e pubblicità, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
4 / 5
Facilità d'uso
4 / 5
Caratteristiche e funzionalità
5 / 5
Assistenza clienti
4 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: Overall my experience so far with Telzio has been really good. I was looking for an effective alternative to Dialpad and it's proven to be a good one.

Vantaggi: I think that Telzio has a super clean and functional user interface. The platform is easy to use and integrate and the mobile app provides full featured functionality on the go, which is a must for any modern professionals business phone needs.

Inconvenienti: The only thing thus far that I don't like is the number to plan assignment requirements. It seems somewhat counter-intuitive and not super easy to understand.

Leggi altre recensioni