Chi utilizza questo software?

Professional Services Organizations running on the Google Platform; Marketing/Digital Agencies, Management Consultancies, IT Services companies

Valutazioni medie

18 recensioni
  • Nel complesso 4.6 / 5
  • Facilità d'uso 4.8 / 5
  • Servizio clienti 4.8 / 5
  • Caratteristiche 4.7 / 5
  • Rapporto qualità-prezzo 4.9 / 5

Dettagli del prodotto

  • Prezzo di partenza 19,00 USD/mese
  • Versione gratuita No
  • Prova gratuita No
  • Implementazione Cloud, SaaS, Web
    Dispositivi mobili - iOS nativo
    Dispositivi mobili - Android nativo
  • Formazione Di persona
    Live Online
    Documentazione
  • Assistenza Orario lavorativo
    Online

Dettagli del fornitore

  • VOGSY
  • https://www.vogsy.com/
  • Fondata nel 2015

Informazioni su VOGSY

The VOGSY Professional Services Automation Platform provides everything a professional services organization (PSO) needs to run its business, spanning the entire quote-to-cash lifecycle. Built specifically for the Google Platform, VOGSYs solution lets companies take full advantage of all of the tools, capabilities, scalability and security that Google offers with an end-to-end, simple and sophisticated PSA solution.

Caratteristiche di VOGSY

  • Acquisti
  • CRM
  • Controllo ore e spese
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione degli ordini
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei progetti
  • Gestione del marketing
  • Gestione del personale
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della formazione
  • Gestione finanziaria
  • Parametri prestazionali
  • Programmazione
  • Calcolatore delle tasse
  • Database contatti
  • Elaborazione di pagamenti
  • Fatturazione dei progetti
  • Fatturazione di spese impreviste
  • Fatturazione online
  • Fatturazione per ore
  • Fatture personalizzabili
  • Fatture ricorrenti e abbonamenti
  • Gestione solleciti
  • Pagamenti online
  • Pagamenti tramite cellulare
  • Portale di fatturazione
  • Sistema multi-valuta
  • Accesso da dispositivi mobili
  • Archiviazione di documenti
  • Email Marketing
  • Gestione del territorio
  • Gestione delle attività
  • Integrazione dell'automazione del marketing
  • Integrazione della chat interna
  • Integrazione di social media
  • Lead Scoring
  • Preventivi/Proposte
  • Segmentazione
  • Sistema di calendari e promemoria
  • Brainstorming
  • Controllo della versione
  • Forum di discussione
  • Gestione contatti
  • Gestione dei calendari
  • Gestione dei contenuti
  • Gestione dei progetti
  • Gestione delle attività
  • Gestione di documenti
  • Modifica in tempo reale
  • Videoconferenze
  • CRM
  • Controllo ore e spese
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Generazione di proposte
  • Gestione dei preventivi
  • Gestione dei progetti
  • Gestione del portafoglio
  • Gestione delle risorse
  • Gestione di documenti
  • Portale clienti
  • Strumenti collaborativi
  • Controllo ore e spese
  • Diagramma di Gantt
  • Monitoraggio dei costi di completamento
  • Monitoraggio della percentuale di completamento
  • Monitoraggio dello stato
  • Monitoraggio di attività e progressi
  • Prioritizzazione
  • Strumenti collaborativi
  • Tabella del metodo Kanban
  • Calcolo delle ore di straordinario
  • Database impiegati
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione foglio presenze
  • Molteplici importi da fatturare
  • Monitoraggio del tempo tramite cellulare
  • Monitoraggio vacanze/congedi
  • Ore fatturabili e non fatturabili
  • Rilevamento automatico del tempo
  • Rilevamento del tempo offline
  • Allocazione delle risorse
  • Gestione dell'utilizzo
  • Gestione delle capacità
  • Individuazione delle competenze
  • Pianificazione del personale
  • Previsione della domanda
  • Ricerca con filtri
  • Trascinamento della selezione (Drag & Drop)
  • Visualizzazione di dati
  • Diagramma di Gantt
  • Gestione dei modelli
  • Gestione delle attività
  • Gestione delle risorse
  • Gestione finanziaria
  • Metodologie agili
  • Metodologie tradizionali
  • Monitoraggio dei progressi
  • Monitoraggio della data di scadenza
  • Prioritizzazione
  • Strumenti collaborativi
  • Tabella del metodo Kanban
  • Accesso da dispositivi mobili
  • Controllo degli orari di lavoro
  • Creazione di report/analisi
  • Creazione di task subordinati
  • Gestione delle attività ricorrenti
  • Grafico Gantt/Rappresentazione grafica del calendario delle attività
  • Ludicizzazione
  • Monitoraggio della percentuale di completamento
  • Strumenti collaborativi
  • Visualizzazione della lista delle cose da fare
  • Visualizzazione pannello delle attività
  • Visualizzazione su foglio di calcolo

Le recensioni più dettagliate su VOGSY

100% automated process from quote to invoice

Data della recensione: 3/5/2019
Hendrik N.
Lead Consultant
Software informatici, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
5 / 5
Facilità d'uso
5 / 5
Caratteristiche e funzionalità
5 / 5
Assistenza clienti
5 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: - 100% automated process from quote to invoice
- integrates easily with our financial administration
- extremely intuitive user experience, very steep learning curve for new employees
- beautiful graphs and management dashboards
- FUN to use, feels like social media!

Vantaggi: It is a pleasure to make proposals with Vogsy: - I enter quote information (amount, relation, contact person)
- Vogsy then generates the quote from a template and stores it in Google Drive
- I finish the quote by editing the generated Google Doc
- Vogsy then sends my manager a notification to approve the quote
- after approval Vogsy sends the quote to my contact person through Gmail
It does not end there. After receipt, my customer can digitally sign the quote. Vogsy automatically saves the signed quote in Google Drive. In Vogsy I can then convert the quote to a project with a single click, so the project execuation can start right away (resource planning, time registration, invoicing). Never been this easy, never been this efficient.

Inconvenienti: I manage many projects and quotes so I received many notifications on my feed. Fortunately, you can easily disable certain notifications in Vogsy.

Great personal assistant

Data della recensione: 11/4/2019
Paola Z.
Consultant
Marketing e pubblicità, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
5 / 5
Facilità d'uso
5 / 5
Caratteristiche e funzionalità
5 / 5
Assistenza clienti
5 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: Helps me to keep full track of our quote-to-cash process. Easy time recording and approval of purchase invoices. Charts give a clear overview of a number of key performance indicators.

Vantaggi: Vogsy helps me to easily manage my actions by presenting them on my personal feed. And keeps reminding me if something is not taken care of yet. Great to have this convenient personal assistant who keeps me up to speed!

Inconvenienti: If you work on quite a number of projects, you can sometimes receive many notifications on your feed. To avoid this situation, you can disable certain notifications in Vogsy. So if you just invest a little bit of time, this is easily taken care of as well.

Reduces my administrative burden to a minimum

Data della recensione: 16/1/2019
Yorick K.
DevOps Team Lead
Servizi e tecnologie dell'informazione, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione 
4/5
Nel complesso
5 / 5
Facilità d'uso
4 / 5
Caratteristiche e funzionalità
Assistenza clienti
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: I mostly use Vogsy for time recording and the approval of purchase invoices. It only takes a few clicks and you are done. I also regularly look at Billability charts that are very clear to me. As a DevOps Team Lead I am very happy that Vogsy helps me to limit my (boring) administrative tasks!

Vantaggi: - The homepage (Vogsy feed) shows cards with only actions and updates about projects that apply to me
- From my homepage I can handle my pending actions like 'Approve purchase invoice' very quickly
- Searching is fast and easy, you just start typing (it works like Google)

Inconvenienti: Sometimes I receive an update that I have already seen and marked as ready.

Vogsy review by Specialisterren BV

Data della recensione: 16/1/2019
Hein M.
COO
Servizi e tecnologie dell'informazione, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione 
4/5
Nel complesso
5 / 5
Facilità d'uso
4 / 5
Caratteristiche e funzionalità
5 / 5
Assistenza clienti
5 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: - We used different systems, joined by the unavoidable Excel-sheets. Vulnarable of course plus lots of data were stored double (or more) in different systems. On top of that: using many unconnected systems/applications means that you will not have a clear overview of interconnected processes (sales, operations, invoicing). Vogsy solves this for us and makes a 360-overview and insight possible.

Vantaggi: - Functionality: it fits our needs quite thouroughly
- Easy to use. Adaption to using Vogsy proved to be very easy
- Customer support: direct response and actions taken.

Inconvenienti: - At this point the performance is not always what you want. Not a real problem now, but might become a problem as more customers will join. I don't know how Vogsy will be able to scale on this point.

Vogsy is the best PSA software for our IT testing company

Data della recensione: 9/1/2019
Sjoerd V.
CEO
Servizi e tecnologie dell'informazione, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione 
4/5
Nel complesso
5 / 5
Facilità d'uso
5 / 5
Caratteristiche e funzionalità
4 / 5
Assistenza clienti
5 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: With Vogsy we were able to run our entire buss proces in one system, greatly enabling our 360degrees view on both our company and our customers

Vantaggi: Ease of setup, we were able to use it after some weeks of setting up with hardly any additional customising, it ran straight out of the box
360 view of the complete lead2bill proces, we now never miss a hours which "leak" away, resulting is a better invoice rate. The software started paying for itself right from the start
Cloud based mobile first data and charts means we can access all data from all over the world.

Inconvenienti: Charts are fab, some google sheets are not extermely intuitive to use.
COmlex reports are at simes somewhat slow to build up

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