Da 18 anni aiutiamo le aziende
a scegliere i migliori software

Cos'è 3iVerify?

Questa soluzione di gestione della qualità 3iVerify aiuta i produttori di alimenti di grandi e piccole dimensioni a gestire in modo efficiente ed efficace le metriche di qualità e a promuovere il miglioramento continuo in tutti gli aspetti dell'impresa.

3iVerify aiuta anche a ridurre i rischi e a garantire la conformità GFSI attraverso una soluzione cloud facile da usare. Gestisci documenti, CAPA, fornitori, clienti, reclami, ispezioni, formazione e molto altro.

Contatta il produttore per ricevere maggiori informazioni.

Chi utilizza 3iVerify?

Produttori e importatori di alimenti con molti fornitori, materie prime e prodotti per i quali è necessario gestire la sicurezza alimentare, la qualità, la tracciabilità e la conformità.

3iVerify Software - 1

Hai dubbi su 3iVerify? Confrontalo con un'alternativa popolare

3iVerify

3iVerify

4,7 (3)
250,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
73
Nessuna integrazione trovata
4,7 (3)
5,0 (3)
5,0 (3)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
8,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
466
34
4,5 (5.418)
4,3 (5.418)
4,4 (5.418)
Le barre di valutazione verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

Altre alternative interessanti a 3iVerify

monday.com
Funzionalità più votate
Feedback a 360 gradi
Identificazione del prodotto
Monitoraggio dell'inventario
QT9 QMS
Funzionalità più votate
Acquisizione di documenti
Archiviazione di documenti
Misure correttive e preventive (CAPA)
Trackmedium QMS
Funzionalità più votate
Avvisi/Notifiche
Gestione dei moduli
Misure correttive e preventive (CAPA)
DELMIAworks
Funzionalità più votate
Gestione degli ordini d'acquisto
Gestione delle risorse aziendali
Gestione finanziaria
Dot Compliance
Funzionalità più votate
Archiviazione di documenti
Controllo accessi/Autorizzazioni
Firma elettronica
Adaptive Compliance Engine (ACE)
Funzionalità più votate
Archiviazione di documenti
Condivisione di documenti
Gestione corsi
WorkClout
Funzionalità più votate
Controllo accessi/Autorizzazioni
Firma elettronica
Gestione della conformità
FORM OpX
Funzionalità più votate
Accesso da dispositivi mobili
Accesso offline
Programmazione
Cority
Funzionalità più votate
Archiviazione dati OSHA
Gestione del flusso di lavoro
Gestione di documenti

Recensioni su 3iVerify

Punteggio medio

Nel complesso
4,7
Facilità d'uso
4,7
Servizio clienti
5,0
Caratteristiche
4,7
Rapporto qualità-prezzo
5,0

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
67%
4
33%
Esther
Technical Manager (UK)
Prodotti alimentari e bevande, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Fantastic Supplier database system

4,0 4 anni fa

Commenti: 1. Sending auto reminders to suppliers to upload certificates and reports on expiry
2. Removing the need for updating paper document registers for our quality system
3. Keeping the supplier NC and CA in one place will enable us to complete trend analyses

Aspetti positivi:

1. The dash board showing the Approval statuses of the various documents. 2. The ability to share Quality system documents with the team at Helios using the documents module 3. Being able to use the system wherever we have an internet connection 4. The Supplier Questionnaire sections are easy to navigate to and have the facility to save the communication notes between the Helios and Supplier on the same section. 5. Having all the supplier quality documents and records on one system

Aspetti negativi:

1. The inability to Share files once so that if a document is relevant to multiple questionnaires it should be linked through the document library under the supplier records. 2. The file shown in the document module should be from the name given at QA upload not the original uploaded document name 3. The document library is overcrowded create additional sub tabs within the “Documents” tab and for example automatically file the NCR Evidence in a separate sub tab 4. The completion of the NCR report is not straight forward, not intuitive when compared to other supplier management systems 5. Would like the suppliers to upload the annual test certificates for example instead of requesting them by email and storing them on the company server

Risposta di Primority

4 anni fa

Hi Esther Many thanks for your review. As ever, we will discuss the points you raise and work on improving our solution in the next few weeks. We are about to launch the long awaited One Share tool which will address your needs on the secure document sharing. Regarding the management of supplier documents, we are also looking at ways of improving that and will be in touch to get your views on this in due course. Thanks again. James Flynn CTO & Founder Primority Ltd

Renee
QA & Compliance Manager (USA)
Prodotti alimentari e bevande, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

3iVerify manages all your compliance documentation

5,0 4 anni fa

Commenti: Culinary Collaborations LLC experience has been and continues to be positive. 3iVerify's ability to meet our growing company's needs. We continue to embed the software into our systems throughout our company. 3iVerify's response time to queries is fast, reliable & their support is top notch. We highly recommend them not only for their software, services but for their vast experience in the food industry. 3iVerify understands the food industry enabling them to provide your business with solutions to help your company meet food safety & regulatory requirements.

Aspetti positivi:

The software helped me -: Manage over 900 documents with expiry dates Automate Supplier Approvals Automate Material Approvals Conduct Risk Assessments Assisted to ensure CCL met all regulatory compliance Assisted in the process of GFSI certification/recertification 3iVerify made my job easier! The dashboard, questionnaires and actions linked all my documents, certifications & data in one system. My customers and suppliers login to complete and upload directly to the system - no more email exchanges and trying to find documents within email strings. All team members have access to the system with users specific access.

Aspetti negativi:

Wished we integrated the product sooner in our Quality, Food Safety and Compliance areas.

Andy
Director (UK)
Prodotti alimentari e bevande, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Software written by food people, for food people

5,0 4 anni fa

Aspetti positivi:

Easy to use, and customisable to suit the operation.

Aspetti negativi:

Nothing really. Whenever I got stuck, help was on hand