HoneyBook

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Chi utilizza HoneyBook?

Fotografi professionisti, web designer, fiorai, organizzatori di matrimoni, truccatori, organizzatori di eventi, DJ, catering, designer d'interni, stilisti, graphic designer.

Cos'è HoneyBook?

HoneyBook semplifica e automatizza l'esperienza del cliente, dalla richiesta alla fattura finale.

Dettagli su HoneyBook

HoneyBook

https://www.honeybook.com/

Fondata nel 2013

Panoramica dei prezzi di HoneyBook

HoneyBook non dispone di un piano gratuito ma offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di HoneyBook è disponibile a partire da 40,00 USD/mese.

Prezzo di partenza

40,00 USD/mese

Versione gratuita

No

Prova gratuita

Implementazione

Cloud, SaaS, Web

Dispositivi mobili - iOS nativo

Dispositivi mobili - Android nativo

Formazione

Live Online

Webinar

Documentazione

Assistenza

Orario lavorativo

Online

Caratteristiche di HoneyBook

Programmi gestionali per aziende
Acquisti
CRM
Controllo ore e spese
Fatturazione e contabilizzazione
Gestione degli ordini
Gestione dei fornitori
Gestione dei progetti
Gestione del marketing
Gestione del personale
Gestione dell'inventario
Gestione della formazione
Gestione finanziaria
Parametri prestazionali
Programmazione
Calcolatore delle tasse
Database contatti
Elaborazione di pagamenti
Fatturazione dei progetti
Fatturazione di spese impreviste
Fatturazione online
Fatturazione per ore
Fatture personalizzabili
Fatture ricorrenti e abbonamenti
Gestione solleciti
Pagamenti online
Pagamenti tramite cellulare
Portale di fatturazione
Sistema multi-valuta
Archiviazione e conservazione
Blocco spam
Caselle di posta condivise
Elenco elementi consentiti/non consentiti
Gestione delle code
Gestione delle firme
Gestione delle risposte
Monitoraggio delle e-mail
Recupero dati
Ricerca del percorso migliore
Risposte predefinite
Accesso da dispositivi mobili
Archiviazione di documenti
Email Marketing
Gestione del territorio
Gestione delle attività
Integrazione dell'automazione del marketing
Integrazione della chat interna
Integrazione di social media
Lead Generation
Lead Scoring
Preventivi/Proposte
Segmentazione
Sistema di calendari e promemoria
Analisi del servizio al cliente
Catalogazione / Categorizzazione
Controllo delle risposte via e-mail
Gestione delle conoscenze
Live Chat
Monitoraggio dell'assistenza clienti
Parametri prestazionali
Portale self-service
Ricerca
Archiviazione di documenti
Formulazione di previsioni
Gestione del territorio
Gestione delle attività
Integrazione dell'automazione del marketing
Integrazione di social media
Lead Scoring
Live Chat
Preventivi/Proposte
Scansione di biglietti da visita/badge
Segmentazione
Sistema di calendari e promemoria
Controllo ore e spese
Diagramma di Gantt
Gestione del portafoglio
Gestione delle risorse
Gestione di idee
Gestione finanziaria
Metodologie agili
Metodologie tradizionali
Modelli personalizzabili
Monitoraggio dei costi di completamento
Monitoraggio di attività e progressi
Portale clienti
Strumenti collaborativi
Tabella del metodo Kanban
Accesso da dispositivi mobili
Automazione dei processi aziendali
Configurazione del flusso di lavoro
Controllo accessi/Autorizzazioni
Editor grafico di flussi di lavoro
Gestione dei calendari
Gestione dei moduli
Gestione delle attività
Gestione di documenti
Integrazioni di terze parti
Monitoraggio della conformità
Pannello di controllo personalizzabile
Senza codice
Fatturazione e contabilizzazione
Gestione degli ordini
Gestione dei clienti
Gestione dei progetti
Gestione del marketing
Gestione delle offerte
Gestione di contratti
Gestione eventi
Programmazione appuntamenti
Appalti pubblici
Contratti di specializzazione
Controllo della versione
Firma elettronica
Gestione del ciclo di vita dei contratti
Gestione del flusso di lavoro
Interfaccia acquirenti (fornitori)
Lato vendite (clienti)
Modelli precompilati
Monitoraggio dei progressi
Monitoraggio della conformità
Ricerca del testo completo
Conformità PCI
Creazione di report/analisi
Elaborazione dei pagamenti online
Elaborazione di carte di debito/credito
Elaborazione di criptovalute
Elaborazione di pagamenti
Fatturazione e contabilizzazione
Fatturazione ricorrente
Firma elettronica
Gestione dei pagamenti ACH
Integrazione di servizi per l'elaborazione dei pagamenti
Integrazione di terminali di cassa
Modalità di pagamento multiple
Pagamenti di persona
Pagamenti tramite cellulare
Prevenzione dei pagamenti fraudolenti
Sicurezza dei dati
Avvisi/Notifiche
Gestione delle prenotazioni di camere
Pianificazione automatica
Pianificazione del personale
Pianificazione delle lezioni
Pianificazione delle risorse
Pianificazione di gruppi
Pianificazione in tempo reale
Programmazione appuntamenti
Programmazione di infrastrutture
Sistema multi-locale
Analisi ad hoc
Analisi predittiva
Analisi qualitativo
Analisi quantitativa
Consolidamento / Incorporazione
Creazione di schede di valutazione
Dashboard
Indicatori chiave di performance (KPI)
Pianificazione e previsione delle spese
Pianificazione strategica
Report ad hoc
Audit trail
Collaborazione
Controllo della versione
Firma elettronica
Gestione contatti
Gestione del flusso di lavoro
Gestione della knowledge base
Gestione delle pipeline
Gestione delle richieste d'offerta
Gestione di documenti
Libreria di contenuti
Modelli
Accesso da dispositivi mobili
Appuntamenti ricorrenti
Banca dati cliente
Gestione delle prenotazioni di camere
Pagamenti online
Pianificazione automatica
Pianificazione di gruppi
Prenotazioni online
Promemoria appuntamenti
Sincronizzazione dei calendari
Sistema multi-locale
Acquisizione di potenziali clienti
Distribuzione di potenziali clienti
Gestione della campagna
Gestione delle pipeline
Lead Nurturing
Lead Scoring
Monitoraggio della fonte
Segmentazione della clientela potenziale
Strumenti per la ricerca di potenziali acquirenti
Tracciamento delle interazioni

Recensioni su HoneyBook

Stai visualizzando 5 di 263 recensioni

Nel complesso
4,8/5
Facilità d'uso
4,7/5
Servizio clienti
4,8/5
Caratteristiche
4,6/5
Rapporto qualità-prezzo
4,7/5
Christina S.
Owner
Servizi legali, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 20/9/2019

"The Best Client Management Resource-- goes beyond normal software"

Commenti: Before I used HoneyBook, I had tried several other client management platforms. All of them were clunky, and often I'd have to hunt around for things in the interest of the app developer's attention to folders and organization. What a mess! I'm so glad I switched to HoneyBook. They've consistently made product improvements and seem to really care about their customers. It gets easier and more fun to use every day, with just enough features to accomplish what I need without overwhelming me. I highly suggest this to anyone who is managing multiple clients, especially if you have client projects that tend to go dormant for awhile then pick back up.

Vantaggi: I love how easy it is to use, and how amenable the HB team is to updating the software if you have a feature request or complaint. It provides very visual, easy user prompts that allow me to easily accomplish what I need in a fraction of the time of other software apps I've tried.

Inconvenienti: It's annoying that I can't delete the default emails that came with my account to replace them with my own workflow, so myself or a team member doesn't get confused with their suggested emails vs. the ones I actually want to use.

Risposta del fornitore

da HoneyBook il giorno 23/9/2019

Christina, thank you for you being a HoneyBook member! We are so happy to hear that HB allows you to manage your clients in a fraction of time of other systems! Our Product Team works hard to consistently meet and exceed our members expectations. Thank you for the feedback on the default email templates. I will share with our team. Incase you didn't know, you can edit the default templates text and format to meet your needs.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 20/9/2019
Leigh ann S.
Manager
Organizzazione eventi, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 29/5/2020

"Powerful, Intuitive Tool"

Commenti: When we were starting up our business, an event venue, I was going nuts comparing the different CRM software. When you haven't actually used them, you don't know which will work best for you. Another venue owner told me she used HoneyBook. I had learned a lot from her, and finally decided that if she thought HoneyBook was good, it probably was and I'd just go for that. Best decision ever!

Vantaggi: I love the pipeline, where each client's project is categorized by stage (new inquiry, tour scheduled, proposal signed, etc.). I can pull up all clients who are in the "Planning" stage of the pipeline, for example. Under each client's project is absolutely everything related to their project: all emails exchanged, contracts, payment schedule, separate workspaces with vendors who will be working on the project, and more. I have templates for emails and have them sent automatically. One goes out when we receive an inquiry, a different one 5 days after client signs the contract, and another 30 days before their event date. There are also templates for brochures, contracts, and payment plans. I can't imagine having to do all of that manually! I set the system up for my business with no outside assistance. It was easy to understand.

Inconvenienti: Would like to have more ability to make formatting changes (bullets, numbering, bold, etc.) when editing a document. I can do this on a new document, but not when editing an existing one.
Workflows could be improved to have more triggers and the ability to automatically send files.

Risposta del fornitore

da HoneyBook il giorno 2/6/2020

Hi Leigh Ann,

Thanks for your feedback. It's helpful to know where we can improve. We're in the process of building in more formatting customizations right now, as well as new triggers within workflows to help you automate tasks on a more real-time basis. Stay tuned!

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 29/5/2020
Paige E.
President
Fotografia
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    1/5
  • Facilità d'uso
    1/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    2/5
  • Assistenza clienti
    3/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    1/5
  • Consigliato
    Nessuna recensione
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 7/6/2018

"Not User Friendly - Difficult Learning Curve"

Vantaggi: Keeps contracts in one place, able to accept credit cards. You can network with other vendors, and they seem to really concentrate more on this than actually developing software that works well.

Inconvenienti: I am a "founding" Honeybook user and bought the lifetime membership. At first, HB was very convenient. The learning curve was very frustrating as the online software had many MANY bugs. It still does. The entire premise behind the software was to free up your time, have all your projects in one place, sign contract, get paid, etc. Yes, great idea! However, the software has so many glitches! You're not able to even edit a person in your contacts. Their customer support team used to be great you could actually message a real person - now you have to wait a day or two to get an email answer and most of the time they just send you a link to deal with your problem. Once you email your client the contract, everything goes down the Honeybook "rabbit hole". My clients are tech savvy and they can't even figure out Honeybook - the emails that I've received from frustrated clients is numerous. Save your time and money and get another online software that will actually do the job - like Sprout Studio or Dubsado. Wish I would have done that from the beginning. Regretting my purchase since my lifetime "membership" isn't transferrable and Honeybook continues to make money off of me by accepting credit card payments. I looked at 17hats, which also didn't have great reviews before I purchased Honeybook. Moving on, however, I'm assuming that the process will not be easy transferring existing contracts and other office files.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 7/6/2018
Tamara C.
Graphic Designer
Graphic Design, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    3/5
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 23/5/2020

"Great Productivity Tool, Constantly evolving!"

Commenti: A great productivity tool for me

Vantaggi: I love that they are constantly evolving with the features of this software:
1) I am in love with the email scheduling that is connected to my gmail.
2) I love that i can now schedule sessions with my clients within Honeybook instead of sending links to my clients to schedule with outside scheduling platforms.

Inconvenienti: I would love to see a connection to Quickbooks Self Employed Software.
I would love more compatibility with the software on apple products. Honeybook's app does not have rotate-screen functionality on ipads, neither does the program fill the screen. It appears to be more of a trial or beta program when you use the Honeybook app on an apple device.
I would love to see a little more assistance with contracts. Automation for standard clauses.
A little on the expensive side per month compared to competition. Discounts promoted are basically the same promotion only for the first year. Would love to see some occasional additional discounts here and there.

Risposta del fornitore

da HoneyBook il giorno 28/5/2020

Hi Tamara,

Thanks so much for your feedback. We'll definitely pass it along to our product team. Currently, we don't have stand-alone iPad app, so I understand why that falls short of your expectations. That said, our mobile iPhone app is being updated week over week (with a big update coming soon).

Thanks again and keep an eye out for future updates!

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 23/5/2020
Penny L.
Owner/Photographer
Artigianato, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 6/2/2020

"Best choice I made for my business yet"

Commenti: Payment processing was always a challenge until I found Honeybook. I love that the automated convenience of honey book. I set my templates, it does the rest. I send an invoice, it bills, reminds and keeps everything squared away. Not to mention it auto-deposits funds into my account. IT keeps me in business!

Vantaggi: Running my own business where clients contract via email and forms through my website can get overwhelming when trying to keep track of small but important details. Invoicing, payment processing, contracts, client communication, client surveys and now they have a feature where you can connect with other local professionals on projects. Very useful.

Inconvenienti: I wish it was a little more upscale looking on fonts, colors and the user experience. My brand is more of a luxury brand so I want customers to feel like when they're being transferred to the contract or payment portion of our interactions that they're still receiving a luxury experience.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 6/2/2020