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Cos'è N-sight?

SolarWinds® RMM è una piattaforma di monitoraggio e gestione remota progettata per semplificare la gestione, la manutenzione e la protezione delle risorse IT.

Chi utilizza N-sight?

La piattaforma SolarWinds® RMM è progettata per fornitori di servizi gestiti e personale IT interno che gestiscono ambienti IT complessi, sia in loco che remoto.

Dove si può implementare N-sight?

Basato sul cloud
Locale

Informazioni sul fornitore

  • N-able

Assistenza di N-sight

  • Assistenza telefonica
  • Assistenza diretta 24 ore su 24
  • Chat

Disponibilità per Paese

Antigua e Barbuda, Argentina, Australia, Austria, Bahamas e altri 36

Lingue

inglese

N-sight prezzo

Prezzo di partenza:

99,00 USD/mese
  • Sì, offre prova gratuita
  • Senza versione gratuita

N-sight non dispone di un piano gratuito ma offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di N-sight è disponibile a partire da 99,00 USD/mese.

Informazioni sul fornitore

  • N-able

Assistenza di N-sight

  • Assistenza telefonica
  • Assistenza diretta 24 ore su 24
  • Chat

Disponibilità per Paese

Antigua e Barbuda, Argentina, Australia, Austria, Bahamas e altri 36

Lingue

inglese

Video e immagini di N-sight

N-sight Software - 1
Vedi altri 2
Video di N-sight
N-sight Software - 1

Caratteristiche di N-sight

  • Accesso/Controllo remoto
  • Aggiornamenti in tempo reale
  • Aggiornamento/Installazione da remoto
  • Analisi della rete
  • Avvisi/Allarme crescente
  • Avvisi/Notifiche
  • Backup e ripristino
  • CRM
  • Controllo accessi/Autorizzazioni
  • Controllo ore e spese
  • Creazione di report/analisi
  • Dashboard
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione degli audit
  • Gestione dei problemi
  • Gestione dei processi correttivi
  • Gestione dei progetti
  • Gestione dei ticket di assistenza
  • Gestione del flusso di lavoro
  • Gestione del portafoglio
  • Gestione dell'accordo sul livello di servizio (SLA)
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della configurazione
  • Gestione della conformità
  • Gestione della connettività
  • Gestione della knowledge base
  • Gestione delle applicazioni
  • Gestione delle attività
  • Gestione delle capacità
  • Gestione delle implementazioni
  • Gestione delle modifiche
  • Gestione delle patch
  • Gestione delle prestazioni
  • Gestione delle risorse
  • Gestione delle risorse IT
  • Gestione di contratti/licenze
  • Gestione di incidenti
  • Gestione di tutta la rete
  • Gestione e monitoraggio da remoto
  • Gestione polizze
  • Implementazione automatica delle patch
  • Integrazioni di terze parti
  • Monitoraggio
  • Monitoraggio dei cespiti
  • Monitoraggio dei server
  • Monitoraggio dell'utilizzo di Internet
  • Monitoraggio della larghezza di banda
  • Monitoraggio della rete
  • Monitoraggio delle attività
  • Monitoraggio delle risorse IT
  • Monitoraggio dello stato
  • Monitoraggio di indirizzi IP
  • Monitoraggio in tempo reale
  • Notifiche in tempo reale
  • Parametri prestazionali
  • Per MSP
  • Pianificazione della manutenzione
  • Portale self-service
  • Programmazione
  • Protocollo semplice di gestione di rete (SNMP)
  • Quadro della attività
  • Registro eventi
  • Relazioni sui tempi di disponibilità
  • Relazioni sul traffico web
  • Scansione delle vulnerabilità
  • Scansioni automatiche
  • Strumenti collaborativi
  • Verifica dei problemi

Alternative a N-sight

ConnectWise Control offre la possibilità di visualizzare e controllare dispositivi ovunque ci sia una connessione internet.
Software di supporto IT basato sul cloud per PMI con team interni e remoti.
WatchGuard Endpoint Security combina soluzioni di filtraggio con piattaforma di protezione degli endpoint (Endpoint Protection Platform, EPP), EDR, XDR e DNS con servizi di ricerca delle minacce e zero trust.
PRTG è una soluzione singola basata su Windows che misura il traffico e l'utilizzo della rete, monitorando la disponibilità dei componenti.
La piattaforma di monitoraggio e gestione remota N-central® di SolarWinds® è progettata per semplificare la gestione di reti IT complesse. Ulteriori informazioni su N-central
Helpdesk ConnectWise Manage: avanzato sistema di gestione dei ticket con comunicazione centralizzata, in grado di integrarsi con gli strumenti attualmente in uso.
RG System è una piattaforma di SaaS per la gestione IT che offre funzionalità di RMM, backup e ripristino dei dati e sicurezza degli endpoint in un'unica interfaccia.
NinjaOne è una soluzione per le operazioni IT multifunzione semplice, apprezzata da MSP e professionisti IT. Ulteriori informazioni su NinjaOne
Soluzione basata sul cloud che fornisce la gestione di sistemi remoti per desktop, server e computer portatili.

Recensioni su N-sight

Punteggio medio

Nel complesso
4,3
Facilità d'uso
4,1
Servizio clienti
4,0
Caratteristiche
4,4
Rapporto qualità-prezzo
4,1

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
51%
4
38%
3
5%
2
1%
1
4%
Derek
Derek
Service Manager (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Servizi e tecnologie dell'informazione, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

SolarWinds RMM (formerly N-Able) is a great RMM tool

5,0 4 anni fa

Commenti: Great solution for an RMM tool. The management of the alerts and system is the best overall of the competitors. Would recommend as long as the PSA tool links to it well.

Aspetti positivi:

Very intuitive interface and easy to learn. Easy to navigate and manage individual endpoints and quiet noisy alerts. Great integration with direct hardware monitoring as well.

Aspetti negativi:

Remote access software has historically been an additional feature. Very competitive market and some aspects are not the "best" in the market, including remotely connecting to computers. SolarWinds is also only breaking into the PSA market so there is not a direct connecting service to link on day 1 without looking at other vendors.

Alternative considerate: ConnectWise ScreenConnect e Kaseya VSA

Perché passare a N-sight: SolarWinds is a great RMM tool and can be linked nicely with Connectwise Manage. ConnectWise pushes hard to force the linking of Control, which makes this a difficult decision.

Chris
Technology Director (USA)
Trasporti/Trasporto merci/Ferrovie, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

A decent mix with different tools

4,0 4 anni fa

Commenti: Their platform has absolutely put us in a better position for supporting our users working across multiple locations and offices.

Aspetti positivi:

Solarwinds is building a very broad set of tools helping MSPs and admins manage corporate IT users, networks, and assets. I really like that a big part of their strategy consists of recurring available trainings of not only their own software, but best practices. I have already learned a great deal working with their platform.

Aspetti negativi:

They are still growing and adding on. It sometimes gets a little frustrating that all the toolsets are not directly integrated into their RMM platform.

Alternative considerate: ConnectWise PSA

Perché scegliere N-sight: RMM had the broad tools to better manage our resources than a simple remote support tool.

Software precedente: GoTo Resolve

Perché passare a N-sight: cheaper and felt like they would be easier to work with getting training, etc.

Shane
Shane
Chief Technologist (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Servizi e tecnologie dell'informazione, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Loaded with Hidden Fees, Quick to Try and Scam You

1,0 10 mesi fa

Commenti: An utter nightmare.Within literally ONE WEEK of signing up, we got a notice saying that the rates were being hiked by 10% for all customers. We had to fight to just keep out $99/mo introductory rate.But they had the last laugh, as they continuously billed us at $148/mo for more than half of the time we've been with the service. We deactivated a user that had left our organization and activated a new user in the same day - and N-ABLE views that as "acceptable" to bill you for an added user license, despite the fact you still only have three active licenses.We attempted to cancel the service on June 3rd, giving 30 days according to their policy. Today is June 27th and their helpdesk told me that the contract would have to remain open (and billed) until September 1st - because their team has taken a full month to cycle us through their ticketing system to cancel our account. Oh, and they're tacking on an extra month as their "early termination" on a month-to-month contract (which was not agreed to).STAY AWAY!

Aspetti positivi:

The initial price of $99/mo for up to 3 users seemed very attractive to us as an affordable entry into the space. A unified platform for all RMM tools also seemed attractive to us. However, we were very wrong with assuming it was unified.

Aspetti negativi:

The "N" in "N-ABLE" apparently stands for "Nickel-And-Diming" as that's exactly what they did at every turn. After an exciting trial period with the platform (which was kicked off with great sales people), all of the features that were represented to us in the sales calls were suddenly stripped away and pitched as "add-ons" to the introductory price that we should have known was too good to be true.Beyond that, N-ABLE continuously over-billed us for 3 of the 6 months we had the service. Two of those times were because we had the audacity to deactivate one user account and activate a new one - but the fact that two different users existed in a month meant that it was an added charge.The charge? It was an extra $49! Half the cost of what they billed for their $99-for-3.This made it a nightmare for us when we turned over staff, as they weren't billing on ACTIVE LICENSES but instead they billed you on any time you added someone new - despite if you deactivated the old user first.Beyond the billing nightmare - EVERYTHING is an upcharge. Your fee is giving you access to an RMM and a really antiquated ticketing system that feels like you're working in a platform that was developed in 1992.Every single module is segregated and requires you to log in again (with MFA). This ultimately didn't make a huge difference, because we quickly found out that you had to pay hundreds of dollars for every other feature, anyway.

Javier
Service Tech (Messico)
Servizi e tecnologie dell'informazione, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

You don't need to spend more money elsewhere

5,0 5 anni fa

Aspetti positivi:

The main pro for us has been that it is pay what you use. Many other RMM tools will lock you into 3 year contracts and make you buy hundreds of seats and you will pay for them regardless if you use them or not. We loved that the remote control tool was based on Teamviewer

Aspetti negativi:

The initial interface was kind of clunky. And we really didn't like when they changed the remote control client. We've gotten used to it now though.

Alternative considerate: ConnectWise Automate

Perché scegliere N-sight: It was stile N-Able back then and the platform was just terrible. It cause all sorts of network issues.

Software precedente: N-central

Danny
IT Manager (UK)
Prodotti alimentari e bevande, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Amazing remote manamgement software

5,0 4 anni fa

Aspetti positivi:

I love how simple it is to manage my systems with this software. I can remotely control every single endpoint in my organisation, pull an assest list when I need it, keep an eye on virus threats and even deploy virus protection all via a simple interface

Aspetti negativi:

The only additional feature I'd like to see is the ability to freeze the remote display, so the user cannot see what actions are being performed, like entering sensetive parts of systems etc.