Da 17 anni aiutiamo le aziende
a scegliere i migliori software

Cos'è UpSlide?

UpSlide è un componente aggiuntivo multifunzione per la gestione dei documenti per Microsoft Office. È specializzato nel supporto di società di servizi finanziari e professionali in tutto il mondo.

Le oltre 65 funzionalità consentono ai professionisti di oltre 60 Paesi di creare e distribuire rapidamente pitchbook e report impeccabili e conformi al marchio. Gli strumenti di gestione dei documenti messi a disposizione dalla piattaforma consentono agli utenti di risparmiare in media 12 ore al mese in Excel, Word, PowerPoint e Power BI.

Chi utilizza UpSlide?

Banche, investment banking, consulenze, team di controllo/creazione di report, finanza aziendale, marketing, private banking, gestione patrimoniale, ispezioni interne, team finanziari.

Dove si può implementare UpSlide?

Basato sul cloud
Locale

Informazioni sul fornitore

  • UpSlide
  • Sede: Paris, Francia
  • Fondata nel 2009

Assistenza di UpSlide

  • Assistenza telefonica
  • Chat

Disponibilità per Paese

Australia, Austria, Belgio, Brasile, Canada e altri 20

Lingue

francese, inglese, italiano, olandese, polacco e altri 3

UpSlide prezzo

Prezzo di partenza:

308,00 €/anno
  • Sì, offre prova gratuita
  • Senza versione gratuita

UpSlide non dispone di un piano gratuito ma offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di UpSlide è disponibile a partire da 308,00 €/anno.

Piani tariffari richiedi una prova gratuita

Informazioni sul fornitore

  • UpSlide
  • Sede: Paris, Francia
  • Fondata nel 2009

Assistenza di UpSlide

  • Assistenza telefonica
  • Chat

Disponibilità per Paese

Australia, Austria, Belgio, Brasile, Canada e altri 20

Lingue

francese, inglese, italiano, olandese, polacco e altri 3

Video e immagini di UpSlide

UpSlide Software - 1
UpSlide Software - 2
UpSlide Software - 3
UpSlide Software - 4
UpSlide Software - 5
Vedi altri 6
Video di UpSlide
UpSlide Software - 1
UpSlide Software - 2
UpSlide Software - 3
UpSlide Software - 4
UpSlide Software - 5

Caratteristiche di UpSlide

  • Archiviazione di documenti
  • Archiviazione e conservazione
  • Condivisione di documenti
  • Controllo accessi/Autorizzazioni
  • Controllo della versione
  • Elaborazione di batch
  • Gestione del flusso di lavoro
  • Gestione di documenti
  • Integrazioni di terze parti
  • Modelli
  • Modelli personalizzabili
  • Ricerca del testo completo
  • Ricerca/Filtro
  • Strumenti collaborativi

Alternative a UpSlide

LogicalDOC è una soluzione intuitiva, ad alte prestazioni, che offre la potenza della gestione dei documenti aziendali alle aziende di medie dimensioni.
Soluzione ECM che combina gestione integrata dei documenti, Business Process Management e gestione dei record.
Automatizza la stesura e la gestione dei tuoi documenti. Unisciti a oltre 150.000 utenti di studi legali di alto livello in più di 50 Paesi e studi legali F500 come PwC.
Ideale per aziende di tutte le dimensioni, è uno strumento per la creazione di moduli, che consente agli utenti di creare moduli per sondaggi e allo stesso tempo di esaminare i dati inseriti.
Jotform Enterprise permette di raccogliere firme digitali. Permette di liberarsi dei moduli cartacei, grazie ai moduli con firma elettronica dall'aspetto professionale.
Crea documenti, proposte, presentazioni PPT e grafici Excel con marchio in modo coerente. Gestisci facilmente il tuo marchio in modo centralizzato e online.
Fornisce efficienza, sicurezza dei dati e controllo globale per la gestione e pubblicazione di contenuti strategici su diversi media.
Suite di prodotti di collaborazione per team e piccole imprese. Conferenze via web, condivisione di file e pianificazione sul cloud.
Filtrate, cercate, ordinate e organizzate i vostri contratti in modo da poterli analizzare, decidere e agire più rapidamente.

Recensioni su UpSlide

Punteggio medio

Nel complesso
4,8
Facilità d'uso
4,9
Servizio clienti
4,8
Caratteristiche
4,4
Rapporto qualità-prezzo
4,4

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
88%
3
13%
Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Proprietà immobiliari, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Time Saver!

5,0 2 anni fa

Commenti: Overall very positive, the customer service is excellent and we feel that the implementation of UpSlide allows us to focus on other tasks at hand.

Aspetti positivi:

UpSlide allows us to link critical data from Excel to our Word templates. Not only does it save us time due to the volume of data that needs to be transferred, but it also eliminated human error.

Aspetti negativi:

Small bugs such as sometimes a link can break or the library doesn't load, although it seems these have ben resolved in recent updates.

Risposta di UpSlide

anno scorso

Dear user, Thank you for your positive feedback and for choosing UpSlide. We're glad to hear that our customer service has been excellent and that UpSlide has helped you save time and eliminate human error. We're also happy to read that the issues you experienced are solved. Regarding the Library, we recently worked on improving performance, and we continue monitoring any loading issues to ensure a seamless experience. Please get in touch with our support should you need any assistance with the library, the link, or anything else. Best regards, Elena from the Product team

Riccardo
Managing Director (Italia)
Servizi finanziari, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Great product

5,0 5 mesi fa

Aspetti positivi:

Easy to use, easy to customize, great customer service

Aspetti negativi:

Some more options for charts could be a good upgrade

Thomas
Head Hunter (Francia)
Risorse umane, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Ok, but not great

3,0 4 anni fa

Aspetti positivi:

Nice user interface and some nice features

Aspetti negativi:

The features are not the best compared to some alternatives, while the software is on the contrary maybe the most expensive

Risposta di UpSlide

anno scorso

Dear Thomas, Apologies for the delay in answering, and thanks for taking the time to write a review. We're sorry to hear you didn't have the best experience with our features. We are constantly improving our offerings based on user input, we would love to hear your specific feedback on the features you're interested in. This will help us enhance them further. Best regards, Elena from the Product team

Kathryn
Head of International Marketing (UK)
Servizi finanziari, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

[sensitive content hidden] - 10 out of 10

5,0 7 mesi fa

Aspetti positivi:

[sensitive content hidden] has been an absolute rock on what was, and still is, one of the most important workstreams in a project worth £1m+. If the PPT / UpSlide workstream failed / fails, it had / has the potential to skew the entire success of the project and [sensitive content hidden] has navigated that pressure and challenge with aplomb. She has guided me through the process from start to finish (well, will it ever be finished!) and having started with very little understanding as to the full capability of UpSlide, I now feel educated and empowered to talk to my team about it. [sensitive content hidden] is patient (she's had to be with me!) and never makes you feel like a question is a silly question. I know it is a team effort, but for me [sensitive content hidden] has been the stand-out team member. Ready to take calls, always responsive on emails - just there with you - it's hard to capture, but anybody managing a project with multiple workstreams will understand the comfort that brings. Thank you [sensitive content hidden]. Onwards, upwards, and forwards!

Aspetti negativi:

Once I had a complete understanding of UpSlide and all its functions and features I immediately saw the benefit to the business and our employees.

Louise
Analyst (Francia)
Servizi finanziari, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Bon outil, gain de temps garanti

5,0 10 mesi fa

Aspetti positivi:

Outil très facile d’utilisation, qui permet de gagner du temps dans la réalisation de slides Une note particulière pour les exports de données excel vers PowerPoint qui permet une fiabilité forte

Aspetti negativi:

Rien à signaler, très bon outil facile d’utilisation

Corina
Analista de Garantias (Venezuela)
Ha utilizzato il software per: Non specificato
Fonte della recensione

A wonderful platform for large companies.

5,0 7 anni fa

Aspetti positivi:

* It is a system created to optimize the way presentations of office packages are currently used, since it generates higher visual quality files with a large number of updated templates and designs. * Increase the capacity of work within the organization, since its processes of creation of tasks is automated, which makes the time of human capital more profitable. * Being a cutting-edge platform, it keeps the content of the shared libraries within the organization updated making all the commercial growth material easier to access. * It has an excellent system of identification and marking of documents and important aspects for a greater ease of reviewing the content. * One of the best features is that its price, which is quite accessible given the productivity, feasibility, rapids, increase of work capacity, as well as the feasibility and efficiency of presentation of results within the companies.

Aspetti negativi:

This as all major software is not allowed to have erroes or negative comments, which shows that your application opmizacion study is quite high to maintain the liking of users and as a safe bet within your organization.

Risposta di UpSlide

anno scorso

Dear Corina, Apologies for the delay in responding. Thank you for your positive feedback, we're glad you find UpSlide useful! Best regards, Elena from the Product team

Amit
Manager (India)
Proprietà immobiliari, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

User friendly software

5,0 8 mesi fa

Aspetti positivi:

Good and saves time in doing repetitive work

Aspetti negativi:

Nothing as such

Jessica
Homemaker (USA)
Artigianato, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Just an artist

5,0 4 anni fa

Commenti: Overall I was satisfied with my experience with upslide.

Aspetti positivi:

It is easy to use software with a fairly straightforward interface. It operated smoothly and I was satisfied.

Aspetti negativi:

The software has many features that I will likely never use let alone navigate through.

Risposta di UpSlide

anno scorso

Dear Jessica, Thanks for your feedback, and apologies for the delay in responding. Please do not hesitate to get in touch should you have any more feedback. Best regards, Elena from the Product team