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Cos'è Issuetrak?

Issuetrak implementa i sistemi di helpdesk e supporto per tutti i tipi di industrie e dipartimenti. Aiuta le aziende come la tua a tenere traccia di ticket, problemi e richieste, dall'invio alla risoluzione. Facile da implementare, consente l'invio dei ticket tramite web, dispositivi mobili ed e-mail. Grazie ad assegnazione ed escalation automatiche dei ticket, ai moduli personalizzati, ai campi definiti dall'utente, alle metriche sulla dashboard consultabili a colpo d'occhio e alla creazione di report dettagliati, Issuetrak offre al tuo team gli strumenti di cui ha bisogno per assicurarsi che nessun ticket o problema venga perso.

Chi utilizza Issuetrak?

È stato realizzato per le aziende e i dipartimenti di tutte le dimensioni che operano in una vasta gamma di settori. È la soluzione ideale per qualsiasi azienda che necessiti di tenere traccia dei problemi/delle richieste e di migliorare il flusso di lavoro con una migliore visibilità.

Issuetrak Software - 1
Issuetrak Software - 2
Issuetrak Software - 3
Issuetrak Software - 4
Issuetrak Software - 5

Hai dubbi su Issuetrak? Confrontalo con una delle alternative più popolari

Issuetrak

Issuetrak

4,6 (188)
26,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
174
8
4,4 (188)
4,6 (188)
4,7 (188)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
55,00 €
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
183
245
4,3 (3.913)
4,2 (3.913)
4,3 (3.913)
Le barre verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Funzionalità più votate
Avvisi/Allarme crescente
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EcholoN
Funzionalità più votate
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Portale self-service

Recensioni su Issuetrak

Punteggio medio

Nel complesso
4,6
Facilità d'uso
4,4
Servizio clienti
4,7
Caratteristiche
4,4
Rapporto qualità-prezzo
4,6

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
63%
4
31%
3
5%
2
1%
Jeromy
Jeromy
Director of Operations (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Software informatici, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Issuetrak Customer Support for SaaS Development Company

5,0 11 mesi fa

Commenti: Issuetrak is invaluable in supporting our customers and clients, as well as managing user requests, feature change requirements, and development progress.Issuetrak customer support is top notch; professional services team and developers are always available to help us and know the system throughout. Our Issuetrak account manager is in regular contact with us to ensure we have everything we need to provide the best service to our customers!

Aspetti positivi:

Ticket notes and tasks. Secure relevant ticket access for customers and clients.

Aspetti negativi:

Multiple feature sets can be overwhelming and complicated to set-up and integrate within the system.

Risposta di Issuetrak

11 mesi fa

Thank you for your review, Jeromy! We're excited to hear that our software and our team are meeting your needs and help you serve your customers well! If you have any additional feedback about our software and how we can improve, don't hesitate to submit your ideas to the form on our website, https://www.issuetrak.com/feature-requests, which goes directly to our Product team. Thank you again!

Gabriel
Director of Operations (USA)
Medicina veterinaria, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Great value, functionality and support for the cost.

5,0 mese scorso Nuova

Commenti: Excellent. As mentioned previously, their staff was a pleasure to work with making everything from set up to live support very simple and painless.

Aspetti positivi:

Its support and staff. In a world shifting every so quickly to automation and AI; it is refreshing to work with a company that values the importance of dealing with a human being.

Aspetti negativi:

It takes a bit of effort to get accustomed to the templates and learning how to modify and customize, but once you get the logic it becomes smooth sailing.

Risposta di Issuetrak

4 settimane fa

Gabe, we are so pleased you've enjoyed your experience with us! We truly believe in the importance of coupling human contact with technology - we're glad you do, too! As always, if you have more ideas, please feel welcome to submit them on our website, https://www.issuetrak.com/feedback. Thank you again!

Anna
Video tech support agent (USA)
Telecomunicazioni, 5.001-10.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

I use issuetrak on a daily basis to submit tickets to other departments so things can be processed

3,0 7 anni fa

Commenti: The ability to communicate and get information to other teams

Aspetti positivi:

I like that I do not have to reach out to other departments nor does the customer to get this fixed. I can submit a ticket and they will correct the issue, or pass along the information to the correct team. It helps me to be as efficient as possible.

Aspetti negativi:

I do not like how often it doesn't route properly. It is supposed to be auto filled with what area in our system it's going to, and if it's not it makes it really difficult to ensure it's getting where it needs to go.

Christopher
Director of Quality Control (USA)
Aeronautica e industria aerospaziale, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Issue track is the best issue tracking system that we have ever used

5,0 11 mesi fa

Commenti: Over all the issue track has always been responsive and able to help us with friendly, professional , and knowledgeable team. they have always good to follow up to make sure all your needs have been met.

Aspetti positivi:

The best part to the issue tracking is that you can configure the system to fit your needs. Even better, if your business changes, then you can adjust the system to make it fit the new perimeters of your business. This is huge for us.

Aspetti negativi:

Their continued follow up to make sure I was caught up on the homework I needed to do.

Risposta di Issuetrak

11 mesi fa

Thank you for your thorough review, Christopher! We're delighted to hear that you have found Issuetrak's configuration versatility useful for your Issue tracking needs! If you have any additional feedback about our software and how we can improve, don't hesitate to submit your ideas to the form on our website, https://www.issuetrak.com/feature-requests, which goes directly to our Product team. Thank you again!

Stephen
Director of Technology Operations (USA)
Salute, benessere e fitness, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Issuetrak Reveiw

5,0 anno scorso

Commenti: Using them now is the second time I used them. Once in my previous job and now here. In my previous job I switched from them to SysAid - and in my present job I switched from SysAid to Issuetrak. I did this because Issuetrak offered me greater flexibility to manage various cost centers within a single application in the most efficient and usable fashion.

Aspetti positivi:

The ability to segment my customer base to the responsible departments. Quickly see the overall view to manage my staff and responses to give outstanding customer service.

Aspetti negativi:

Have yet to find any major flaws thta were not able to be resolved by some method.

Risposta di Issuetrak

anno scorso

Thank you for your positive review, Stephen! We're delighted to hear that you have found Issuetrak's flexibility useful for your business operations!