Cos'è Issuetrak?

Issuetrak implementa i sistemi di helpdesk e supporto per tutti i tipi di industrie e dipartimenti. Aiuta le aziende come la tua a tenere traccia di ticket, problemi e richieste, dall'invio alla risoluzione. Facile da implementare, consente l'invio dei ticket tramite web, dispositivi mobili ed e-mail. Grazie ad assegnazione ed escalation automatiche dei ticket, ai moduli personalizzati, ai campi definiti dall'utente, alle metriche sulla dashboard consultabili a colpo d'occhio e alla creazione di report dettagliati, Issuetrak offre al tuo team gli strumenti di cui ha bisogno per assicurarsi che nessun ticket o problema venga perso.

Chi utilizza Issuetrak?

È stato realizzato per le aziende e i dipartimenti di tutte le dimensioni che operano in una vasta gamma di settori. È la soluzione ideale per qualsiasi azienda che necessiti di tenere traccia dei problemi/delle richieste e di migliorare il flusso di lavoro con una migliore visibilità.

Issuetrak Software - 1
Issuetrak Software - 2
Issuetrak Software - 3
Issuetrak Software - 4
Issuetrak Software - 5

Hai dubbi su Issuetrak? Confrontalo con una delle alternative più popolari

Issuetrak

Issuetrak

4,6 (181)
Non disponibile nel tuo paese
69,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
173
8
4,4 (181)
4,5 (181)
4,7 (181)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
8,00 €
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
480
34
4,5 (3.754)
4,3 (3.754)
4,5 (3.754)

Altre alternative interessanti a Issuetrak

monday.com
Funzionalità più votate
Dashboard
Gestione dei progetti
Gestione della pipeline di vendita
SysAid
Funzionalità più votate
Avvisi/Allarme crescente
Gestione dei biglietti
Portale self-service
Spiceworks
Funzionalità più votate
Avvisi/Allarme crescente
Gestione dei biglietti
Gestione dell'inventario
EcholoN
Funzionalità più votate
Gestione dei biglietti
Gestione della knowledge base
Portale self-service
Salesforce Service Cloud
Funzionalità più votate
Creazione di report/analisi
Monitoraggio delle chiamate
Registrazione delle chiamate
Vivantio
Funzionalità più votate
Creazione di report/analisi
Gestione dei biglietti
Gestione della posta elettronica
CloudBlue PSA
Funzionalità più votate
Gestione dei biglietti
Gestione delle attività
Monitoraggio dei report/progetti
Wrike
Funzionalità più votate
Informazioni in tempo reale
Metodologie tradizionali
Monitoraggio della data di scadenza
Odoo
Funzionalità più votate
Contabilità dei fondi
Creazione delle commesse
Ricerca/Filtro

Recensioni su Issuetrak

Punteggio medio

Nel complesso
4,6
Facilità d'uso
4,4
Servizio clienti
4,7
Caratteristiche
4,4
Rapporto qualità-prezzo
4,5

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
61%
4
33%
3
6%
2
1%
Valery
Valery
Support Services Specialist (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Amministrazione pubblica, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Very good experience, but not excellent. Does a fantastic job at what it's supposed to do.

5,0 5 anni fa

Commenti: Resolves the complexity of tracking issues.

Aspetti positivi:

Quick, simple, and has plenty of features. Allows for precise control over each issue. Very responsive interface. Has fantastic customer support.

Aspetti negativi:

Development seems to be a bit slow on adding features, Short Term is set as within a year, which is of course reasonable, but Short Term is more like two weeks sprint, but that's personal opinion and experience.

Stephen
Director of Technology Operations (USA)
Salute, benessere e fitness, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Issuetrak Reveiw

5,0 2 mesi fa Nuova

Commenti: Using them now is the second time I used them. Once in my previous job and now here. In my previous job I switched from them to SysAid - and in my present job I switched from SysAid to Issuetrak. I did this because Issuetrak offered me greater flexibility to manage various cost centers within a single application in the most efficient and usable fashion.

Aspetti positivi:

The ability to segment my customer base to the responsible departments. Quickly see the overall view to manage my staff and responses to give outstanding customer service.

Aspetti negativi:

Have yet to find any major flaws thta were not able to be resolved by some method.

Risposta di Issuetrak

mese scorso

Thank you for your positive review, Stephen! We're delighted to hear that you have found Issuetrak's flexibility useful for your business operations!

Anna
Video tech support agent (USA)
Telecomunicazioni, 5.001-10.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

I use issuetrak on a daily basis to submit tickets to other departments so things can be processed

3,0 6 anni fa

Commenti: The ability to communicate and get information to other teams

Aspetti positivi:

I like that I do not have to reach out to other departments nor does the customer to get this fixed. I can submit a ticket and they will correct the issue, or pass along the information to the correct team. It helps me to be as efficient as possible.

Aspetti negativi:

I do not like how often it doesn't route properly. It is supposed to be auto filled with what area in our system it's going to, and if it's not it makes it really difficult to ensure it's getting where it needs to go.

Ash
Chief (India)
Gestione formativa, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Hope they will make improvements rest all is best that could be in this app

4,0 2 mesi fa

Aspetti positivi:

Some of the best things about Issuetrak which I liked are:Customizable workflow: The ability to customize the workflow to match the unique requirements of an organization, which can help to streamline processes and improve efficiency.Reporting and analytics: The ability to generate reports and analyze data on customer support requests and issues, which can help organizations to identify and resolve recurring problems, improve processes, and make data-driven decisions.Integration: Issuetrak can be integrated with other systems such as CRM, ERP, and other service management tools, which allows the data to flow seamlessly and automate the process across different systems and platforms.

Aspetti negativi:

Some potential "worst things" about Issuetrak could include:Limited capabilities: Issuetrak may not be able to handle more complex or nuanced tasks that require human judgment or decision-making.Dependence on existing systems: In order for Issuetrak to automate tasks, it must be able to interact with existing systems and software. If a company's systems are outdated or not properly configured, it may be difficult or impossible to integrate Issuetrak.Limited understanding: As with any new technology, there may be a learning curve for users, and they need to be trained to use the software effectively. A limited understanding of the software may lead to poor implementation and a low adoption rate.

Risposta di Issuetrak

2 mesi fa

Thank you for your honest review, Ash! Looks like there are a few features working well for you and a few we can improve upon. Mediocre isn't in our vocabulary, so we've relayed your feedback to our Product team so we can continue improving our software. Thank you again!

Th
Assistant Consumer Care Manager (USA)
Produzione di alimenti, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Lifesaver

5,0 2 mesi fa Nuova

Commenti: Overall the staff has been professional, friendly and knowledgeable.

Aspetti positivi:

Issuetrak has been a lifesaver, cutting down on continues hours of data entry.From building the data base for our needs, to the customer support team for questions the staff has been professional, friendly and knowledgeable.

Aspetti negativi:

It took sometime ironing out our processes but it was a true team effort!

Risposta di Issuetrak

2 mesi fa

Thank you for your honest review! We're delighted to hear that you have found Issuetrak to be a lifesaver for your business operations! Your feedback has been relayed to our Product team, but if you have any additional feedback about our software and how we can improve, don't hesitate to submit your ideas to our feedback form on our website, https://www.issuetrak.com/feedback, which goes directly to our Product team. Thank you again!