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Cos'è Issuetrak?

Issuetrak implementa i sistemi di helpdesk e supporto per tutti i tipi di industrie e dipartimenti. Aiuta le aziende come la tua a tenere traccia di ticket, problemi e richieste, dall'invio alla risoluzione. Facile da implementare, consente l'invio dei ticket tramite web, dispositivi mobili ed e-mail. Grazie ad assegnazione ed escalation automatiche dei ticket, ai moduli personalizzati, ai campi definiti dall'utente, alle metriche sulla dashboard consultabili a colpo d'occhio e alla creazione di report dettagliati, Issuetrak offre al tuo team gli strumenti di cui ha bisogno per assicurarsi che nessun ticket o problema venga perso.

Chi utilizza Issuetrak?

È stato realizzato per le aziende e i dipartimenti di tutte le dimensioni che operano in una vasta gamma di settori. È la soluzione ideale per qualsiasi azienda che necessiti di tenere traccia dei problemi/delle richieste e di migliorare il flusso di lavoro con una migliore visibilità.

Issuetrak Software - 1
Issuetrak Software - 2
Issuetrak Software - 3
Issuetrak Software - 4
Issuetrak Software - 5

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Issuetrak

Issuetrak

4,6 (188)
27,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
166
10
4,4 (188)
4,6 (188)
4,7 (188)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
29,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
148
50
4,5 (596)
4,4 (596)
4,5 (596)
Le barre di valutazione verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Recensioni su Issuetrak

Punteggio medio

Nel complesso
4,6
Facilità d'uso
4,4
Servizio clienti
4,7
Caratteristiche
4,4
Rapporto qualità-prezzo
4,6

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
63%
4
31%
3
5%
2
1%
Daniel
Daniel
PAC Coordinator (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Telecomunicazioni
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Issuetrak makes issuing support tickets a breeze!

4,0 7 anni fa

Commenti: Ease of use ticketing system.

Aspetti positivi:

I love the ease of creating tickets for issues that I need to resolve. I also use this software to resolve tickets that were submitted by other users. The software has a nice simple layout which makes it look clean and not cluttered.

Aspetti negativi:

The layout could be updated with a new look to give users a modern feel. The current look is a little out of date for current software userfaces.

Valery
Valery
Support Services Specialist (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Amministrazione pubblica, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Very good experience, but not excellent. Does a fantastic job at what it's supposed to do.

5,0 7 anni fa

Commenti: Resolves the complexity of tracking issues.

Aspetti positivi:

Quick, simple, and has plenty of features. Allows for precise control over each issue. Very responsive interface. Has fantastic customer support.

Aspetti negativi:

Development seems to be a bit slow on adding features, Short Term is set as within a year, which is of course reasonable, but Short Term is more like two weeks sprint, but that's personal opinion and experience.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Telecomunicazioni
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

OK Ticketing system

2,0 7 anni fa

Aspetti positivi:

Not best application, has lots of issues. but yet simple and easy to use. Will get the job done for small organization.

Aspetti negativi:

Not best application, has lots of issues. but yet simple and easy to use. Will get the job done for small organization.

Bonnie
Bonnie
Electronic Data Interchange Specialist (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Beni di consumo, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Easy to use for first time Ticket Users

4,0 6 anni fa

Commenti: I am part of a small IT team. We often have to coordinate with outside developers and vendors on projects and problems. We often learn tricks and best practices from them. IssueTrak allows us to track the progress and document what we've learned for other team members in the future.

Aspetti positivi:

It is very easy to learn - I had no experience with it in November, and became comfortable with it in just a few days. I especially like the Knowledge Base and Recurring Request features.

Aspetti negativi:

It's not the prettiest GUI. Pasting images always pastes them too large and have to be resized.

Nick
Nick
Senior Mechanical Design Engineer (USA)
Utente LinkedIn Verificato
, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Good stuff. Solved a bunch of issues we had for years.

4,0 7 anni fa

Commenti: I am spending less time managing issues and more time doing what's important.

Aspetti positivi:

It just organizes everything nicely and gets everything out and visible to the submitters and engineers.

Aspetti negativi:

It doesn't do everything but what it does do is good. I would like to see engineers have the ability to self assign issues of their choice but still not be able to affect assignment of others.