
Chi utilizza CandyBar?
Cafes, quick service restaurants, spas, salons and other brick & mortar merchants.
Cos'è CandyBar?
Sell more. Sell more often.
Keep customers coming back with CandyBar stamps for every purchase, and a sweet treat for their next visit. Your customers will love being rewarded for every visit.
Regulars spend 67% more than new customers. With CandyBar rewards, customers have another reason to come back, season after season. Put down the paper punch cards and glow up. CandyBar is a chic, beautiful customer rewards card that works on their mobile.
Dettagli su CandyBar
Anafore
https://www.candybar.co
Fondata nel 2010
Panoramica dei prezzi di CandyBar
CandyBar non dispone di un piano gratuito ma offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di CandyBar è disponibile a partire da 45,00 USD/mese.
Prezzo di partenza
45,00 USD/mese
Versione gratuita
No
Prova gratuita
Sì
Implementazione e assistenza di CandyBar
Assistenza
- Assistenza diretta 24 ore su 24
- Orario lavorativo
Implementazione
- Cloud, SaaS, Web
Formazione
- Documentazione
Caratteristiche di CandyBar
Software per fidelizzazione clienti per PMI
- CRM
- Gestione degli sconti
- Gestione dei ipremi
- Gestione delle iscrizioni
- Monitoraggio delle attività dei clienti
- Monitoraggio delle referenze
- Portale degli iscritti
- Sistema di buoni regalo
- Sistema di fidelizzazione senza tessera
- Sistemi di fidelizzazione (carte fedeltà)
Visualizza l'elenco completo di Software per fidelizzazione clienti per PMI
Software per fidelizzazione dei clienti
- CRM
- Gestione dei buoni regalo
- Gestione dei ipremi
- Gestione delle iscrizioni
- Monitoraggio delle attività
- Monitoraggio delle referenze
- Portale degli iscritti
- Programma di fidelizzazione
- Tessere fedeltà
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Le migliori alternative a CandyBar
Altre alternative a CandyBarRecensioni su CandyBar
Leggi tutte le recensioniValutazione complessiva
Punteggio medio
Deborah G.
-
Valutazione complessiva5 /5
-
Facilità d'uso5 /5
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Caratteristiche e funzionalità5 /5
-
Assistenza clienti5 /5
-
Rapporto qualità-prezzo5 /5
-
Consigliato
- Fonte della recensione
- Data della recensione: 19/10/2019
"Best Loyalty Program"
Commenti: The customer service has been absolutely great with answering questions or concerns at my intial decision making and has been great to work with.
Vantaggi: Its easy to use and operate and I don't have to have a special dedicated ipad to use. I can use the ipad register and all I have to do is pull it up after ringing out customers and add a phone number. Customers love it to since they don't have to download an app to receive the credits. I went to many loyalty sites and even looked at my current software company that offers the same type program and the cost for all others were way to expensive for a new business or a small business ownership.
Inconvenienti: I would like it to be able to use an email address if a customer doesn't want to use their mobile number, but that isn't a negative since it has only been one customer out of many that mentioned that to us.
- Fonte della recensione
- Data della recensione: 19/10/2019
Kelly C.
-
Valutazione complessiva4 /5
-
Facilità d'uso4 /5
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Caratteristiche e funzionalità4 /5
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Assistenza clienti4 /5
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Rapporto qualità-prezzo5 /5
-
Consigliato
- Fonte della recensione
- Data della recensione: 1/8/2018
"Candybar is a super easy loyalty program with good functionality"
Commenti: we don't have to print loyalty cards anymore
Vantaggi: Ease of use, and its design. I like that you can customize some parts of it. I like how it links your devices. Our customers really like it so far too, and sign up has been going ok
Inconvenienti: there needs to be a short cut on the customer facing sign up screen, I hope to speak w them soon and get this sorted for me. sometimes theres a small delay between customer facing & our computer when we are doing stamps, but it really is very user friendly and worth a try.
- Fonte della recensione
- Data della recensione: 1/8/2018
Diana M.
-
Valutazione complessiva4 /5
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Facilità d'uso5 /5
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Caratteristiche e funzionalità4 /5
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Assistenza clienti5 /5
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Rapporto qualità-prezzo3 /5
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Consigliato
- Fonte della recensione
- Data della recensione: 20/11/2020
"Good"
Vantaggi: Customer Service: Good attitude and fast and concise responds from Mardie
Inconvenienti: There's no tutorial at the start when you sign up. There should be a setup call as well wir RC team
- Fonte della recensione
- Data della recensione: 20/11/2020
Stephanie E.
-
Valutazione complessiva5 /5
-
Facilità d'uso5 /5
-
Caratteristiche e funzionalità4 /5
-
Assistenza clienti5 /5
-
Rapporto qualità-prezzo5 /5
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Consigliato
- Fonte della recensione
- Data della recensione: 25/9/2019
"Candy Bar for a Loyalty Program"
Commenti: Pretty good plus great after sales services by the team behind Candy Bar
Vantaggi: It’s ease of use and easy for our operations team to understand to use.
Inconvenienti: Needs to have a way to better avoid stamping via human error (or fraudulent transactions). Maybe a POS connection that ties to the Transactopn
- Fonte della recensione
- Data della recensione: 25/9/2019
Bea S.
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Valutazione complessiva4 /5
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Facilità d'uso4 /5
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Caratteristiche e funzionalità3 /5
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Assistenza clienti5 /5
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Rapporto qualità-prezzo4 /5
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Consigliato
- Fonte della recensione
- Data della recensione: 20/2/2019
"CandyBar Review"
Commenti: Integration of customer database among different platforms and outlets.
Vantaggi: It's very accessible and the customer support is very responsive.
Inconvenienti: Features are still limited but has tons of potential. This tool can help build the brand's customer database and encourage customer loyalty. But customer support makes up for this.
- Fonte della recensione
- Data della recensione: 20/2/2019