Cos'è Pomelo Health?

Pomelo Health is a Patient Engagement Software Provider designed to improve the patient experience and streamline workflows. Our digital patient engagement tools include online booking, appointment reminders, mobile patient intake, digital forms, secure messaging, telemedicine, queue management, and more. Pomelo Health software fully integrates with the leading EMRs. Trusted by over 9,000 healthcare providers and improving the healthcare experience of 20 million+ patients across North America.

Chi utilizza Pomelo Health?

- Primary care - Medical clinics - Hospitals - Health systems - Urgent care - Walk-in/retail clinics - Pharmacies - Government/Public Health Authorities - Vaccination/flu shot clinics

Dettagli su Pomelo Health

Pomelo Health

Fondata nel 2012

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100,00 USD/mese
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19,00 USD/mese

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Implementazione e assistenza di Pomelo Health

Assistenza

  • Email/Help desk
  • FAQ/Forum
  • Assistenza telefonica
  • Chat

Implementazione

  • Cloud, SaaS, Web
  • Android (mobile)
  • iPhone (mobile)
  • iPad (mobile)

Formazione

  • Di persona
  • Live Online
  • Webinar
  • Documentazione
  • Video

Caratteristiche di Pomelo Health

  • API
  • Accesso da dispositivi mobili
  • Ammissione di pazienti
  • Appuntamenti ricorrenti
  • Avvisi/Notifiche
  • Branding personalizzabile
  • Cartelle cliniche in formato elettronico
  • Check-in/Check-out
  • Cliniche multi-specialistiche
  • Commenti/Note
  • Comunicazione con i pazienti
  • Conforme alla legge HIPAA
  • Controllo del processo di valutazione
  • Creazione di report/analisi
  • Elaborazione di pagamenti
  • Email Marketing
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Firma elettronica
  • Gestione dei calendari
  • Gestione dei docenti/dello staff
  • Gestione delle attività
  • Gestione delle cancellazioni
  • Gestione delle cartelle cliniche
  • Gestione delle liste di attesa
  • Integrazioni di terze parti
  • Messaggi broadcast
  • Messaggistica via SMS
  • Monitoraggio delle assenze
  • Pianificazione degli ambienti
  • Pianificazione online
  • Portale dei pazienti
  • Promemoria
  • Questionari per i pazienti
  • Rinnovo ricette
  • Riunioni virtuali
  • Screening previo all'appuntamento
  • Sistema multi-locale
  • Varie tipologie di appuntamento
  • Verifica dei criteri per l'assicurazione

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  • Email Marketing
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  • Gestione dei calendari
  • Gestione dei clienti
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  • Gestione della disponibilità
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  • Pianificazione delle lezioni
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  • Quadro della attività
  • Rendicontazione e analisi statistiche
  • Rendicontazione in tempo reale
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  • Risposte automatizzate
  • Sincronizzazione dei calendari
  • Sistema multi-locale
  • Sistema plurilingue
  • Sondaggi e feedback

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  • Creazione di report/analisi
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  • Gestione del flusso di lavoro
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  • Monitoraggio delle attività
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  • Notifiche in tempo reale
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Alternative a Pomelo Health

Altre alternative a Pomelo Health

Recensioni su Pomelo Health

Leggi tutte le 39 recensioni

Punteggio medio

Nel complesso
4,3
Facilità d'uso
4,1
Servizio clienti
4,3
Caratteristiche
4
Rapporto qualità-prezzo
4

Recensioni per valutazione

5
16
4
17
3
6

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Utente Verificato
Clinic Manager (Canada)
Utente LinkedIn Verificato
Ospedali e sistemi sanitari, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Integrated to EMR's! No double entry needed

5 3 anni fa

Aspetti positivi:

Integration to EMRs, secure, user friendly, customizable

Aspetti negativi:

even if the product is 100% integrated to your EMR, the first configuration of the dashboard for professionals is complex

Johann V.
MD/Owner (Canada)
Studi medici, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Family Practice using Chronometriq

4 2 anni fa

Commenti: Very happy with it overall.

Aspetti positivi:

It reminds my patients very effectively about their pending appointments and our no-shows have significantly decreased. Pts now also have enough time to cancel their appointments, leaving us with time to fill those slots.

Aspetti negativi:

The interface to set it up was initially somewhat clumsy and glitchy but now improved and easier to navigate. It is somewhat pricey compared to other similar vendors out there for the same type of service but the stability and customer service clinched it for me. I hope they will incorporate direct and mass messaging to patients in future.

Anne M.
Manager (Canada)
Studi medici, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

I was hoping for a better product

3 2 anni fa

Commenti: There were difficulties setting up and learning curves.

Aspetti positivi:

That we are using a Canadian Company. Our old appointment reminder system was in the US.

Aspetti negativi:

The self check-in is a waist of money. It barely works, have to constantly update. We actually stopped using as it was not worth the headache. Also I was under the impression we could use different options per providers to contact patients with appt reminder. This was not the case, its all one option or not use it at all.

Risposta di Chronometriq

2 anni fa

Hi Anne, Thanks for your collaboration in providing your feedback to us. Our team is working continuously to improve the user experience that we highly value. We took note of your feature request and we can tell you that it's definitely on our road map We will keep you posted! In the meantime, kindly note that you can link different custom messages per reason for visit and even per alert types! You are welcome to contact [email protected] should you need any guidance in modifying your settings to best suit your clinic needs. Thank you again, and have a great day! The Chronometriq Team

Alicia F.
Medical Administrator (Canada)
Studi medici, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Family Practice - Online Booking

5 2 anni fa

Commenti: It is a great service for patients!

Aspetti positivi:

The patients are able to go online and look at their schedule and compare to the office availability. When the physicians schedule changes, the program is easy to change and open up the schedule for online viewing.

Aspetti negativi:

We had a few issues in the beginning with patients booking online and it not merging through to our EMR. It was a quick fix and there have been no issues since! Patients have a hard time figuring out how to cancel the appointments they have booked online, so offering a note on how to do that during the booking process may be beneficial!

Sorour H.
Clinic manager (Canada)
Salute, benessere e fitness, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Good service

4 2 anni fa

Commenti: We are over ally happy with chronometriqu.
They have good customer support that we always could easy reach to and ask for help.

Aspetti positivi:

I like the option of online booking as it helped us in decreasing our incoming phone call loads. It's very user friendly and has variety of options

Aspetti negativi:

Using their appointment reminder, sometimes it shows the name of our clinic when sending reminder to a patient and sometime doesn't. It causes some confusion for people receiving it