Cos'è Clover?

Clover è un sistema multifunzione per la gestione di punti vendita e pagamenti che integra le funzioni di un registratore di cassa, un terminale di pagamento con carte e un sistema POS. Clover è una piattaforma basata sul cloud che supporta un'ampia gamma di dispositivi e rende più semplice e veloce che mai gestire la propria impresa. Le sue funzionalità integrate consentono di semplificare le attività quotidiane, accelerare le transazioni, coinvolgere i clienti e accettare facilmente i più recenti metodi di pagamento. Clover mette anche a disposizione un solido mercato delle app che attualmente ospita oltre 300 applicazioni in continuo aumento.

Chi utilizza Clover?

Clover è ideale per imprese di piccole e medie dimensioni, tra cui fast-food, ristoranti, negozianti, imprese di servizi e chiunque desideri accettare pagamenti

Clover Software - 1
Clover Software - 2
Clover Software - 3
Clover Software - 4

Hai dubbi su Clover? Confrontalo con una delle alternative più popolari

Clover

Clover

3,9 (423)
Non disponibile nel tuo paese
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
64
9
4,1 (423)
3,6 (423)
3,4 (423)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
46
Nessuna integrazione trovata
4,2 (64)
3,8 (64)
3,7 (64)

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Funzionalità più votate
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Elaborazione di pagamenti
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Funzionalità più votate
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Funzionalità più votate
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Funzionalità più votate
Fatturazione online
Rendicontazione finanziaria
Riconciliazione bancaria
Epos Now
Funzionalità più votate
Accesso da dispositivi mobili
Gestione dell'inventario
Relazioni sulle vendite
Stripe
Funzionalità più votate
Elaborazione di carte di debito/credito
Elaborazione di pagamenti
Pagamenti online

Recensioni su Clover

Punteggio medio

Nel complesso
3,9
Facilità d'uso
4,1
Servizio clienti
3,4
Caratteristiche
3,9
Rapporto qualità-prezzo
3,6

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
52%
4
21%
3
10%
2
5%
1
13%
Josh
Josh
Owner
Utente LinkedIn Verificato
Internet, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Great Point of Sale payment processor for Small Companies

5,0 anno scorso
Sottotitoli in italiano disponibili nel lettore video
Madison
Madison
Emergency Medical Technician (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Ospedali e sistemi sanitari, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Use in my small businees

5,0 5 anni fa

Commenti: Clover has been an excellent option for taking payments in my stores.

Aspetti positivi:

My coffee shop uses clover devices as our POS system. The software is convenient and easy to place in a store. It features many apps that make it applicable to nearly any market. They also have many accessories- the main one we use are the receipt printers (small and regular size), the handheld tablet, and the customer interface screen.

Aspetti negativi:

Over time the clover tablets do slow down. We frequently reboot them to rev up the speed.

Breanna
Senior Operations (USA)
Sport, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Great modern POS system for independent businesses

5,0 4 settimane fa Nuova

Commenti: They installed and set up our Clover devices for us and ensured we understood how to use the device. We rarely run into issues using our Clover systems, and the only issues are internet based and require us to simply check our network connectivity. We are very happy with Clover and would not consider switching.

Aspetti positivi:

Clover has a very clean and user-friendly design. It took some getting used to when implementing our Cafe POS system and the use of tabs, but it has become very simple after the initial learning curve. Our sports facility has an easy time selling skating time, skate rentals, and some small retail items using this device. It is easy to refund and add discounts as an admin, and easy to set user privileges. The reports are helpful for bookkeeping and understanding how many attendees we have for a skating session or the number of skate rentals sold.

Aspetti negativi:

Utilizing Clover with a cafe was tricky to navigate initially. The tab system was not the easiest to implement, but we have grown more used to it with time.

Caren
Owner (USA)
Ristoranti, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Unreliable and horrible customer support

1,0 2 settimane fa Nuova

Commenti: Unreliable. Frustrating. Worst customer service if any product I’ve ever owned.

Aspetti positivi:

Organization of items within inventory and reporting/closeout

Aspetti negativi:

Worst customer service I’ve ever experienced. System is unreliable as they always have intermittent server issues. Offline frequently when everything else (jukebox. AMI. TVs. Internet electronic dartboards) are just fine

Chelsea
Practice Manager (USA)
Studi medici, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Quick and easy payment processing for small businesses

5,0 2 settimane fa Nuova

Commenti: I have had an overall positive experience with Clover. It is incredibly easy to train staff on using the system. When calling their customer support they have been able to efficiently help solve our problem.

Aspetti positivi:

The credit card reader devices themselves look great aesthetically, very clean looking to have stationed out on a public facing area. After payment is processed you sign on the screen which is quick and easy for both the customer and office. We are also able to accept Apple Pay through it which everyone likes. The handheld device option makes processing payments in other areas of the office fast and easy. Very easy to set up as well for someone with limited technology experience.

Aspetti negativi:

Occasionally the tablets will not work and need system rebooting. A hard reset usually takes care of this for us. It would also be great if you could control the receipt print out instead of all or nothing as some people want them and some do not.

Hunter
Manager (USA)
Ristoranti, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

My review

4,0 2 mesi fa Nuova

Commenti: It’s neutral not too bad not too good

Aspetti positivi:

I like the analytics part and how easy it is to learn

Aspetti negativi:

The online ordering sucks u can’t cancel order placed from printing out / reschedule them