Cos'è Social Places?

Social Places Product Suites include:

Listings - Setup Optimize Manage Location pages across channels.

Reputation - Centralize & respond to feedback across multiple channels.

Social - Upload, Manage & Approve localised content at scale.

Ads - Paid Media & Data visualization across 100+ platforms.

Bookings - Booking & Appointment software built specifically for franchises.

Chi utilizza Social Places?

Customer feedback and reputation management platform designed for multi-location and franchise brands, restaurants, banks, telecommunication businesses, retailers, as well as government officials.

Dove si può implementare Social Places?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Chromebook (desktop)

Informazioni sul fornitore

  • Social Places
  • Chat

Disponibilità per Paese

Australia, Canada, Nuova Zelanda, Regno Unito, Stati Uniti e altri 1

Lingue

inglese

Informazioni sul fornitore

  • Social Places
  • Chat

Disponibilità per Paese

Australia, Canada, Nuova Zelanda, Regno Unito, Stati Uniti e altri 1

Lingue

inglese

Video e immagini di Social Places

Social Places Software - 1
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Video di Social Places
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Social Places

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24,00 USD/mese
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Caratteristiche di Social Places

  • Analisi delle sensazioni
  • Automazione dei processi e dei flussi di lavoro
  • Chat/Messaggistica
  • Comunicazione multi-canale
  • Creazione di report/analisi
  • Gestione dei feedback
  • Gestione dei sondaggi
  • Gestione dell'esperienza del cliente
  • Mappatura del percorso del cliente
  • Messaggistica via SMS
  • Modelli personalizzabili
  • Moduli personalizzabili
  • Monitoraggio lamentele
  • Parametri prestazionali
  • Segmentazione della clientela

Alternative a Social Places

Le amicizie con i clienti nascono con Kustomer. Una piattaforma di nuova generazione per la gestione, il servizio e l'assistenza dei clienti.
Retently helps you track business CX metrics: NPS, CSAT & CES. Collect, manage and act on the received customer feedback.
Zoho CRM Plus consente di offrire esperienze eccezionali ai clienti e convertirli in ambasciatori del marchio. Ulteriori informazioni su Zoho CRM Plus
Migliora il successo dei clienti e l'assistenza clienti e sostienili per l'intero ciclo di vita su un'unica piattaforma. Ulteriori informazioni su Froged
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Suite di feedback multifunzione con distribuzione omnicanale, personalizzazione visiva e creazione di sondaggi lungo il percorso del cliente. Ulteriori informazioni su Feedbackly
Automatizza la raccolta, la visualizzazione e la condivisione di recensioni e testimonianze dei clienti. Unisciti a oltre 5.000 aziende che automatizzano la social proof con Endorsal.
AreTheyHappy helps multi-location restaurant chains and hospitality businesses take the customer experience to the next level.
BeInContact è una piattaforma omnicanale 100% Cloud Contact Center Software.

Recensioni su Social Places

Punteggio medio

Nel complesso
4,9 (21)
Facilità d'uso
4,9 (21)
Servizio clienti
4,9 (21)
Caratteristiche
4,8 (21)
Rapporto qualità-prezzo
4,9 (21)

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
86%
4
14%
Claudia M.
Claudia M.
Co-Founder (Sudafrica)
Utente LinkedIn Verificato
Marketing e pubblicità, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Social Places Services

5,0 10 mesi fa

Commenti: Highly recommend! Very innovative product.

Aspetti positivi:

Awesome and easy-to-use dashboard. Fantastic for scheduling social media content and enjoy the internal approval option. The reporting tool is excellent.

Aspetti negativi:

It does have bugs every now and then however, they are attended to quickly and efficiently.

Risposta di Social Places

10 mesi fa

Hi Claudia Thank you for your review and feedback! We aim to provide the best possible insights and reporting to our Digital Partners. Social Places Team

Rachel R.
Copywriter and social media strategist (Sudafrica)
Marketing e pubblicità, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Fantastic Socila media Managememet Platform

5,0 10 mesi fa

Commenti: Excellent service and easy to use platform

Aspetti positivi:

Google reviews are easy to view and reply to. Content scheduling is a breeeze

Aspetti negativi:

Wish we could group stores into categories so that we can share posts to a ready built group of stores instead of having to select each store every time we want to share to multiple stores

Risposta di Social Places

9 mesi fa

Hi Rachel, Thank you for the excellent review and feedback provided. We have officially launched our Location Groups features allowing you to schedule content for predefined groups of pages - for any assistance with this feature please contact your designated Account Manager or [email protected] Social Places Team

Bella R.
Customer Care Agent (Sudafrica)
Prodotti alimentari e bevande, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Very friendly to use

5,0 9 mesi fa

Aspetti positivi:

the automated response that makes easy to communicate with customers.

Aspetti negativi:

Not being able to communicate live with our customers.

Risposta di Social Places

9 mesi fa

Hi Bella, Thank you for taking the time to leave this awesome review. We appreciate all feedback. Social Places Team

Mariska M.
Marketing (Sudafrica)
Ristoranti, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

A professional company overall

5,0 10 mesi fa

Commenti: I love working with the team at Social places. Every staff member is so friendly and professional and I feel that we have built such a great relationship with them over the years. They are extremely supporting and assist us with all our queries in such a short turnaround time.

Aspetti positivi:

I love social places and their software as its so easy to use and we get all the information that we need from it.

Aspetti negativi:

There wasn't anything in particular that I didn't like about the software.

Risposta di Social Places

10 mesi fa

Hi Mariska Thank you for your kind words and wonderful review! We look forward to continuing our Digital Partnership and keeping you Always On Brand. Social Places Team

Danisha G.
Customer Care Crew (Sudafrica)
Ristoranti, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Social Places Review

4,0 10 mesi fa

Commenti: I love working with Social Places. The team is amazing. Extremely friendly and helpful. Quick turn around times. Always available to assist

Aspetti positivi:

I love that the system is easy to navigate and understand. I also love that changes can be made almost instantaneously with the help of their efficient IT/dev team

Aspetti negativi:

There's not much that I dislike. The only thing I could recommend is for the review dashboard to look a little less full

Risposta di Social Places

9 mesi fa

Hi Danisha, Thanks for the awesome review and feedback. We look forward to continuing to keep you Always on Brand. Social Places Team